2021-10-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Finns det belägg för att hon får gratis mat på döttrarnas arbete?
Hon och G-son har väl haft ett nära musikaliskt samarbete, med tanke på att låtarna är ju skrivna för/till henne.
Någon stans i tråden upplever jag en liten nyans av avundsjuka, så ja nu kan ni attackera mig.
En backstabbing, small-minded, narcissistic, pathetic person, vad är det?
Jösses
Citera
2021-10-05, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ingenting nytt i Anna Books värld, men självinsikten är verkligen på noll. Euphoria är ju en låt som är skriven för en artist som faktiskt har en starkare röst än Anna. Det är liksom absolut ingen sång som jag tror vem som helst kan sjunga - det känns liksom konstigt av alla låtar som Anna hade kunnat välja så väljer hon en låt där hon inte skulle kunna framföra ordentligt även om hon stod helt still på scen.

Var gör hon detta? Kan du möjligen länka till något?
Citera
2021-10-05, 21:23
Medlem
Anna ska visst ha skrivit på nåt kontrakt idag. Min magkänsla säger att hon ska delta i Masked Singer.
Citera
2021-10-05, 21:26
Medlem
I Malou efter 10 lät Annas röst som Alexandra Pascalidous emellanåt
Citera
2021-10-05, 21:49
Citat:
Hon och G-son har väl haft ett nära musikaliskt samarbete, med tanke på att låtarna är ju skrivna för/till henne.
Någon stans i tråden upplever jag en liten nyans av avundsjuka, så ja nu kan ni attackera mig.
Gson har INTE haft något samarbete med Anna, vet detta från mycket säker källa. Iaf inget samarbete i den meningen och det skulle han aldrig ha, han har på tok för hög integritet och är rädd om sitt varumärke. Samba sambero skrevs på beställning av Melodifestivalens styrgrupp då Anna var rätt i tiden just DÅ, hon hade ett värde ekonomiskt då .
Vilka låtar? Han har skrivit ett fåtal låtar som råkat hamna hos Book. Himmel för två var inte skriven till Anna utan blev det i samband med Läckbergs text.

Både den och Samba sjöngs in av andra sångerskor på demon som lämnades in till mello vilket i princip innebär att Björkman med entourage kunde valt den sångerskan. Upphovsman i mello har inte sista ordet när det gäller vem som sjunger bidraget
Citera
2021-10-05, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Hon livar nu oh vilket svammel om personen som inte ville vara med ett gig om Anna skulle vara med

Hon är inte klok
Nu igen? Det avhandlades ju under dagen första live med. Och hon säger att det dök upp nåt ännu bättre i stället sol hon ska repa för i helgen så då så. Move on!
Citera
2021-10-05, 22:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Anna som är svärmorsdrömmen, föreställ er midsommarfirande eller utdelning av julklappar, för att inte nämna leta efter gömda påskägg i trädgården.
Anna kommer skrika jag har hittat allas påskägg, sluta leta nu, så skall ni få en varsin morot.

Anna bryr sig bara om tacksamheten som utstrålas från mottagaren. Fokus till henne. Alla blir sjukt TACKSAMMA. Hur ofta är hon tacksam? Allt går tillbaka till hennes ego och spelet hon kör i sitt huvud. Jättekonstigt.
Citera
2021-10-05, 22:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:

På den sista frågan svarar jag A som i Anna.
Fast inte i Annas universum.
Tror hon fortfarande ältar om miljonären som inte ville vara med i samma sammanhang som Anna..? Dr Alban?
Till helgen ska Doktorn uppträda äntligen få uppträda https://www.stcc.se/2021/10/01/storp...ghini-karavan/...
Anna lär ju fortsätta älta om sitt hat mot denna människa ett tag, den rysliga upplevelsen har ju ett antal forna vänner till Anna redan upplevt.
Senast redigerad av cece123 2021-10-05 kl. 22:34.
Citera
2021-10-05, 22:33
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
På den sista frågan svarar jag A som i Anna.
Fast inte i Annas universum.
Tror hon fortfarande ältar om miljonären som inte ville vara med i samma sammanhang som Anna..? Dr Alban?
Anna lär ju fortsätta älta om sitt hat mot denna människa ett tag, den rysliga upplevelsen har ju ett antal forna vänner till Anna redan upplevt.

Det är ju sinnessjukt på riktigt och oärligt mot personen i fråga att inte ta det direkt.

Anna förstår inte att hennes upplevelser inte är sanning, det är subjektiva känslor.

Hon ljuger aldrig? Nej, hon uppfattar sitt subjektiva tänk som sanning.

Det är precis vad barn gör. De växer dock upp och lär sig att universum inte snurrar runt dem och lär sig skilja på jaget och omvärlden. Det har hon helt missat.
Citera
2021-10-05, 22:42
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Jag tror det är väldigt få som är avundsjuka på Anna. Vad skulle vi vara avundsjuka på?
Hon har ingen karriär, inga pengar och det är uppenbart att hon mår väldigt dåligt och inte är lycklig.
Så jag kan verkligen inte förstå vad folks skulle vara avundsjuka på.
Citera
2021-10-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Yta, yta, yta Allt som räknas. Bli populär. Hon tycker att hon är superhärlig och tar för givet att andra upplever samma sak av henne. Hon är ju väldigt intresserad av människor som hon kan ha någon form av nytta av, inte så mycket av Marie-Louise i Örnsköldsvik eller Ola i Surahammar som tycker att hon är så fin i livearna. De har hon ju ingen nytta av.

Sen är det fullt möjligt att hon förutom att gå för långt i sina kärleksförklaringar också drivs av en liten avundsdjävul mot döttrarna när de lyckas liiite för bra med något. Barnen är främst-i hennes ögon-prydnader och statister i hennes liv. Vänner och make samma sak. Men nåde dem om de skulle ta uppmärksamheten ifrån henne.

Så sant! Hon är såå avundsjuk att F hittat en kille, så hon försöker till och med att nästla sig in i F’s ”gåva” med bullar och wienerbröd.

På klassiskt narcissistiskt manér har hon redan glömt, att hon för några timmar sedan satt hos Malou och påstod att hon oftast äter fisk och grönsaker. Nu svullas det återigen med pizza och andra onyttigheter.
Citera
2021-10-06, 01:15
Medlem
Citat:

Bevis finns inga förstås men sannolikheten att hon får gratis mat eller åtminstone rabatt är stor-kan tänka mig att ägaren till Cicciotto känner att han ”måste” åtminstone ge familjen rabatter eftersom han nu är så insyltad med dem och säkert också vill vara snäll helt enkelt. Hon kärleksbombar restaurangen och kärleksbombning påverkar de flesta som blir utsatta för det vare sig de vill eller inte.

Det finns ingen avund mot Anna här, det lovar jag dig. Snarare tvärt om, många människor följer henne till stor del isåfall för att det får deras egna svårigheter i livet att kännas mer hanterbara. Hon har två (av tre) kriminellt belastade barn, är hela Sveriges driftkucku som kämpat med grav övervikt och gråtit ut i TV i trettio år och har knappt några vänner eller pengar kvar. Hennes psykiska hälsa är uppenbart katastrofal. Varför skulle någon avundas det? Många helt okända människor har mycket mer värt att avundas i såfall.
Senast redigerad av Omniman 2021-10-06 kl. 01:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in