2021-12-23, 19:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
(Det är jag som fetmarkerat i din text)
Och jag gissar att du har rätt. Granen var inte tillräckligt snygg så de (familjen)/hon har använt delar av granen att göra andra snygga "ernstprojekt"

Anna fick väl en ful gran förra året?
Citera
2021-12-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick väl en ful gran förra året?
Ja ,Anna fick en ful gran förra året som hon fotograferade direkt när den kom. I år skrev hon att den var på väg för flera dagar sedan men tydligen var den ännu fulare eftersom vi inte fått se någon bild. Hon delade den i flera delar och dekorerade ute och använder en plastgran inne som flera redan tidigare påpekat i tråden.
Citera
2021-12-23, 21:25
Medlem
Citat:
Den enda fabrik som skulle vara aktuell är INTE en fisksorteringsfabrik.
Anna älskar fisk alldeles för mycket och skulle äta ihjäl sig på fisk. Rå fisk.
Däremot en chokladfabrik.. Anna har ju gång på gång sagt att hon inte äter choklad..
Fast, Anna är ju en artist ända ut i lösnaglarna och det kommer inte på frågan att THE Anna Book skulle ta ett vanligt kneg och därmed sänka sig till alla sina fans nivå..
Även om Madonnan skulle söka ett jobb, vem skulle vilja anställa henne. Hon är körd vad hon än gör. Det började nog med Arga snickaren hur hon klagade och betedde sig illa för hela svenska folket. Får man skriva att man är skadeglad även att man är en god medmänniska?
Citera
2021-12-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Socitetsområde, Anna är en socitetsdam. Sigtuna och Östermalm. Många i tråden har eller skulle äta där om de haft möjlighet och ekonomi.
Du bor i en garderob va? för du lever ju inte i verkligheten Mr Troll.
Citera
2021-12-23, 21:37
Medlem
Citat:
Anna anlitade sig av ett ett numera nedlagt företag som hyrde ut legender som Anna.
Det var för sisådär 10 år sedan.
http://www.artist1.se/anna_book/
Det var väl då hon insåg att gå på Malmskillnadsgatan är I N G E N T I N G mot att arbeta inför publik när hon har ont i tån, har tappat en ögonfrans,löshåret sitter dåligt edyl. Efter det ville hon inte ta regelbunda jobb längre.
Det räcker med att leka lite i 2 dagar inför tvkameror eller som bäst några timmar i en tvstudio, sedan blir Anna så utmattad att hon verkligen B E H Ö V E R egentid, vila och återhämtning något år eller två. Gärna tre år..
Hahaha så jävla skämmigt, men ett gott skratt gav det. Tack seniora Anna.
Citera
2021-12-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Om du någonsin hade varit i närheten av Sigtuna kommun så hade du vetat att Sigtuna stad kan betraktas som socitetsområde. Odensala gör det inte. Kommunen är stor till ytan och Odensala är på landet. Villapriserna där är mindre än hälften än vad de är i närheten av Sigtuna stad och i allmänhet lägre än i i grannkommunerna närmare Stockholm.
Det enda särskilda med pizzerian är att deras pizzor är dyrare än på andra ställen i kommunen, definitivt inte prisvärda. Att AB nyttjar detta gör mig inget då jag inte kommer att äta där fler gånger.
Om nu AB har så fin i kanten som du vill ha det till, hur kommer det sig att hon inte har lyckats nästla sig in på någon av de bättre/finare krogarna i Sigtuna stad utan måste nöja sig med en pizzeria?

Och, ja, jag bor i Sigtuna kommun. Inte i Sigtuna stad, men betydligt närmare än AB.
Där fick Giganten svar på tal. Bra skrivet. Angående pizzorna ser de inte goda ut. Vilka priser på deras pizzor, kostar 100 kr mer än där jag köper mina suveräna goa pizzor.
Citera
2021-12-23, 21:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja ,Anna fick en ful gran förra året som hon fotograferade direkt när den kom. I år skrev hon att den var på väg för flera dagar sedan men tydligen var den ännu fulare eftersom vi inte fått se någon bild. Hon delade den i flera delar och dekorerade ute och använder en plastgran inne som flera redan tidigare påpekat i tråden.
Den plastgranen var redan klädd och klar när Kin var där. Först därefter "beställde" Anna Smålandsgranen/vägruskan.
Citera
2021-12-23, 21:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Läs recensionerna för pizzerian. Betygen har sjunkit senaste månaderna. Anna är inte det stora dragplåstret.
Bästa haket i stan enligt Anna. Hon kanske är van vid flugor i maten. 🤭

"Hela gänget uppskattade pizzorna som var riktigt goda, mindre uppskattat var alla flugorna inne i lokalen. Blev till och med rekommenderad att välja en annan pizza för den med skaldjur skulle locka till sig ännu mer flugor."

😁😁 Ingen Anna i världen lockar mig till denna pizzeria efter en sådan fin recension.
Och Anna som gärna kör skaldjursrätter..
Ser framför mig hur flugorna surrar glatt kring Annas huvud som en liten Diamantkrona.
Drottningen av Ciciotto.
Citera
2021-12-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tror nog Anna skulle kunna göra come back i mello med rätt låt och bra rådgivare inför giget, alltså hur man skapar bra stämning runt sin person samt bygger upp ett nytt nätverk i artist världen.

Kommer Antoni med flickvän fira julen hemma hos mamma och äta skagenröra och gröt?

Hon kan inte vara helt körd i branschen, hon har trots allt lång och gedigen erfarenhet av inspelnings studior och turne livet.

Med de rätta valen framöver så kanske hon kan bosätta sig på Östermalm när svärfar har trillat av pinnen.
Tröttsam läsning du skriver. Wake up hon är körd i allt.
Citera
2021-12-23, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tror nog Anna skulle kunna göra come back i mello med rätt låt och bra rådgivare inför giget, alltså hur man skapar bra stämning runt sin person samt bygger upp ett nytt nätverk i artist världen.

Kommer Antoni med flickvän fira julen hemma hos mamma och äta skagenröra och gröt?

Hon kan inte vara helt körd i branschen, hon har trots allt lång och gedigen erfarenhet av inspelnings studior och turne livet.

Med de rätta valen framöver så kanske hon kan bosätta sig på Östermalm när svärfar har trillat av pinnen.
Tröttsam läsning du skriver. Wake up hon är körd i allt. Ja tack vare svärfars förmögenhet lever de vidare. Utan Fridolf vore Anna ett socialfall.
Citera
2021-12-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ingen vill betala för att lyssna på henne(tror rent av hon har fobi för att uppträda om det inte är på TV), hur orkar hon ens sjunga när hon inte kan gå igenom en lågprismarknad utan att stånka som om det vore ett maraton. Sen har hon knappast så jättestor erfarenhet av inspelningar och turnéliv heller. När var hon på turné senast? Hur många har hon deltagit i under åren?

4 fullängdsalbum på 36 år är knappast en imponerande låtskatt, imponerande hur många kassa låtar hon fått spela in genom åren ändå. Bland de värsta var imo den hon deltog i Berts ”alternativa melodifestival”(diskade mellobidrag) med på TV3 1993-undrade nästan om de drev med henne avsiktligt.

En artist måste vårda sitt varumärke. Anna är ingen rockstjärna, hon är schlagerartist och att som sådan sitta och be sina följare dra åt helvete är…låt oss säga jävligt ogenomtänkt. Madonna eller Ozzy hade säkert kommit undan med det, men Anna är inte Madonna. Hennes eventuella publik är en helt annan. Det finns mängder med unga artister som gör bra musik, och äldre som haft vett att vårda sitt varumärke. Men Anna är inte en av dem.
Har ingen koll på Annas låtskatt, men har hon gjort 4 lp på 36 år. Jag dör av skratt. Ja där ser man , fick öppna en julklapp dagen innan med denna sanning.
Citera
2021-12-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Läs recensionerna för pizzerian. Betygen har sjunkit senaste månaderna. Anna är inte det stora dragplåstret.
Bästa haket i stan enligt Anna. Hon kanske är van vid flugor i maten. 🤭

"Hela gänget uppskattade pizzorna som var riktigt goda, mindre uppskattat var alla flugorna inne i lokalen. Blev till och med rekommenderad att välja en annan pizza för den med skaldjur skulle locka till sig ännu mer flugor."
Ja gratis ätandet på Valvet är väl ett minne blått. Någon som vet vad mini man gör? Hans BOOk är väl inte färdig skriven än. Kommer nog till bokmässan i Februari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in