2021-12-22, 10:34
Medlem
För ett år sedan hade hon infektion i ena bröstet fick penicillin och vartömning, nu igen har hon infektion, kanske dags att ta ut implantatet hon har i brösten?!
Citera
2021-12-22, 11:23
Medlem
Coolvid19s avatar
Blev lite orolig först när jag inte hittade Anna-tråden på första sidan. Men jag hade sett fel. Vilken lättnad. Anna måste ju vara Flashbacks överlägset mest populära person. Vilken ära! Där har hon en karriär att bygga vidare på. Arga kocken får en helt ny innebörd till exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Med tanke på att majoriteten av Basic Elements spelningar sker i Östeuropa så är det nog svårare för någon att kolla upp hur legit dessa "inställda" är. Lite svårare för Anna att fejka att hon skulle spelat på en pizzeria i Åstorp då det alltid går att kolla upp med ett telefonsamtal.
Förra sommaren hade de enligt sin hemsida plötsligt spelningar i Finland var och varannan dag. De brukar snarare spela där en dag varannan månad.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
För ett år sedan hade hon infektion i ena bröstet fick penicillin och vartömning, nu igen har hon infektion, kanske dags att ta ut implantatet hon har i brösten?!
Vad för skillnad kan ett par plastpåsar göra i Annas tuttar? Skulle ens hon själv märka någon skillnad?
Citera
2021-12-22, 12:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Med tanke på att majoriteten av Basic Elements spelningar sker i Östeuropa så är det nog svårare för någon att kolla upp hur legit dessa "inställda" är. Lite svårare för Anna att fejka att hon skulle spelat på en pizzeria i Åstorp då det alltid går att kolla upp med ett telefonsamtal.

Alla vet ju att Anna inte gjort något mer än att sitta hemma och gråta.
Hon har ju berättat gång på gång att hon måste återhämta sig, sjukskriva sig, vara hemma under alla åren.
Plus att hon berättat om att hon inte varit eftertraktad och varit utan jobb, för att plötsligt under förra året skryta om att hon minsann tackat nej till en massa jobb, gör ju inte tillförlitligheten större till att Anna skulle vara jätteuppbokad.

Sist Anna hade många "jobb" bokningar var väl för 15 år sedan, då hade hon bla en personlig assistent i form av David Watson meddansare i Lets Dance som motiverade henne att röra på sig i dansuppvisningar här och där.

Undrar btw om det inte var Anna som ringde David gång på gång ändå?
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...er-trakasseras
Det har ju varit en och annan romans i Lets Dance, men att passionen skulle flöda från Davids håll mot Anna, då med 146 cm omkrets, känns föga troligt, däremot skulle jag kunna tänka mig att Anna ville nog släta av stackars David.
Citera
2021-12-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Blev lite orolig först när jag inte hittade Anna-tråden på första sidan. Men jag hade sett fel. Vilken lättnad. Anna måste ju vara Flashbacks överlägset mest populära person. Vilken ära! Där har hon en karriär att bygga vidare på. Arga kocken får en helt ny innebörd till exempel.

Förra sommaren hade de enligt sin hemsida plötsligt spelningar i Finland var och varannan dag. De brukar snarare spela där en dag varannan månad.

Vad för skillnad kan ett par plastpåsar göra i Annas tuttar? Skulle ens hon själv märka någon skillnad?
Utan implantat så får hon nog väldigt långa och platta bröst🤣🤣
Citera
2021-12-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Utan implantat så får hon nog väldigt långa och platta bröst🤣🤣
Ungefär så här alltså:
https://postimg.cc/dhxTCTWv/e44ca4e1

(Säger verkligen inte att mina är så fagra efter 48 år men så visar jag dem inte i TV heller )
Citera
2021-12-22, 14:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ungefär så här alltså:

(Säger verkligen inte att mina är så fagra efter 48 år men så visar jag dem inte i TV heller )

Anna grät sig till ett bröstlyft, armlyft och lårlyft.
Alltså de där brynen Anna hade.. folk har rätt ögonbryn påverkar utseendet jättemycket
https://pasteboard.co/pXIb8rSPJqSM.jpg
Citera
2021-12-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ungefär så här alltså:

Fy fan rent ut sagt och hon ser ju inte bättre ut nu på denna enorma hylla som har bröstvårtorna uppe vid nyckelbenet
Citera
2021-12-22, 15:11
Medlem
Mamma Mu gör ”Mamma Annas skagenröra”(som är ”beställd”) och julgodis-”enkelt och gott”(för fixiga, fantastiska Anna är INGET svårt!) och dekorerar presentpåsar med pynt från bästa Partyland (bäst att påpeka eftersom hon vet att såååå många kommer fråga).
https://postimg.cc/gallery/Yjd4D4D
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-22 kl. 15:27.
Citera
2021-12-22, 15:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Fy fan rent ut sagt och hon ser ju inte bättre ut nu på denna enorma hylla som har bröstvårtorna uppe vid nyckelbenet

De satte ju inga mega påsar i bysten.
Annas barm är ju bred därför ser hon bystigare ut än vad hon är.
Plus all extravikten.

I Annas universum kan Dolly, Pamela Anderson och Silvstedt slänga sig i väggen för Annas gööörlisar är ju de största som finns i heela Universum.. Annas universum.
De var det definitivt när Anna fick hybris efter BLVIP. Då var Anna störst, bäst och vackrast..
I hennes egna universum.
Citera
2021-12-22, 15:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De satte ju inga mega påsar i bysten.
Annas barm är ju bred därför ser hon bystigare ut än vad hon är.
Plus all extravikten.

I Annas universum kan Dolly, Pamela Anderson och Silvstedt slänga sig i väggen för Annas gööörlisar är ju de största som finns i heela Universum.. Annas universum.
De var det definitivt när Anna fick hybris efter BLVIP. Då var Anna störst, bäst och vackrast..
I hennes egna universum.

Inte bystig

Ja så är det, Anna är inte bystig, hennes bröst är som pizzor, stora, runda, och platta.
Citera
2021-12-22, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad heter den managern ? Niklas Carlsson ? Som brukar hålla i 90-talskryssningar mm

Det vet jag inte, men jag tog för givet att det var han som Musikerförbundet 2019 gick ut och varnade för.
Citera
2021-12-22, 15:51
Medlem
Citat:

Jamen Anna ljuger ju om precis allt, så vad stoppar henne här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in