2021-12-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flipflop84
All info hon skrivit på ig är rensad. Står bara artist och tv personlighet.
Nu har Anna också tagit bort artist och tvpersonlighet och hon har bytt avatar.
Citera
2021-12-10, 16:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Shes simply THE Anna Toledano Book
Hon bara ÄR.
Citera
2021-12-10, 16:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Står resten kvar? Inget om att sjunga? Det kanske inte är så roligt längre.
Jag som bara har tillgång till Picuki.com får vänta innan jag kan se hennes nya bild. 😞

"Artist och Tv-personlighet sedan 36 år. Älskar att läsa📕 resa✈️ dansa💃🏻 laga mat🥘 vårt hus 🏡 i Sverige & vår lägenhet 🏠 i Spanien mm. Glad & positiv 🥰"
Citera
2021-12-10, 16:34
Medlem
Oj, hur ska alla hemmafruar veta att det är THE Anna Book dom följer?
Citera
2021-12-10, 17:41
Medlem
Citat:
Halleluja moment! TookAnna har äntligen insett att hon aldrig någonsin tillfört artistvärlden med något minnesvärt Det Tooket lämnar efter sig är hågkomsten av vilken patetisk, förljugen, grandios tjockis hon var/är Avskyvärda människa
Citera
2021-12-10, 18:13
Medlem
Anna har gjort så många puckade saker. Men att antyda att hon har cancer är så fruktansvärt lågt. Vidrigt. Jag jobbar på en canceravdelning och lider så med alla mina patienter som är svårt sjuka och där en del har fått veta att det inte kommer gå vägen. Hon borde skämmas över vad hon skriver fast det vet ju alla att hon inte har vett till. Ingen skam alls. Över något. I hennes värld är hon den godaste och ärligaste människan som finns på denna jord. Sjuk i huvudet är de rätta orden om henne och inga andra
Citera
2021-12-10, 18:13
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Trots deras framgångar"

Har du möjlighet att förtydliga detta?

Vems framgångar och vilka framgångar?
Sorry uttryckte mig kanske suddigt. Menar människor i allmänhet men i detta fall personen tråden handlar om.
Man kan vara både lite handikappad i förståndet och sättet att vara på men ändå vara framgångsrik. Som hon är.
Citera
2021-12-10, 18:24
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Sorry uttryckte mig kanske suddigt. Menar människor i allmänhet men i detta fall personen tråden handlar om.
Man kan vara både lite handikappad i förståndet och sättet att vara på men ändå vara framgångsrik. Som hon är.

Jag förstår naturligtvis att du skämtar, men jag vill ändå säga att Anna Book är inte framgångsrik på något sätt över huvud taget, hon har misslyckats med precis allt som går att misslyckas med.
Citera
2021-12-10, 18:37
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag förstår naturligtvis att du skämtar, men jag vill ändå säga att Anna Book är inte framgångsrik på något sätt över huvud taget, hon har misslyckats med precis allt som går att misslyckas med.
Det är väl ändå inte hela sanningen. Hor har en stor kåk, ev mindre gård i Sigtuna/Märsta. Boende i Spanien som folk retar sig på. Spelar väl ingen roll vem som står på kontraktet, det är den som äger och brukar den som räknas.
Frekvent förekommande i tv. Nöjesprogram t.ex fångarna på fortet och Helenius hörna, debattprogram som Malou. Varit med på antal melodifestivaler.
Blir sponsrad av diverse företag som skänker produkter och möbler som ni ser på liven och ni sedan köper.
Så det kan gå bra för en person trots låg IQ.
Citera
2021-12-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Aldrig varit något fan av denna Took-iga person! Fick upp ögonen på henne först när hon gav sig in i filterkriget med PW! Det skulle jag aldrig gjort
Anna har inga fans bara människor som vill se hur misslyckad hon är i allt hon gör.
Citera
2021-12-10, 19:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Anna har inga fans bara människor som vill se hur misslyckad hon är i allt hon gör.
Ja, det är egentligen tragiskt, men så är det. Allt hon gör är lyteskomik på hög nivå.
Jag tycker synd om henne egentligen, men kan inte låta bli att småskratta åt alla hennes misslyckanden...
Senast redigerad av Rimbert 2021-12-10 kl. 19:45.
Citera
2021-12-10, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Står resten kvar? Inget om att sjunga? Det kanske inte är så roligt längre.
Jag som bara har tillgång till Picuki.com får vänta innan jag kan se hennes nya bild. 😞

"Artist och Tv-personlighet sedan 36 år. Älskar att läsa📕 resa✈️ dansa💃🏻 laga mat🥘 vårt hus 🏡 i Sverige & vår lägenhet 🏠 i Spanien mm. Glad & positiv 🥰"
Det är en profilbild i grön kråsblus, där vänstra sidan framhävs, till skillnad mot hennes klassiska högra. Bilden ser inte naturlig ut, det enda som står är hennes förnamn och två efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in