Citat:
Anna började med att vara sjuk från början.
Jag tror nog att Anna är.. trots allt.. medveten om sina brister som artist, men döljer det med diverse sjukdomsinfall.
Redan INNAN Anna skulle ställa upp i Mellofloppen 1987, krävdes det 3 sjukintyg från Anna, för att hon sade sig ha så ont i halsen och en massa andra besvär.
Förkylningsbesvären uppgavs vara en av många orsaker till Annas misslyckande -87 inklusive mycket annat som naturligtvis ligger bortanför Annas kontroll....
Eller om man ska vara krass.. Anna når inte upp till en rimlig hållbar artiststandard.
En underhållningsstandard som gör att publiken får skönsång, underhållning med kvalitet och att artisteriet blir därefter mycket efterfrågat.
Det vet vi ju alla att så inte är fallet med Anna.
Annas musikkarriär är ju extremt mager, hon tänkte ju t o m att det där med stand up vore något för henne tidigare.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-stauppkomiker
Citat:
Ja, så var det där med att "ställa in sina spelningar".. Sjukskrivning
I väntan på operationerna har Book nu sjukskrivits. Hon har ställt in sina spelningar och ska i stället passa på att besöka sina barns skolor.
Tror inte att Anna var så eftertraktad 2010..faktiskt inte så mycket öht i hennes 36 åriga "sångkarriär".
Besöka sina barns skolor, kan ni tänka er någon annan artist skulle säga så inför journalister? 🙄
Citat:
Anna förstår inte att folk själva bedömmer om Anna har självdistans utifrån hur hon beter sig, INTE utifrån vad hon själv anser..
– Vem vet, jag kanske lär mig något mer än ABC? Det får du gärna citera mig på, så att någon fattar att jag har mycket självdistans och humor, säger hon.
Social kompetens MEGAfail1, ettö, som Carsten Torebjer skulle säga..
Citat:
Anna har tänkt, planerat och önskat göra saker.. till största delen i hennes 36 åriga karriär, faktiskt.. 90% av hennes karriär.
Och just komiken är något som Anna Book planerar att satsa på den närmaste i framtiden.
– Jag tror faktiskt att jag ska börja med stand up. Om inte på någon scen, så i något tv-program. Jag har många roliga karaktärer som folk brukar skratta åt så att de viker sig, säger hon.
– Jag tror faktiskt att jag ska börja med stand up. Om inte på någon scen, så i något tv-program. Jag har många roliga karaktärer som folk brukar skratta åt så att de viker sig, säger hon.
Hon tycks ju inte heller förstå att det krävs mer av en karriär, än vad hon tror och tycker sig se.
Social kompetens MEGAfail2. Tvåö...
Oh, Anna.. det räcker med att du dansar bakom en stol, eller tittar till höger och vänster så börjar folk skratta.. Ofrivilligt...
https://pasteboard.co/vm7G1s5Na12s.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-12-10 kl. 13:30.
Senast redigerad av cece123 2021-12-10 kl. 13:30.