Citat:
Ursprungligen postat av
PannaSnook
Med någon annan hade det varit absurt men med Anna fullt möjligt. Brösten är verkligen alldeles för stora och inte det minsta smickrande med tanke på hennes korthet och bredd i övrigt(men hon skulle ju bli en ny, smal Anna på den tiden)…fattar inte hur hon tänkte eller för dem delen av plastikkirurgen gick med på det.
Ja, de ser helt overkliga ut och står rakt ut. Hon vägde säkert 20 - 25 kg mindre när hon satte in implantaten som då var ganska lagom. Brösten har vuxit nåt enormt sen dess. Kanske hon hade kunnat vänta ett par år för att se hur det gick efter viktnedgången men icke. Hon hånade "tjockisar", vara dryg och skrööööt nå så djävulskt om sin insats i BLVIP, satte in implantat, opererade om magen, tatuerade sig, köpte extraextralångt löshår, betalade gaddarna med pengar hon var skyldig Erwik... Hon betedde sig vidrigt helt enkelt. Nånstans långt inne tror jag hon vet det och kanske t o m skäms, men nä, jag har nog fel.
Att hon tiger nu tolkar jag som att hon är förbannad och snart smäller det, alternativt kommer en snyfthistoria av episka mått.