2021-12-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Eller Dave Grohl som föll av scenen och bröt benet, fullföljde ändå konserten sittande på en stol.
👍
Citera
2021-12-10, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Och carola lyssnar man på ännu och hon är såå braa
Anna gillade man när va 7 85-86
Aldrig varit något fan av denna Took-iga person! Fick upp ögonen på henne först när hon gav sig in i filterkriget med PW! Det skulle jag aldrig gjort
Citera
2021-12-10, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Hoppas att KS anmäler Anna. Att ta denna bild, när en läkare eller ssk gått ut ur undersökningrummet… 🙄

https://m.imgur.com/a/9BXtPNI
Jamen, ha liiiite förståelse för TookAnna. Hon måste bevisa att hon varit på sjukbesök så att hon inte anklagas för att ljuga eller förlöjligas eller hånas eller häcklas eller förtalas eller………
Citera
2021-12-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Och carola lyssnar man på ännu och hon är såå braa
Anna gillade man när va 7 85-86

Personligen tycker jag inte om Carola alls, men hon har talang och lever för sitt skapandet och, till viss del, för det kändisskap och den uppmärksamhet som följer.

Anna är talanglös, men har fått en kanal för uppmärksamhet och lever för den och för kändisskapet i sig.
Citera
2021-12-10, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Va i helvete...vilken gränslös människa. När jag fick min epilepsidiagnos förra året var det sista jag tänkte på att fota hela besöket och framförallt inte läkarens dator under tiden han var borta och hämtade min medicin.

Undrar ja hur många som verkligen undrat om nålar och stackars Anna slapp inte undan nålarna. Hon är som ett barn och vill nu ha belöning som varit så duktig hos doktorn.

Nån med lite dataskills kan säkert få fram vad som står på skärmen, sekretess är inget Anna förstår sig på.
Citera
2021-12-10, 10:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Nån med lite dataskills kan säkert få fram vad som står på skärmen, sekretess är inget Anna förstår sig på.

Lite så och dessutom syns ju hans kort. Även om det nu absolut inte skulle gå att få fram mer av bilden är det som sagt gränslöst beteende, ingen vettig människa tar en liknande bild
Citera
2021-12-10, 10:50
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Hoppas att KS anmäler Anna. Att ta denna bild, när en läkare eller ssk gått ut ur undersökningrummet… 🙄

https://m.imgur.com/a/9BXtPNI
Tror inte Anna medvetet outar någon. Hon skulle inte fota om det stod känsliga uppgifter på skärmen, hon är ingen idiot.

Hon har tre barn, alltid fått ta hand och försörja sin familj sen hon var 14, så självklart har hon en viss form av empati.
Citera
2021-12-10, 11:45
Medlem
Vad får man ut av att trolla i en tråd om en dam vars verklighet är fullt tillräckligt knäpp som den är?
Citera
2021-12-10, 12:35
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Vad får man ut av att trolla i en tråd om en dam vars verklighet är fullt tillräckligt knäpp som den är?
Lägg av, varför skulle hon skriva här. Övertygad om att hon läser här, inte så ofta, men knappast trolla.
Citera
2021-12-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Lägg av, varför skulle hon skriva här. Övertygad om att hon läser här, inte så ofta, men knappast trolla.
Jag har inte sagt att hon skriver här. Men du är rätt person att svara på frågan, av andra skäl.
Citera
2021-12-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Theholeruth syftar nog på att du är Trollet.Två på detta.....
Citera
2021-12-10, 13:03
Medlem
V´s pojkvän bor tydligen i Västerås
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här