2021-08-21, 18:08
Medlem
Sluta jiddra om lägenheten. Det är ju klarlagt att det INTE är Annas eller hennes mans lägenhet utan pappa Vicente är den rättmätige ägaren. Håller med om att det är ingen som hotar någon att vara med och delaktig i den ” Stora skvallertråden om Anna Book. Hon är alldeles för idiotisk tokig att man bara måste vara på span på patrasket i Suckunge.
Citera
2021-08-21, 18:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Sluta jiddra om lägenheten. Det är ju klarlagt att det INTE är Annas eller hennes mans lägenhet utan pappa Vicente är den rättmätige ägaren. Håller med om att det är ingen som hotar någon att vara med och delaktig i den ” Stora skvallertråden om Anna Book. Hon är alldeles för idiotisk tokig att man bara måste vara på span på patrasket i Suckunge.
Vet inte hur det ser ut men det är fullt möjligt att Vicente skrivit över allt på Roberto som ett förskott på arv och sen att hyra av Roberto i syfte att få ut bostadsbidrag av staten. Gäller kanske bara lägenheten på Östermalm dock.
Citera
2021-08-21, 19:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Enligt Anna är ALLT bättre i Espana så det tror jag knappast. Hon ljög säkert bara om hur länge de skulle vara där dels för att det lät härligare och svara ”ett par veckor” än 5 dagar, dels för att hon tror att hon är en offentlig person som behöver hemlighålla vad hon planerar så inga galna FANS dyker upp. Hybris.

Men då borde hon ju inte uppdaterat att hon är hemma nu p,ga de galna fansen. (om det nu finns några sådana) Anna är inte så smart.
Citera
2021-08-21, 19:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Så är det med alla hyresgäster. Man stannar 7, 14 eller 21 dagar. Eller en hel månad, vilket Stollarna aldrig gör. De senaste åren har det varit exakt 14/21 dagar varje gång. Ganska avslöjande. OM man äger en bostad, kan man ju stanna hur många dagar man vill. Men ändå är det alltid just 14/21 dagar som gäller för familjen Took-Stolle. Nästan så man börjar tro att de bara hyr stället...

Roberto kanske ska börja jobba igen å hur ska Anna ta sig hem om han åker före? hon måste nog hålla koll på gubben.
Citera
2021-08-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Men då borde hon ju inte uppdaterat att hon är hemma nu p,ga de galna fansen. (om det nu finns någrao sådana) Anna är inte så smart.

Har Anna skrivit att hon är hemma pågrund av de galna fansen? Kan du länka i så fall? Men inte till insta då många här är blockade
Citera
2021-08-21, 19:37
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har Anna skrivit att hon är hemma pågrund av de galna fansen? Kan du länka i så fall? Men inte till insta då många här är blockade

Jag vet inte hur man länkar å jag följer henne inte på instagram, jag bara läser å kommenterar här.
Citera
2021-08-21, 20:19
Medlem
Nu har hon taggat Britney i en story och skrivit en liten hyllning undertecknad ”little me/a noone special from Sweden” Britney kanske köper hennes humblebrag om hon ens ser inlägget…

https://imgur.com/a/ZvYxEjm
Senast redigerad av Omniman 2021-08-21 kl. 20:23.
Citera
2021-08-21, 20:23
Medlem
Boopidoos avatar
Märstamorsans inlägg om (till ) Britney Spears.
https://postimg.cc/2qtJCHDy
Förutom att engelskan är gräslig så….. ”Love from little me/an no one special woman in Sweden” … startar alla mina ”det är snart dax för hispan-vibbar”.
WTF???
Citera
2021-08-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Märstamorsans inlägg om (till ) Britney Spears.
https://postimg.cc/2qtJCHDy
Förutom att engelskan är gräslig så….. ”Love from little me/an no one special woman in Sweden” … startar alla mina ”det är snart dax för hispan-vibbar”.
WTF???
Lägg av. Just när man tror det inte kan bli värre…….Anna och Britney måste ju ligga till grund för uttrycket the blind leading the blind….
Citera
2021-08-21, 20:44
Medlem
Om någon behöver förmyndare så är det väl snart Ers Hemskhet Anna utaf Book. Skulle hon haft för länge sen förresten.

Mer från story:
https://imgur.com/a/1J88way
Senast redigerad av Omniman 2021-08-21 kl. 21:41.
Citera
2021-08-21, 22:31
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Om någon behöver förmyndare så är det väl snart Ers Hemskhet Anna utaf Book. Skulle hon haft för länge sen förresten.

Mer från story:
https://imgur.com/a/1J88way
Negativt med stort N 😁
Citera
2021-08-21, 22:53
Medlem
kollade på you tube och utan att vara kunnig så kände jag direkt när videon samba sabero kom att Anna hat fan ingen sångröst och hon verkar ha svårt med andningen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in