2021-10-07, 17:42
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tom Waits röst ger honom trovärdighet i det han sjunger om. I övrigt är han ett genommusikaliskt geni som på egen hand skapat en helt egen typ av musik. Inte för alla kanske, men det är väl just därför han är den han är. Han går sin egen väg. Att jämför honom med Anna Book är som att jämföra Strindberg med något Läckberg kastat i papperskorgen. Hur han är som person har jag däremot ingen aning om, men ska man döma av intervjuer med honom själv är en av hans bästa sidor förmågan att ha konstant driver med sig själv.
Jag håller med om att jämförelsen mellan Tom Waits och Anna Book var lite halsbrytande.
Det var ett litet försök till ironi.
Syftade bara på deras tekniskt kraxiga sångteknik. Håller med om att Tom Waits är ett geni, för övrigt, något man inte kan beskylla vår kära sångfågel från Märsta för att vara.
Hon måste ha någon sorts genialitet ändå, med tanke på denna tråds storlek.
Folk behöver någon att frustreras och avreagera sig på. Då är ju Anna perfekt.

Förut fanns det ju en stupstock, där grova brottslingar kunde placeras, för alla och envar att gå och spotta på.
Flashback fungerar som en modern stupstock.
Senast redigerad av Rimbert 2021-10-07 kl. 18:02.
Citera
2021-10-07, 18:27
Medlem
Nu har den patetiska tunnan lagt upp en kryptisk story om hur motherfucking strong hon är och om alla bara var lite mer som hon och snart ska vi alla få se hennes fiiiiire!!

Hon vill få oss att tro att hon ska vara med i Masked Singer. Inte en chans säger jag.
Citera
2021-10-07, 18:29
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/3oXUN7Dr4GU

https://youtu.be/Tolgw5Fxybw

https://youtu.be/Tolgw5Fxybw

https://youtu.be/D9n5Oggb8CA

Här sjunger hon i ett partytält någonstans i Sverige, för många år sen.

Söt mullig kropp.
Hon kan ju sjunga!
Citera
2021-10-07, 19:51
Medlem
Annas bilder från morgonpromenaden måste vara tagna från passagerarsidan i bilen! Går man efter landsvägen går man på andra sidan.
Citera
2021-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smedhalva
Annas bilder från morgonpromenaden måste vara tagna från passagerarsidan i bilen! Går man efter landsvägen går man på andra sidan.

Tänkte också på det. Sen så skulle jag personligen inte vilja promenera på den smala landsvägen. Hon måste ju vara tvungen att kasta sig i diket om det kommer 2 bilar, som möts. Det måste ju finnas bättre promenadstråk i skogen där ute?
Citera
2021-10-07, 20:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Nu har den patetiska tunnan lagt upp en kryptisk story om hur motherfucking strong hon är och om alla bara var lite mer som hon och snart ska vi alla få se hennes fiiiiire!!

Hon vill få oss att tro att hon ska vara med i Masked Singer. Inte en chans säger jag.
"reasently" hon borde hålla sig till svenska
Citera
2021-10-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
"reasently" hon borde hålla sig till svenska

Om hon nu signat avtal om att vara med i Masked Singers så lär TV4 bryta det ganska ska så omgående eftersom hon inte kommer klara av att hålla det hemligt och hon slänger ut olika ledtrådar etc.

Så då sket det sig och hon kommer stå helt oförstående och undra varför det sket sig 😂
Citera
2021-10-07, 21:00
Medlem
För 1001:e gången på 30 år cirka så har hon insett att hon är en ”strong mf, woman, wife, mother” med mera fantastiskt vi vanliga dödliga aldrig kan förstå. Vi säger så, Anna. It ain’t a lie if you believe it/ George Costanza
Citera
2021-10-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Tänkte också på det. Sen så skulle jag personligen inte vilja promenera på den smala landsvägen. Hon måste ju vara tvungen att kasta sig i diket om det kommer 2 bilar, som möts. Det måste ju finnas bättre promenadstråk i skogen där ute?

Man promenerar definitivt ogärna annat än korta transportsträckor på såna smala asfalterade vägar då en del kör väldigt fort på dem och sikten kan vara dålig. Nu har hon ju bott i Odensala i två år och borde känna till promenadstigar och små grusvägar i området
Citera
2021-10-08, 07:00
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smedhalva
Det var nog ingen långpromenad utan en kort sväng ner till soptunnan eller postlådan. Några längre sträckor tror jag inte hon mäktar med eller ens vill.

Med tanke på de muskliga vaderna befarar jag att hon inom några år måste skaffa en rollator för att kunna förflytta sig till fots. Knäna tar stryk av alltför många extrakilon och jag antar att hennes kondition i övrigt är lite sämre än vad 50-åringar brukar ha.
Citera
2021-10-08, 08:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det var nog ingen långpromenad utan en kort sväng ner till soptunnan eller postlådan. Några längre sträckor tror jag inte hon mäktar med eller ens vill.

Med tanke på de muskliga vaderna befarar jag att hon inom några år måste skaffa en rollator för att kunna förflytta sig till fots. Knäna tar stryk av alltför många extrakilon och jag antar att hennes kondition i övrigt är lite sämre än vad 50-åringar brukar ha.
Knäna tar inte stryk med muskler på vaderna men nu är det knappast muskler utan mest fett där.
Citera
2021-10-08, 08:14
Medlem
Jag tror säkert hon går en hyfsad runda ibland. Med betoning på ibland. Men inte så ofta och regelbundet som hon i text brukar vilja få det till, det är nog ytterst sporadiskt (och periodvis, kanske tre dagar på rad och sen lååång paus) annars hade hon dokumenterat det flitigt som med det mesta annat hon filmar, fotar, livar från …

Och nu är oddsen låga för just promenaddokumentation ett litet tag framöver 😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in