2021-11-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Nu har tunnan bäddat sängen och druckit kaffe ifall ngn undrar. Dokumenterat på IG.
TookAnna sviker oss aldrig Först lite läkarbesök. Sedan lite ”kloka”ord på Insta. På detta: Nybäddad säng och en kopp på den. Amen och Hallelulja moment
Citera
2021-11-18, 12:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Nu har tunnan bäddat sängen och druckit kaffe ifall ngn undrar. Dokumenterat på IG.
Tack för uppdateringen. Började faktiskt bli lite orolig över att sängen skulle vara stökig och obäddad. Tur att man slipper ha det gnagande iom hennes post.
Citera
2021-11-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tack för uppdateringen. Började faktiskt bli lite orolig över att sängen skulle vara stökig och obäddad. Tur att man slipper ha det gnagande iom hennes post.
Håller med! Bra att hon uppdaterat om detta oerhört viktiga.
Citera
2021-11-18, 13:08
Medlem
De här cyklerna börjar kännas mer och mer tragiska. Hon påminner på något bisarrt vis (även om deras liv på många sätt är olika också) om en annan ”kändis”, nämligen Magmysaren Micke.
Samma upprepningar om att SNART kommer det stora genombrottet/breaket, allt är trollens/någon annans fel, anmäla hit och dit och ovilja att förstå att det bästa sättet att bryta looparna och status quo för sin egen skull är att jobba på sitt eget beteende. Nu är ju MM utvecklingsstörd, jag vet men kan inte förbise vissa likheter mellan Anna och honom.

Varje gång jag ser en ny bild på Annas tekoppar eller boomerangbild på hennes nybäddade säng/något berg med stekt kött känns det mest tragiskt. Trots att hon euforiskt sa för ett par veckor sen att Gud nu placerat henne på hennes rätta plats vet man att inget kommer förändras
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-18 kl. 13:12.
Citera
2021-11-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
De här cyklerna börjar kännas mer och mer tragiska. Hon påminner på något bisarrt vis (även om deras liv på många sätt är olika också) om en annan ”kändis”, nämligen Magmysaren Micke.
Samma upprepningar om att SNART kommer det stora genombrottet/breaket, allt är trollens/någon annans fel, anmäla hit och dit och ovilja att förstå att det bästa sättet att bryta looparna och status quo för sin egen skull är att jobba på sitt eget beteende. Nu är ju MM utvecklingsstörd, jag vet men kan inte förbise vissa likheter mellan Anna och honom.

Varje gång jag ser en ny bild på Annas tekoppar eller boomerangbild på hennes nybäddade säng/något berg med stekt kött känns det mest tragiskt. Trots att hon euforiskt sa för ett par veckor sen att Gud nu placerat henne på hennes rätta plats vet man att inget kommer förändras

Vem är MM?
Citera
2021-11-18, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vem är MM?
Magmysmicke, har några numera låsta trådar här på Fb. Känd för sina många Yt kanaler bland annat.
Citera
2021-11-18, 13:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:

Köttberg? Ja…. inget är trevligt oavsett.
Citera
2021-11-18, 13:27
Medlem
Citat:
Magmysmicke, har några numera låsta trådar här på Fb. Känd för sina många Yt kanaler bland annat.

Han hade jag förträngt
Citera
2021-11-18, 14:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag upplever henne som manipulativ. Det är säkert möjligt att gå i "behandling" utan att göra jobbet. En psykolog vägleder dig, men du måste ju göra insatsen själv.

Ja, det är klart att det är så det är speciellt med KBT. Vissa kan till och med bli sämre av terapi på grund av att det de snarare tar från det är hur man bättre manipulerar sin omgivning. Inte sagt att Anna hamnar i det facket, utan hon verkar mest vara helt obenägen att förändra sig - mysteriet är väl i så fall varför terapin ska ha pågått i två-tre år om det inte har lett till några som helst förbättringar i Annas fall. Man kan tycka att en normal psykolog/terapeut borde avbrutit behandlingen långt tidigare.
Citera
2021-11-18, 15:59
Medlem
Lala.s avatar
Kan någon lägga upp bilder på hennes storys?
Citera
2021-11-18, 16:47
Medlem
Men inte kan Anna Books pappa ha varit polis? I så fall är det ju ytterst makabert att hon nu senaste Halloween klädde ut sig till en just förolyckad polis?
Citera
2021-11-18, 17:05
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Kan någon lägga upp bilder på hennes storys?
Här kommer bilder
https://postimg.cc/gallery/fYZHfhq
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in