Citat:
Ursprungligen postat av
kotlettrad
Såg en bit av hennes lajv igår på insta och lyckades filma en snutt.
Hon sluddrar, gapar, sjunger och tjoar med sina gäster.
Tror inte för EN sekund att hon är spiknykter som hon hävdar 😂.
Klicka på egen risk!
https://youtu.be/T2McVhOYHoQ
Ja, det var verkligen på egen risk! Fy för den lede! Hon beter sig ju som en 13-åring som tagit sin första fylla! Men jag är inte förvånad, för hon skriver ju som en 12-åring och dränker texten i smilys. Att hon är full, det syns! Både på uttryckssätt och mimik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ingensomvet1632
Klart hon har druckit, vem kan vara så pinsam nykter? Och stackars Vanessa som ber henne sluta i bakgrunden.
Hon är dryg, otrevlig och tycker själv att hon är sååå rolig?!?
Var inte hon sjuk häromdagen? Som vanligt ett snabbt tillfrisknande.
Hon hade väl nyst en gång på dagen och trodde väl hon var dödssjuk, eller snarare så hade hon inte fått tillräcklig dos av bekräftelse från sina insta.följare. Pinsam är bara förnamnet. Stackars barn och make. Hade min hustru betett sig som fläsktunnan så hade jag dragit fort som en påskjuten räv genom skogen.
Citat:
Ursprungligen postat av
webtotti
En GBP opererad person blir snabbare och intensivare påverkad av alkohol. Då magsäcken är "bortkopplad" och tarmen är kortad får dryckjomet direktkontakt med blodomloppet. Pang i skallen! Därav hennes packade uppträdande.
Jaha, och? Detta borde ju fläskberget sedan länge veta. Hon har ju varit på lyran tidigare rätt många gånger. Hon har dåligt alkoholsinne. Hon rekommenderas starkt att hålla sig borta från alkoholen, det skulle vara bäst för alla.
Men visst skulle hon kunna vara en Sobril/Oxascand-tant med. Om hon knaprar såna tabletter plus dricker alkohol så slår det rätt hårt.