2022-01-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hoppas du har en 46 tums tv
Hahaha
Citera
2022-01-07, 18:27
Medlem
Citat:
Hon är en omogen löjlig kärring. Otroligt att de fortfarande låter henne vara med i tv. Att Fridolf står ut. Med sitt kommande arv skulle han kunna njuta på livet utan en hysterisk Anna. Kärleken kan inte vara så jävla blind.
Jag tror inte det handlar om kärlek, snarare ett medberoende i kombination med att det är bekvämt att ha en hushållerska.
Citera
2022-01-07, 18:29
Moderator
Maviels avatar
Älskar att någon på allvar frågade henne om vart man fixar ögonbrynen bäst - och att det inte resulterade i ett blockeliblock utan ett förslag!

Hon kan väl inte på allvar vara nöjd med sina bryn....?
Citera
2022-01-07, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det var det jag misstänkte. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...pa-gangsterrap
här är originaltexten hon snott.

Den där stugan tror jag inte Flisans pizzabagare vill bo i. Han har antagligen ett eget boende med bättre standard redan idag. Den har ju stått oisolerad utan värme ett par vintrar nu, så den kommer väl börja mögla snart ändå. Det blir nog att riva snart.

Vem tipsar bloggbevakning 😊
Citera
2022-01-07, 18:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Älskar att någon på allvar frågade henne om vart man fixar ögonbrynen bäst - och att det inte resulterade i ett blockeliblock utan ett förslag!

Hon kan väl inte på allvar vara nöjd med sina bryn....?
Nej, nöjd är hon inte. Men nu ska det bli bättre. Förhoppningsvis blir dom symmetriska den här gången.
"Vi ska börja på ny kula och det kommer bli ÄNNU finare än vad dom någonsin varit"
Citera
2022-01-07, 18:48
Medlem
Citat:
Det var det jag misstänkte. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...pa-gangsterrap

Den där stugan tror jag inte Flisans pizzabagare vill bo i. Han har antagligen ett eget boende med bättre standard redan idag. Den har ju stått oisolerad utan värme ett par vintrar nu, så den kommer väl börja mögla snart ändå. Det blir nog att riva snart.
Enligt Ratsit bor han med sina föräldrar och syskon.
Citera
2022-01-07, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Screenshota hennes inlägg innan hon tar ner det.😊
Citera
2022-01-07, 18:54
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag misstänker att man nog inte behöver tipsa bloggbevakning om sånt som skrivs i denna tråd..
Citera
2022-01-07, 18:59
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Jag misstänker att man nog inte behöver tipsa bloggbevakning om sånt som skrivs i denna tråd..
Håller med om det. I denna tråd finns nog landets främsta Annakännare. Bloggbevakning hittar alla sina "scoop" på just denna plats,
Citera
2022-01-07, 19:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon är en omogen löjlig kärring. Otroligt att de fortfarande låter henne vara med i tv. Att Fridolf står ut. Med sitt kommande arv skulle han kunna njuta på livet utan en hysterisk Anna. Kärleken kan inte vara så jävla blind.
Har man inte getterna hemma(Roberto) så kan till och med världens skithög(Anna)vara en ängel.
Citera
2022-01-07, 19:55
Medlem
Citat:

Vi har ju länge spekulerat kring frågorna under hennes Q&A och om de är äkta. Det här får väl ses som det slutgiltiga beviset på att hennes frågor inte är autentiska utan något hon skrivit ihop i förväg. Hur stor är sannolikheten att hon får en fråga om gangsterrap samtidigt som hon har ett färdigskrivet svar som hon stulit från nätet?

Gällande attefallshuset är det bara en tidsfråga innan det förfaller och blir ett renoveringsobjekt. Det är inte bra för ett hus att stå ouppvärmt för länge. Fukt och mögel kommer att få fäste och skapa problem. Sommarstugelukten kommer de få problem med att få bort.

Sen ser det ut som om fasaden bara är grundmålad. Den ser sådär flammig ut som grundfärg kan göra efter ett tag. Frågan är hur länge enbart grundfärg skyddar panelen mot smuts, väta och annat som bryter ned panelen.
Citera
2022-01-07, 19:56
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har man inte getterna hemma(Roberto) så kan till och med världens skithög(Anna)vara en ängel.
Ja, precis. Robertos getter har sprungit iväg i sin kos för alltid, av skräck för matronan på Casa Blanca i Märsta, kvar är bara deras herre, den fånflinade halvt flintskallige Retardo som ännu i denna dag verkar tro att han är gift med någon sorts superstjärna och inte verkar förstå att festen är över sedan länge...
Senast redigerad av Rimbert 2022-01-07 kl. 20:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in