2021-11-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Men dukningen är densamma. Dukat för fyra. Vem var den fjärde personen? Fotografen?

Anna låter nästa som att hon numera pratar om "våra lägenheter". Hmm...
Jag tror att den ”haklösa” sonen är med 😀 Han satt i bilen till Arlanda! Eller….kör han farfar och föräldrar till flygplatsen utan körkort 🤔Hmm undrar om Vicente är medveten om att sonsonen blivit av med körkortet pga drograttfylleri?? Han bör nog underrättas om detta 👮‍♂️🛑
Citera
2021-11-28, 16:44
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Anna Book spelar också denna låt så att det dånar i hela trapphuset.

https://m.youtube.com/watch?v=xdcNibIFAuI

(Har länkat denna några gånger tidigare men den är så rolig).

Grejade knappt att titta på hela klippet, så träffande att jag rodnar😳😱😅
Citera
2021-11-28, 17:12
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Anna Book spelar också denna låt så att det dånar i hela trapphuset.

https://m.youtube.com/watch?v=xdcNibIFAuI

(Har länkat denna några gånger tidigare men den är så rolig).
Helvete jag avlider vad träffsäkert!
Huuuuuuuuuuur har JAAAAAAG kunnat missa den DÄÄÄÄÄR?!
Citera
2021-11-28, 17:21
Medlem
Jag tror att Anna och Roberto åkt ner till Spanien ett par dagar för att fixa med uthyrning av Vicentes lägenhet,precis som de gjorde förra året.
Med tanke på vad vi fått veta av Antonio,att farfar äger både hus och lägenhet i Spanien så tror jag att farfar denna gången faktiskt har sålt sitt hus som han haft i många år.
Troligtvis har han haft en bil stående i ett garage vid huset,och som kanske inte blivit använd på flera år,och nu måste allt bort från huset inför försäljning.
Det skulle kunna förklara den dammiga bilen som var tvungen att besiktigas.

Bilderna från Annas IG som visar på havsutsikt är inte från "deras" lägenhet,i alla fall inte om man går efter tidigare bilder och filmer.De bor en trappa upp ungefär i mitten på huset och det finns en bottenvåning också.Deras utsikt är över polen.Vill minnas att hon vid något tidigare tillfälle var hos någon granne ett par våningar upp på fika,och då filmade lite utsikt,är nog den filmen hon återanvänt.

Kanske Vicente ska investera i en ny lägenhet om han sålt sitt hus,är såklart lättare med underhåll och annat.Blir "spännande"att se framöver om Anna och Roberto kanske semestrar i ny lägenhet och farfar kanske äntligen får tillgång till sin egna gamla lägenhet.

Nå,väl,nu är nog Anna hemma igen,och imorgon får vi nog en ny "pannselfie" att se fram emot.
Citera
2021-11-28, 18:50
Medlem
Nu saknar vi Anna. Hoppas på en känslomässig live ikväll där hon skäller ut och blockar dem som vågar anta.
Citera
2021-11-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jag tror att Anna och Roberto åkt ner till Spanien ett par dagar för att fixa med uthyrning av Vicentes lägenhet,precis som de gjorde förra året.
Med tanke på vad vi fått veta av Antonio,att farfar äger både hus och lägenhet i Spanien så tror jag att farfar denna gången faktiskt har sålt sitt hus som han haft i många år.
Troligtvis har han haft en bil stående i ett garage vid huset,och som kanske inte blivit använd på flera år,och nu måste allt bort från huset inför försäljning.
Det skulle kunna förklara den dammiga bilen som var tvungen att besiktigas.

Bilderna från Annas IG som visar på havsutsikt är inte från "deras" lägenhet,i alla fall inte om man går efter tidigare bilder och filmer.De bor en trappa upp ungefär i mitten på huset och det finns en bottenvåning också.Deras utsikt är över polen.Vill minnas att hon vid något tidigare tillfälle var hos någon granne ett par våningar upp på fika,och då filmade lite utsikt,är nog den filmen hon återanvänt.

Kanske Vicente ska investera i en ny lägenhet om han sålt sitt hus,är såklart lättare med underhåll och annat.Blir "spännande"att se framöver om Anna och Roberto kanske semestrar i ny lägenhet och farfar kanske äntligen får tillgång till sin egna gamla lägenhet.

Nå,väl,nu är nog Anna hemma igen,och imorgon får vi nog en ny "pannselfie" att se fram emot.

Tänkte bara förtydliga att jag menar bilderna och filmerna hon lade ut på sina stories från den gamla lägenheten som hon säger sig haft i 24år.

Vad gäller de nya fotona som Anna lade ut som inte var hennes,utan tagna från en mäklare så ställer jag mig mycket tveksam till att Robertos far har köpt en lägenhet till sig själv där.
Men,men,konstigare saker har hänt,och han kanske tycker det är jätteroligt med en lägenhet där man kan roa sig i 5 pooler och ett vattenlandskap med rutschkanor så här på ålderns höst.
Citera
2021-11-28, 19:44
Medlem
cece123s avatar
Har länkat detta inlägg tidigare, men Anna är ju ständigt aktuell..
Hennes självbelåtenhet är STOOOOOR..i denna artikel och hon motsätter sig nog inte att de skrivit att hon bor i en villa i Spanien..
https://svenskamagasinet.nu/artikel/...dar-anna-book-
Här knäpper hon Månsan på näsan.. Som hon naturligtvis anklagade för fusk..
Citat:
Du har ju varit med i dansprogrammet Let´s dance i Sverige, berätta hur det gick?
-Jag kom tvåa, men jag känner mig som den store vinnaren.
Vi dansade ihop mest poäng av alla som var med.
Citat:
Det har hänt en hel del i år?
Jag har fått mycket uppskattning och uppvaktning för den lite mer runda kvinna som jag ändå är.
Kära nån.. Lite mer...
Citat:
Vad är det bästa med Spanien?
Visst är det många tyckare och tänkare här nere också, men här är det ett tecken på respekt för andra när man sjunger andras låtar.
Anna menar att om man inte har egna låtar ska man sjunga covers hela dagarna, hon är nog putt för att Per Gessle inte minns att hon har gjort en cover på en av hans låtar eller att Marie Fredriksson inte tackat Anna för hennes "fenomenala" version på Maries låt..
Anna lägger även till..
Citat:
Jag är ju dessutom mycket spansk i mitt sätt, gestikulerar, skrattar och pratar mycket och högt.
Nej Anna, du är en identitets och socialt osäker kvinna som inte gör som alla svenskar, men det skyller du på att det beror på att du är "spansk"..
Citat:
Vad är ditt smultronställe i Spanien?
-Palma de Mallorca är mitt verkliga smultronställe, därifrån kommer min pappa och där har jag levt under flera år.
Sa Anna och filade lite på sanningen, allting är relativt.
Är man bofast i ett land som barn, går man i skolan och stannar mer än några veckor på skollov.

Anna är ju lite si och sådär med att räkna ut saker och ting.
Hon minns inte när hon gifte sig eller när farsan dog, blandar ihop saker och ting..
Men i denna intervju säger hon så här..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ten-med-maken/
Citat:
Kärleksparet är på semester i Spanien – bostaden på spanska solkusten fick de tillgång till ett år innan bröllopet.
Fick de tillgång till... Så Robettos farsa lät dem låna lägenheter själva år 2000, förmodligen för att Antonio föddes det året.
Dessförinnan fick de bo tillsammans med svärfar och svärmor i svärfars egna lägenhet kan jag tänka mig.
Anna själv hade inte mycket stålar vid denna tidpunkt..
Senast redigerad av cece123 2021-11-28 kl. 19:47.
Citera
2021-11-28, 20:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu saknar vi Anna. Hoppas på en känslomässig live ikväll där hon skäller ut och blockar dem som vågar anta.
Ja vi behöver lite passiv aggressivitet i sanna Book-anda.
Citera
2021-11-28, 20:44
Medlem
Nu har de ätit lunch med en mäklare och tittat runt på nya objekt.
Försäljning av sunklyan och en ny i inköp?
Naturligtvis för svärfars pengar.
Men underhåll osv kostar ju mkt pengar, särskilt om man vägrar hyra ut
Citera
2021-11-28, 21:36
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu har de ätit lunch med en mäklare och tittat runt på nya objekt.
Försäljning av sunklyan och en ny i inköp?
Naturligtvis för svärfars pengar.
Men underhåll osv kostar ju mkt pengar, särskilt om man vägrar hyra ut

Men vad någonting ser off med Annas ansikte på bilden. Som att ansiktshalvorna inte riktigt hlr ihop...?
Citera
2021-11-28, 21:37
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nä, tänkt på hon kanske inte delar ut allt av säkerhetsskäl? Sa hon dom skulle till Spanien förens timmar innan? Säger hon någonsin nuförtiden var hennes barn är?
Visst hon säger var mannen är, men han har varit livvakt, och är utbildad i säkerhetstänk och närstrid.
Men du...inte tänker ju Anna på säkerhet.
Anna är faktiskt stendum! Inte klarar hon att tänka så långa och abstrakta tankar.
Som tex när hon filmade Mys kvart och informerade hela Instagram om att My var bortrest och hur länge?
Anna är gränslös och skrytsam. Hon tänker inte på vad hon säger, alls, någonsin.
Hon bara babblar.

Det är så hon bastar i åttahundra grader och kan powerwalka från Märsta till Timbuktu på under två timmar.
Det är på det viset hon är bff med Celine Dion.
Det hoppar grodor så fort hon öppnar munnen. Bokstavligen!
Hon putsar sanningen hela tiden.

Och ang Robban.. Vore han James Bond skulle han i ärlighetens namn inte ha det uppdrag han har.
Senast redigerad av HateWreck 2021-11-28 kl. 21:39.
Citera
2021-11-28, 22:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Bild 2
https://www.instagram.com/p/CW1DSt4slx6/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem