2021-11-22, 16:49
Medlem
Så Anna Book åker på semester till Spanien och storhandlar. Bland varorna finns en stor jävla dunk med frityrolja. 😂
Citera
2021-11-22, 17:11
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Så Anna Book åker på semester till Spanien och storhandlar. Bland varorna finns en stor jävla dunk med frityrolja. 😂
Hur friterar du då?

Hon behöver energi. Krävande dagar skall komma, hon skrev ju, detta blir ingen nöjesresa utan arbete.
Citera
2021-11-22, 17:49
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna delar den där texten om hur självklart det är att ta covid-vaccin som florerar överallt. Hon som tills det blev tal om Spanienresa inte ens visste om hon skulle ta nåt ö h t.

Va det inte A som fick en frisörsalong stängd pga covid??
Så det hela är ju lite motsägelsefullt, kan jag tycka.
Citera
2021-11-22, 18:41
Medlem
Om ni går in på Robertos Facebook och kollar hans inlägg så blir det ganska uppenbart att han har något intellektuell funktionshinder.
Sen undrar jag varför de börjar med att städa när de kommer "hem till Spanien". Anna städade ju innan de åkte därifrån i somras så att man hade kunnat utföra hjärtoperation på golvet.
Är det någon som varit i lägenheten och skitat ner efter det?
Citera
2021-11-22, 18:43
Medlem
Nu har hon bäddat, duschat och ätit både onyttiga pommes och kaffebröd.
Citera
2021-11-22, 18:55
Medlem
Hoppas att Anna och Retardo har lyckats fylla i hälsodeklarationen rätt, för det räcker inte med bara ett vaccinationspass till Spanien.
Inte det enklaste att fylla i, kan jag meddela.
Bara själva instruktionen är på 27 sidor, och utan den kommer man inte på planet.

Ser nu att de båda lyckats ta sig till farfars lägenhet i Benalmedina/Torremolina
Senast redigerad av SagtVar 2021-11-22 kl. 18:57. Anledning: Tillägg
Citera
2021-11-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Hoppas att Anna och Retardo har lyckats fylla i hälsodeklarationen rätt, för det räcker inte med bara ett vaccinationspass till Spanien.
Inte det enklaste att fylla i, kan jag meddela.
Bara själva instruktionen är på 27 sidor, och utan den kommer man inte på planet.

Ser nu att de båda lyckats ta sig till farfars lägenhet i Benalmedina/Torremolina
Ja och vilka smutsiga gamla kuddar
Undra hur många turister sovit på dem🤮🤮
Citera
2021-11-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Om ni går in på Robertos Facebook och kollar hans inlägg så blir det ganska uppenbart att han har något intellektuell funktionshinder.
Sen undrar jag varför de börjar med att städa när de kommer "hem till Spanien". Anna städade ju innan de åkte därifrån i somras så att man hade kunnat utföra hjärtoperation på golvet.
Är det någon som varit i lägenheten och skitat ner efter det?

Lägenheten hyrs ut när hon och Roberto inte är där, men hyresgästen borde ju städa innan utcheckning. Kanske dög inte städningen för Anna. Hon är neurotisk och städa känner hon sig bra på-det är hennes ”grej” hon känner sig trygg med skulle jag gissa. En ritual.
Citera
2021-11-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Lägenheten hyrs ut när hon och Roberto inte är där, men hyresgästen borde ju städa innan utcheckning. Kanske dög inte städningen för Anna. Hon är neurotisk och städa känner hon sig bra på-det är hennes ”grej” hon känner sig trygg med skulle jag gissa. En ritual.
Enligt henne själv hyrs lägenheten INTE ut när de inte är där……ytterligare en lögn där hon faktiskt avslöjade sig själv 👍
Citera
2021-11-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Enligt henne själv hyrs lägenheten INTE ut när de inte är där……ytterligare en lögn där hon faktiskt avslöjade sig själv 👍

Hon gör ju det ibland…avslöjar sig själv Som när hon skulle steka förra sommaren (tror jag det var) och förvånat upptäckte att teflonpannan plötsligt blivit repig sen förra vistelsen Vem kan ha gjort det, Anna?
Citera
2021-11-22, 21:34
Medlem
DoktorNos avatar
Var håller den vanartige sonen till nu när Anna och Retardo är i Spanien? Är han kvar i kåken i Märsta och isåfall, vem håller reda på honom? Han lär ju ställa till det om han har "FF"
Citera
2021-11-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hon gör ju det ibland…avslöjar sig själv Som när hon skulle steka förra sommaren (tror jag det var) och förvånat upptäckte att teflonpannan plötsligt blivit repig sen förra vistelsen Vem kan ha gjort det, Anna?
Haha ja veeem kan ha gjort det 😂
Man kan ju inte säga annat än att hon åtminstone levererar, stor humor att följa hennes lögner…….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in