2022-05-13, 22:02
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har hur mycket tid som helst, hon har inget jobb, barnen är vuxna. Det enda hon gör är går till frisören och solariet. Jag tror hon fick sluta för att hon sålde dåligt. Dessutom har jag läst att hon tackade nej till folk. Memmo förlorade 25% varje gång hon tackade nej och de fick säkert klagomål av missnöjda kunder dessutom.
Vadå klart hon har ett arbete att förlora, glöm inte att hon är en firad artist samt ambassadör för Sigtuna.
Felet med Memmo är att folk beställer men inte betalar för att Anna skall göra sitt jobb i det avtalet.

Anna är faktiskt den av alla kändisar som har den mest grandiosa tråden här, och det är status om något.
Hon har just nu avslutat inspelningen av bytt är bytt i TV4, hon och Felicia får skänka pengarna/vinsten vilket dom inte förstås fattade när reglerna lästes upp.
Nä jag tänker inte avslöja min källa.
Citera
2022-05-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vadå klart hon har ett arbete att förlora, glöm inte att hon är en firad artist samt ambassadör för Sigtuna.
Felet med Memmo är att folk beställer men inte betalar för att Anna skall göra sitt jobb i det avtalet.

Anna är faktiskt den av alla kändisar som har den mest grandiosa tråden här, och det är status om något.
Hon har just nu avslutat inspelningen av bytt är bytt i TV4, hon och Felicia får skänka pengarna/vinsten vilket dom inte förstås fattade när reglerna lästes upp.
Nä jag tänker inte avslöja min källa.

Arbete?
Länka gärna.
Citera
2022-05-13, 22:35
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Arbete?
Länka gärna.
Ja hon använder sin röst i olika produktinoer.
Nej okej där tog det stopp sorry men vänta lite en mega grej var väl fångarna på fortet?
Citera
2022-05-13, 22:58
Medlem
Citat:
Nej okej där tog det stopp sorry men vänta lite en mega grej var väl fångarna på fortet?

Men det var väl närmare två år sedan?
Citera
2022-05-13, 23:03
Medlem
Citat:

Que?

Vilka produktioner? Länka gärna.

Arbeta = jobba.

Fångarna på fortet räknas inte som arbete.
Citera
2022-05-13, 23:21
Medlem
Citat:
Fångarna på fortet spelades in senast 2019, sedan kom pandemin så det är tre år sedan. Dessutom är det inte ett jobb , det är ett lekprogram.
Citera
2022-05-13, 23:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Utsparkad från memmo nu kommer en "bra" bortförklaring "lite tid , ingen ork, vill inte, behöver min tid till annat"
Dvs : foten igen från sitt sammarbete, klarar inte av att följa avtal och regler.
Bam Bam Bam, loser
Vadå sparken? Hon vill inte göra det skrev hon. Har själv läst det på Instagram. Var en artikel i expressen, till och med c-kändisar gjorde upp till 2 000 memmos förra året. Hon har väl annat att göra nu när pandemin släppt.
Citera
2022-05-14, 01:23
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har hur mycket tid som helst, hon har inget jobb, barnen är vuxna. Det enda hon gör är går till frisören och solariet. Jag tror hon fick sluta för att hon sålde dåligt. Dessutom har jag läst att hon tackade nej till folk. Memmo förlorade 25% varje gång hon tackade nej och de fick säkert klagomål av missnöjda kunder dessutom.
Håller med.

Om hon hade orkat avvara 15 minuter av sin egentid per dag lät ju tjänsten annars som klippt och skuren för henne.
Roberto hade säkert uppskattat bidraget till hushållskassan (om pengarna inte gick direkt till frissan förstås).
Vill dock minnas att hon ville ha 500:- för en hälsning. Med det priset blev det nog mest trollbeställningar.
Och med tanke på hennes paranoida blockande på instagram blev det kanske psykiskt jobbigt att spela in hälsningar? Varje gång hon satte sig ned för att hälsa, hade hon säkert i bakhuvudet att beställaren kanske drev med henne.
Om man sen väger in hennes svängiga humör kan man ju lätt tänka sig att hon ofta tackade nej, eller visade upp för mycket av sin "charmiga" personlighet

Edit: Finns någon av hennes hälsningar sparade nånstans? Please 🙏❤️
Senast redigerad av osnuten 2022-05-14 kl. 02:16.
Citera
2022-05-14, 10:26
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Håller med.

Om hon hade orkat avvara 15 minuter av sin egentid per dag lät ju tjänsten annars som klippt och skuren för henne.
Roberto hade säkert uppskattat bidraget till hushållskassan (om pengarna inte gick direkt till frissan förstås).
Vill dock minnas att hon ville ha 500:- för en hälsning. Med det priset blev det nog mest trollbeställningar.
Och med tanke på hennes paranoida blockande på instagram blev det kanske psykiskt jobbigt att spela in hälsningar? Varje gång hon satte sig ned för att hälsa, hade hon säkert i bakhuvudet att beställaren kanske drev med henne.
Om man sen väger in hennes svängiga humör kan man ju lätt tänka sig att hon ofta tackade nej, eller visade upp för mycket av sin "charmiga" personlighet

Youtube har väl nån legat på, har jag för mig
Citera
2022-05-14, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Håller med.

De enda jag kunde hitta var denna som Therese Lindgren beställde: https://youtu.be/WubJiWuQ5U8
samt https://fb.watch/c-apEwyGLR/
Citera
2022-05-14, 12:03
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
De enda jag kunde hitta var denna som Therese Lindgren beställde: https://youtu.be/WubJiWuQ5U8
Den till Thereses sambo är ju sååååå smärtsam.
Citera
2022-05-14, 16:34
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Den till Thereses sambo är ju sååååå smärtsam.
Tack!
Pinsamt så det räcker, men ändå bättre än befarat. Kanske just därför det blev jobbigt för henne?
Hon kände sig nog tvungen att mejka sig, och kliva in i sin gäst-hos-TV4-personlighet inför varje hälsning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in