2021-12-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja, en del jobbar med sånt. Kallas influencer.
Underhållare från lekprogram och artist från alla melodifestivaler och spelningar.

Hon säger det varit en tung period. Man behöver inte arbeta fysiskt hårt enbart för att bli utbränd.
En jävla massa möten, hade hon inte konsert i helgen?
Varit med på Helenius och Malou sista tiden. Kanske är mycket på reasturangen? Vad vet jag?
Giganten, en personlig fråga till dig. Vad jobbar du med? Det Anna har gjort sista tiden kan inte varit ansträngande. Möjligtvis flygresan till Spanien då om det inte serverades mat på flyget.
Citera
2021-12-11, 17:31
Medlem
Tooket och The retarded försitter inga chanser att snyltäta på ” knubbig” Jag tycker att TookAnna hånar alla arbetssamma människor när hon skriver: ”efter en jobbig vecka” Jävla 🤬🤬människa du jobbar inte!!!!!!!!! Om det inte din käft som får mala och mala och mala…
Citera
2021-12-11, 17:57
Medlem
Ställde in ett "event" efter en "jobbig" vecka, nu ränner hon runt i Sigtuna och tigger käk.
Citera
2021-12-11, 18:12
Medlem
Fram med kameran gänget! Dags att föreviga Tooket 📸Smile 👄
Citera
2021-12-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tooket och The retarded försitter inga chanser att snyltäta på ” knubbig” Jag tycker att TookAnna hånar alla arbetssamma människor när hon skriver: ”efter en jobbig vecka” Jävla 🤬🤬människa du jobbar inte!!!!!!!!! Om det inte din käft som får mala och mala och mala…
Anna är verkligen en vidrig människa, en jävla latmask som inget gör mer än skriver massa dravel. Hon hånar verkligen folk som jobbar. Hittar på sjukdomar för att få likes och tyvärr finns det massa idioter som skickar hjärtan och krya på till lögnaren. Hon tackar nej till en välgörenhetsgala för att hon är så satans lat och för att hon skulle aldrig göra något gratis . Men springa runt i Sigtuna och äta det orkar den jävla lögnerskan. Fy fan Anna, du är värsta sortens människa.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2021-12-11, 18:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Skulle inte förvåna om Halmpyntet är någon sorts "femenist", mindre begåvad som han verkar vara...
Ja en "femenist" kanske betyder mindre begåvad, vem vet?
Citera
2021-12-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är verkligen en vidrig människa, en jävla latmask som inget gör mer än skriver massa dravel. Hon hånar verkligen folk som jobbar. Hittar på sjukdomar för att få likes och tyvärr finns det massa idioter som skickar hjärtan och krya på till lögnaren. Hon tackar nej till en välgörenhetsgala för att hon är så satans lat och för att hon skulle aldrig göra något gratis . Men springa runt i Sigtuna och äta det orkar den jävla lögnerskan. Fy fan Anna, du är värsta sortens människa.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Bra skrivet 👍
Citera
2021-12-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Läser igenom inlägg från slutet av förra året för att hitta nåt om Annas bröst. Hon påstår ju att det hon drabbats av nu hände förra året också. Inte hittat det än men läste om Robertos cykelolycka.

Exakt, och det finns ingenting heller på Instagram om hennes bröst.
Citera
2021-12-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan

Mycket bra sagt.

Som exempel, under pandemin har många fått ställa om sig och byta karriär (Kalle M t.ex.), och många har hjälpt till inom sjukvården. Anna har fortsätt som vanligt, gått hemma och rostat.
Citera
2021-12-11, 19:21
Medlem
flugornass avatar
Det här är Annas egna ord, vilken karriär. Tacka fan för att hon behöver vila upp sig..

Citat:
Jag har åkt runt hela Sverige och uppträtt, deltagit i Melodifestivalen 3 gånger (eller ja… 3,5 om vi ska va petiga haha) jobbat med musikal, barnteater, dubbat serier och tecknade filmer, gjort krogshow, arbetat som programledare med Let’s dance plus samt Lilla melodifestivalen, något som jag tyckte va väldigt roligt och skulle vilja jobba mer med.
Ni kanske har sett mig på tv då jag har varit med i typ alla underhållningsprogram som finns haha! Mina personliga favoriter som jag deltagit i är Let’s dance, Let’s dance 10 år (allstar säsong), Körslaget och Biggest Loser VIP… Som jag vann! Jag är även känd för att jag visar mycket känslor, vilket stämmer.
Citera
2021-12-11, 19:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja en "femenist" kanske betyder mindre begåvad, vem vet?
Ja, eller åtminstone betyder det mindre insatt, som hela Bookklanen verkar vara...
Citera
2021-12-11, 19:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Enligt hennes story är Robban femenist, vad fan är det? Kan hon mena feminist?

Han är möjligtvis ett stort fan av tidningen Femina?
Eller så menar hon feminist med sin egna lilla specialstavning beträffade det ordet
Feminist a la Anna = femenist.

Ja, i den familjen upprätthålls kvinnans plats i hemmet, mannen går och jobbar och tjänar pengar, medan kvinnan tvättar och bäddar sängen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in