Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-08, 18:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Dessa justeringar bekostade Tooket själv när hon fick in lite klirr i börsen Nu när det är ebb i kassan gnäller hon på den offentliga vården att de inte gör som hon vill och säger!

Så var det ju med den allmänna tandläkarvården.
Anna var ju förbannad på tandläkaren i Danderyd vill jag minnas.. de var såååå dumma.
Sedan träffade hon på Jelena....
Senast redigerad av cece123 2021-12-08 kl. 19:02.
Citera
2021-12-08, 18:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
... och POSITIV (enligt hennes IG).

Jo, tack. Vi förstår att du är både stark och positiv då vi ser dina inlägg.

Och att hon bara tänker på alla andra och för litet på sig själv...

Anna sket ju att gå på mammografi i ett flertal år vilket hon nämnde i en podd, tror det var med BantarLouise.
Det tyder ju på bekvämlighet.
Hon jobbade inte under långa perioder, utan låg bara på golvet och grät och grät.. Osäker om det kan ha varit för hennes hårsnodd hon grät för under alla dessa åren.. Det kanske det var?
Citera
2021-12-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon skriver att för cirka exakt ett år sedan fann de en cysta i hennes bröst. De behövde göra ett snitt, och hon tog tre olika antibiotikakurer innan infektionen var väck.

Kan det verkligen stämma? Tittar man på hennes Instagram finns det inga alls från att hon skulle varit sjuk... Jag har då inte heller något minne - bortsett från alla undersökningar hon gjorde men det var väl på grund av magen/ underlivet.

Syns det inte på IG, så finns det inte. Så har det inte dokumenterats i realtid så har det sannolikt inte hänt heller. Det som är bra med detta är att hon inte kan frisera och hitta på i efterhand utan att det noteras…
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-08 kl. 19:57.
Citera
2021-12-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Så var det ju med den allmänna tandläkarvården.
Anna var ju förbannad på tandläkaren i Danderyd vill jag minnas.. de var såååå dumma.
Sedan träffade hon på Jelena....
Och vi vet hur det samarbetet slutade……
Citera
2021-12-08, 20:36
Medlem
För precis ett år sedan skrev hon en lång harang om hur hjälpsam hon är och som alltid ställer upp för andra och låter sina egna behov stå tillbaka! Samma jämmer som det är i Tookets inlägg då och då!!!! För ett år sedan hade åldringstj…en med babypojken,Lucas gjort ett pepparkakshus som lades ut på Tookets Instagram för allmän beskådan Inte ett enda ord, jämmer eller bild på någon av hennes enorma bröst att de/ den mådde dåligt. Ljug igen och igen
Citera
2021-12-08, 20:55
Medlem
cece123s avatar
Det här är så djäkla roligt..
https://www.hant.se/noje/anna-books-...pausen/5261576
Anna fick för sig att dramatisera för att få lite rubriker..
Hon skulle ta en paus från sociala medier..
Hon kunde "vila" i att hon ju ändå har varit artist sedan 14 års åldern i drygt 35 år och "klarat sig" utan sociala medier...
För snart 2 år sedan, det höll inte länge..
Det är enda gången Anna aldrig vilar för hon är tvångsmässigt intresserad av att synas.. På hennes egna vilkor..

Utan sociala medier skulle Anna inte ha fått Partykungens papptallrikar, luvtröja från Lohilo och gratis fil från Arla.
Jaa, det är sannerligen ett rikt artistliv Anna har..

Citat:
För Hänt förtydligade Anna vad hon menade med att hon skulle avstå från sociala medier på ”obestämd tid”:
”Om det sedan handlar om ytterligare en månad, tre månader, ett år eller aldrig mer igen? Ja, det vet jag faktiskt inte i nuläget. Jag vilar i att jag som 14-åring för snart 35 år sedan slog igenom som artist utan sociala medier. Så jag är övertygad om att jag fortsättningsvis överlever utan sociala medier med, i alla fall som människa”, skrev hon i ett meddelande.
Senast redigerad av cece123 2021-12-08 kl. 21:00.
Citera
2021-12-08, 20:57
Medlem
Hackergirls avatar
Var det bara jag som hörde Måns Möller på Rix FM i morse, driva med Anna 😳😄

Det går inte att återberättas med samma humor, måste höras, programmet finns väl i podd-form? 🙄
Citera
2021-12-08, 21:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl

Det går inte att återberättas med samma humor, måste höras, programmet finns väl i podd-form? 🙄

Ja, Måns skämtar om att ungdomar som skjuter varandra borde få det strängaste straffet nämligen att tvångstitta på Anna Books timslånga livesändningar.
Det måste vara kännbara straff, menar Måns 27 minuter in i programmet.
https://poddtoppen.se/podcast/367576...rld-wide-top-3
Citera
2021-12-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, Måns skämtar om att ungdomar som skjuter varandra borde få det strängaste straffet nämligen att tvångstitta på Anna Books timslånga livesändningar.
Det måste vara kännbara straff, menar Måns 27 minuter in i programmet.
https://poddtoppen.se/podcast/367576...rld-wide-top-3
Hahaha Klockrent! Budskap efter budskap levereras till Tooket: ”Ingen är intresserad av dig och din Mi Amor= The Retarded, dina vuxna bäbis-barn som inte kan torka sig själv därbak och om ditt billiga liv! Alla skrattar över Tookets eskapader i stort och i litet Lite sanning skulle dock vara av intresse
Citera
2021-12-08, 22:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hahaha Klockrent! Budskap efter budskap levereras till Tooket: ”Ingen är intresserad av dig och din Mi Amor= The Retarded, dina vuxna bäbis-barn som inte kan torka sig själv därbak och om ditt billiga liv! Alla skrattar över Tookets eskapader i stort och i litet Lite sanning skulle dock vara av intresse

😁 vissa av Bookomanerna är tydligen självsadister om man ska förstå Måns rätt,
som utsätter sig för Annas timslånga malande under hennes livetimmar.
Citera
2021-12-08, 22:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl

Hahah hörde också det var riktigt roligt. Ja det går att lyssna på radioplay.
Citera
2021-12-08, 22:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Man kontaktar sin VC först där man är listad som i Annas fall är Läkarhuset i Sigtuna och läkaren där gör sen en bedömning om ev. remiss och sen till vilket sjukhus som är mest lämpligt. Jag skulle tro att NKS är mest trolig nu då Löwet har stängt ner. Till akuten på NKS ska man bara åka om man verkligen är akut sjuk. Nu lyckades förmodligen Anna tjata sig till en tid dagen efter vilket är snudd på omöjligt för en normal person. Anna borde skämmas som dels tagit upp tid med sitt tjat och sen fick en tid dagen efter. Nu fick troligen någon annan med mera akut problem stå tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in