2021-12-10, 13:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Eller Dave Grohl som föll av scenen och bröt benet, fullföljde ändå konserten sittande på en stol.

Anna började med att vara sjuk från början.
Jag tror nog att Anna är.. trots allt.. medveten om sina brister som artist, men döljer det med diverse sjukdomsinfall.

Redan INNAN Anna skulle ställa upp i Mellofloppen 1987, krävdes det 3 sjukintyg från Anna, för att hon sade sig ha så ont i halsen och en massa andra besvär.
Förkylningsbesvären uppgavs vara en av många orsaker till Annas misslyckande -87 inklusive mycket annat som naturligtvis ligger bortanför Annas kontroll....

Eller om man ska vara krass.. Anna når inte upp till en rimlig hållbar artiststandard.
En underhållningsstandard som gör att publiken får skönsång, underhållning med kvalitet och att artisteriet blir därefter mycket efterfrågat.
Det vet vi ju alla att så inte är fallet med Anna.

Annas musikkarriär är ju extremt mager, hon tänkte ju t o m att det där med stand up vore något för henne tidigare.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-stauppkomiker
Citat:
I väntan på operationerna har Book nu sjukskrivits. Hon har ställt in sina spelningar och ska i stället passa på att besöka sina barns skolor.
Ja, så var det där med att "ställa in sina spelningar".. Sjukskrivning
Tror inte att Anna var så eftertraktad 2010..faktiskt inte så mycket öht i hennes 36 åriga "sångkarriär".
Besöka sina barns skolor, kan ni tänka er någon annan artist skulle säga så inför journalister? 🙄
Citat:
– Vem vet, jag kanske lär mig något mer än ABC? Det får du gärna citera mig på, så att någon fattar att jag har mycket självdistans och humor, säger hon.
Anna förstår inte att folk själva bedömmer om Anna har självdistans utifrån hur hon beter sig, INTE utifrån vad hon själv anser..
Social kompetens MEGAfail1, ettö, som Carsten Torebjer skulle säga..
Citat:
Och just komiken är något som Anna Book planerar att satsa på den närmaste i framtiden.
– Jag tror faktiskt att jag ska börja med stand up. Om inte på någon scen, så i något tv-program. Jag har många roliga karaktärer som folk brukar skratta åt så att de viker sig, säger hon.
Anna har tänkt, planerat och önskat göra saker.. till största delen i hennes 36 åriga karriär, faktiskt.. 90% av hennes karriär.
Hon tycks ju inte heller förstå att det krävs mer av en karriär, än vad hon tror och tycker sig se.
Social kompetens MEGAfail2. Tvåö...

Oh, Anna.. det räcker med att du dansar bakom en stol, eller tittar till höger och vänster så börjar folk skratta.. Ofrivilligt...
https://pasteboard.co/vm7G1s5Na12s.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-12-10 kl. 13:30.
Citera
2021-12-10, 13:26
Medlem
All info hon skrivit på ig är rensad. Står bara artist och tv personlighet.
Citera
2021-12-10, 13:33
Medlem
TPLs avatar
Från igår. Picuki.com.
Citat:
Nyss hemkommen utifrån kylan ❄️ Men jag vill bara kika in och skriva TACK till er som visat så fin omtanke 🙏🏼🥰 Jag har genomgått flera undersökningar, prover är tagna och annat är gjort ( skippar detaljerna 😉 ) Jag har iaf. börjat med en antibiotikakur och ska nu ta det lugnt hemma ❤️ Hade ett fint Välgörenhetsframträdande i helgen som jag tyvärr missar 😔 Men vill ni stötta? Så kan ni följa @nemoheden & @padelcharity så får ni veta mer om det - Lycka till gänget på Söndag ❤️ Skulle även iväg på en mysig tjejkväll i helgen, får nog tyvärr hoppa den med 😔 Men, det kommer alltid nya dagar och tillfällen till både nytta och nöje 😉 Bara man tar hand om sig och är frisk och stark - det ska jag & bröstet 😂 försöka se till att jag nu blir asap ❤️ Stor kram från mig och hoppas ni alla får ett bra slut på veckan, en stundande SKÖN helg och trevlig 3e Advent 🕯🕯🕯Nu ska jag njuta av värmen från brasan, en kopp kaffe och en god munk ☕️🍩 samt vår stora härliga nybäddade säng 🥰
Munk!? 🍩 😳
Citera
2021-12-10, 14:31
Medlem
Coolvid19s avatar
Appropå före detta artister och annat löst folk. Johan Norberg förklarar fint och vi får en större inblick i Annas tänkande kanske... eller icke tänkande? https://vi.se/artikel/s0YwvLYM-mbJvz...BEFbzD87Ktnmn0
Citera
2021-12-10, 14:34
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Appropå före detta artister och annat löst folk. Johan Norberg förklarar fint och vi får en större inblick i Annas tänkande kanske... eller icke tänkande? https://vi.se/artikel/s0YwvLYM-mbJvz...BEFbzD87Ktnmn0

Anna saknar helt förmågan att se sin egen roll i det som sker.

Hon gnäller över pandemin och att hon inte fått jobba, utan att börja titta lite närmre på det än så.

Det kanske kan vara så att hon inte är vidare lätt att samarbeta med? Hon kanske ofta ställer in pga åkommor? Samtidigt som hon verkar ha oändligt med ork för vissa saker (bädda, åka runt till folk, gå på restaurang, fixa med hår och kropp, sola).

Hade hon varit smart hade hon ställt upp på välgörenhetsgiget (hon får antagligen inte betalt, säkert därför hon ställer in) och på så sätt visat upp sig lite.

Att sjunga en sång eller två klarar man fastän man går på antibiotika.

I hennes bransch måste man synas och man måste vara villig att jobba.
Citera
2021-12-10, 14:58
Medlem
cece123s avatar
Kin har gjort något Anna borde ha gjort för länge sedan.

Nämligen göra sitt IGkontot privat...
Senast redigerad av cece123 2021-12-10 kl. 15:20.
Citera
2021-12-10, 15:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Anna saknar helt förmågan att se sin egen roll i det som sker.

Hon gnäller över pandemin och att hon inte fått jobba, utan att börja titta lite närmre på det än så.

Det kanske kan vara så att hon inte är vidare lätt att samarbeta med? Hon kanske ofta ställer in pga åkommor? Samtidigt som hon verkar ha oändligt med ork för vissa saker (bädda, åka runt till folk, gå på restaurang, fixa med hår och kropp, sola).

Hade hon varit smart hade hon ställt upp på välgörenhetsgiget (hon får antagligen inte betalt, säkert därför hon ställer in) och på så sätt visat upp sig lite.

Att sjunga en sång eller två klarar man fastän man går på antibiotika.

I hennes bransch måste man synas och man måste vara villig att jobba.

Anna jobbade faktiskt.. eeh hårdare när hon var yngre... Då gjorde hon välgörenhet iform av besök på begravningar och delade generöst med sig utav sina dyrbara vackra tårar.
Om Anna ska ställa upp på något så ska man helst specifik säga att man önskar Anna Book som.. eeh.. artist.
Som de väl gjorde när Anna uppträdde på TV4s senaste programide som visas i januari.

Det var också otroligt viktigt för Anna att vara VIP på Biggest Loser, hon nobbade tvärfett den vanliga versionen.
Anna blev minst sagt väldigt förnärmad över att HON.. THE ANNA BOOK skulle bli tvungen att fettfajtas med vanliga WTfetton. Gubevars..
Citat:
Och att ändra om sin livsstil framför tv-kameror tillsammans med icke kända personer var ingenting som lockade Anna Book.
Citat:
Jag älskade Biggest loser, jag har alltid tyckt om programmet, man jag blev väldigt förnärmad varför de ringde till mig som är offentlig och ville kasta in mig.
Citat:
"varför ska apan som alla känner vara bland babianerna som ingen känner”?.
https://www.hant.se/noje/anna-books-...-loser/5170864

Hm, det där med Ikea julbordet.
Vad var det den där okända tjuven skrev, för det var ju inte Anna som skrev det väl.. Inte.. Va?
Senast redigerad av cece123 2021-12-10 kl. 15:25.
Citera
2021-12-10, 15:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19

Jag tror inte att Johan tänkte på Anna en sekund i den artikeln, inte ens jag gör det.
Nu smickrar du allt Anna.
Då Anna aldrig kommer att bli aktuell ens på en 80 tals artist kavalkad "kommer du ihåg"turne än mindre konsert.. hon skulle garanterat tacka nej och bli sjukskriven eller tvärtom.
Citera
2021-12-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kin har gjort något Anna borde ha gjort för länge sedan.

Nämligen göra sitt IGkontot privat...

Då försvinner Anna, på insta kan hon vara en stjärna som håller hov för sina beundrare. Utan insta blir hon en vanlig hemmafru som städar, tvättar och lagar mat.
Citera
2021-12-10, 15:33
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Theholeruth syftar nog på att du är Trollet.Två på detta.....
Betyder inte jag trollar för att jag inte gruppmobbar och trakaserar en människa som blivit mål för deras egna misslyckanden och icke glamorösa liv.

Visst hon är knasig och har sina fel och brister, men jag tror personligen det beror på låg intelligens. Det kan man ha trots man kan prata lite för sig, men lyser igenom när man hört henne prata ett tag. Dessutom tror jag inte hon är 100 % mentalt, ingen psykiskt stabil människa skulle väl sitta och babbla framför en live i köket tre timmar och argumentera med sina tittare.

Det är ju förnedrande för både henne och de som ser på.

Men jag sparkar inte på de som ligger. Trots deras framgångar.
Citera
2021-12-10, 15:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Då försvinner Anna, på insta kan hon vara en stjärna som håller hov för sina beundrare. Utan insta blir hon en vanlig hemmafru som städar, tvättar och lagar mat.

Nej, inte om hon ändrar sitt IG till privat, då har hon ju fortfarande 55000 + följare, varav typ 1500 är aktiva... 😁
Men Anna vill ju dela med sig till folk på Flashback, så att hon kan upprätta den 3e vinsten hon haft i hela sitt liv, efter att ha vunnit en delfinal i en lokalsångtävling för barn på 80 talet och Biggest Loser VIP.
Att ha den största skvallertråden på FB
(Tror jag)
Det du, slå det om du kan. BAM BAM BAM
Citera
2021-12-10, 15:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Betyder inte jag trollar för att jag inte gruppmobbar och trakaserar en människa som blivit mål för deras egna misslyckanden och icke glamorösa liv.

Visst hon är knasig och har sina fel och brister, men jag tror personligen det beror på låg intelligens. Det kan man ha trots man kan prata lite för sig, men lyser igenom när man hört henne prata ett tag. Dessutom tror jag inte hon är 100 % mentalt, ingen psykiskt stabil människa skulle väl sitta och babbla framför en live i köket tre timmar och argumentera med sina tittare.

Det är ju förnedrande för både henne och de som ser på.

Men jag sparkar inte på de som ligger. Trots deras framgångar.

"Trots deras framgångar"

Har du möjlighet att förtydliga detta?

Vems framgångar och vilka framgångar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in