Har länkat detta inlägg tidigare, men Anna är ju ständigt aktuell..
Hennes självbelåtenhet är STOOOOOR..i denna artikel och hon motsätter sig nog inte att de skrivit att hon bor i en villa i Spanien..
https://svenskamagasinet.nu/artikel/...dar-anna-book-
Här knäpper hon Månsan på näsan.. Som hon naturligtvis anklagade för fusk..
Citat:
Du har ju varit med i dansprogrammet Let´s dance i Sverige, berätta hur det gick?
-Jag kom tvåa, men jag känner mig som den store vinnaren.
Vi dansade ihop mest poäng av alla som var med.
Citat:
Det har hänt en hel del i år?
Jag har fått mycket uppskattning och uppvaktning för den lite mer runda kvinna som jag ändå är.
Kära nån.. Lite mer...
Citat:
Vad är det bästa med Spanien?
Visst är det många tyckare och tänkare här nere också, men här är det ett tecken på respekt för andra när man sjunger andras låtar.
Anna menar att om man inte har egna låtar ska man sjunga covers hela dagarna, hon är nog putt för att Per Gessle inte minns att hon har gjort en cover på en av hans låtar eller att Marie Fredriksson inte tackat Anna för hennes "fenomenala" version på Maries låt..
Anna lägger även till..
Citat:
Jag är ju dessutom mycket spansk i mitt sätt, gestikulerar, skrattar och pratar mycket och högt.
Nej Anna, du är en identitets och socialt osäker kvinna som inte gör som alla svenskar, men det skyller du på att det beror på att du är "spansk"..
Citat:
Vad är ditt smultronställe i Spanien?
-Palma de Mallorca är mitt verkliga smultronställe, därifrån kommer min pappa och där har jag levt under flera år.
Sa Anna och filade lite på sanningen, allting är relativt.
Är man bofast i ett land som barn, går man i skolan och stannar mer än några veckor på skollov.
Anna är ju lite si och sådär med att räkna ut saker och ting.
Hon minns inte när hon gifte sig eller när farsan dog, blandar ihop saker och ting..
Men i denna intervju säger hon så här..
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ten-med-maken/
Citat:
Kärleksparet är på semester i Spanien – bostaden på spanska solkusten fick de tillgång till ett år innan bröllopet.
Fick de tillgång till... Så Robettos farsa lät dem låna lägenheter själva år 2000, förmodligen för att Antonio föddes det året.
Dessförinnan fick de bo tillsammans med svärfar och svärmor i svärfars egna lägenhet kan jag tänka mig.
Anna själv hade inte mycket stålar vid denna tidpunkt..