2017-04-17, 14:43
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Har man PCO-S kan en gastric bypass vara det enda alternativet att kunna gå ner rejält i vikt. Sedan måste man vara extremt noggrann efteråt med hur man äter vilket AB inte verkar vara vilket inte gagnar bibehållandet av den lägre vikten.
Snick-snack. Effekten av en gastric bypass är att man äter mindre. Alla kan äta mindre utan operation.
Sen kanske en del likt Anna inte har den disciplinen, och då kan en operation vara lösningen.
Fast offerkoftan sitter som bekant hårt på Anna och då är det självklart någon annans fel att hon inte klarar av att komma i form och hålla sig där.

Kul att få se Anna full igen. Alkohol gör ju att masken halkar av lite och hon visar upp ännu mer av sitt bittra och aggressiva jag.
Citera
2017-04-17, 14:54
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fast om hon nu var där borde hon väl tagit något foto själv och lagt ut? Sen är det ju märkligt att hon var tillräckligt frisk för att gå på bio senare...hon som hade så ont och fått rekomendationer om vila och allt vad det var.
Ja historien haltar betänkligt. Hon tar ju femtioelva kort på allt annat så varför inte där denna gången, hon har ju gjort det förr. Inte likt henne att skippa ett tillfälle att få folk att tycka synd om henne.
Citera
2017-04-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Snick-snack. Effekten av en gastric bypass är att man äter mindre. Alla kan äta mindre utan operation.
Sen kanske en del likt Anna inte har den disciplinen, och då kan en operation vara lösningen.
Fast offerkoftan sitter som bekant hårt på Anna och då är det självklart någon annans fel att hon inte klarar av att komma i form och hålla sig där.

Kul att få se Anna full igen. Alkohol gör ju att masken halkar av lite och hon visar upp ännu mer av sitt bittra och aggressiva jag.
Håller med. GBP är för personer utan disciplin och egen vilja.
Gällande klippet - först säger hon att hon tagit några shots och sen att hon är nykter och bara druckit citrondricka....
Citera
2017-04-17, 15:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Där ser man, kanske hon trots allt var där. Lite skumt bara att man tar en bild på ett helt annat ställe, kanske fanns inga bilder på närakuten tillhands på nätet, så hon tog det näst bästa typ.

Det finns såna bilder. Men de andas väl för mycket skitig förort för att Anna ska vilja kännas vid dem.

https://www.google.se/maps/uv?hl=sv&...XNAN8Qpx8IdzAK
Citera
2017-04-17, 17:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotlettrad
Såg en bit av hennes lajv igår på insta och lyckades filma en snutt.
Hon sluddrar, gapar, sjunger och tjoar med sina gäster.
Tror inte för EN sekund att hon är spiknykter som hon hävdar 😂.
Klicka på egen risk!
https://youtu.be/T2McVhOYHoQ
Ja, det var verkligen på egen risk! Fy för den lede! Hon beter sig ju som en 13-åring som tagit sin första fylla! Men jag är inte förvånad, för hon skriver ju som en 12-åring och dränker texten i smilys. Att hon är full, det syns! Både på uttryckssätt och mimik.
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Klart hon har druckit, vem kan vara så pinsam nykter? Och stackars Vanessa som ber henne sluta i bakgrunden.
Hon är dryg, otrevlig och tycker själv att hon är sååå rolig?!?
Var inte hon sjuk häromdagen? Som vanligt ett snabbt tillfrisknande.
Hon hade väl nyst en gång på dagen och trodde väl hon var dödssjuk, eller snarare så hade hon inte fått tillräcklig dos av bekräftelse från sina insta.följare. Pinsam är bara förnamnet. Stackars barn och make. Hade min hustru betett sig som fläsktunnan så hade jag dragit fort som en påskjuten räv genom skogen.
Citat:
Ursprungligen postat av webtotti
En GBP opererad person blir snabbare och intensivare påverkad av alkohol. Då magsäcken är "bortkopplad" och tarmen är kortad får dryckjomet direktkontakt med blodomloppet. Pang i skallen! Därav hennes packade uppträdande.
Jaha, och? Detta borde ju fläskberget sedan länge veta. Hon har ju varit på lyran tidigare rätt många gånger. Hon har dåligt alkoholsinne. Hon rekommenderas starkt att hålla sig borta från alkoholen, det skulle vara bäst för alla.

Men visst skulle hon kunna vara en Sobril/Oxascand-tant med. Om hon knaprar såna tabletter plus dricker alkohol så slår det rätt hårt.
Citera
2017-04-17, 19:54
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Usch vad otäckt. Tänk henne snaska godis och popcorn samt dricka läsk på bion och så kanske hon plötsligt får magknip och börjar att må illa och spyr på golvet eller på en biobesökare.

Men gud det är ju helt jävla sjukligt hur hon vräker i sig. Herregud vad hennes barn måste skämmas för henne. Eller dom kanske är lika misslyckade som henne?

Angående hennes hemsida så har hon väll låtit någon göra den mot gratisreklam. Hon är ju som tidigare känt luspank och har inte ens råd att göra om hemma och tvingas bo i en bottenvåning ute i Solna.

Fyfan vilken misär familj, stackars stackars barn
Citera
2017-04-17, 20:13
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Att ge sig på Anna Books barn är inte ok.De är ju inte offentliga personer,och har inte valt sin mamma.Nä,det var lågt av dig Flor-Ida.

Om dom inte vill bli omnämnda får dom göra betydligt mer för att hålla sig undan och visa att dom tar avstånd från Tunnans galenskaper annars är dom lika korkade och blir automatiskt inkluderade. Så enkelt är det
Citera
2017-04-17, 20:16
Medlem
Rondavouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med. GBP är för personer utan disciplin och egen vilja.
Gällande klippet - först säger hon att hon tagit några shots och sen att hon är nykter och bara druckit citrondricka....

Eller folk med RIKTiGA sjukdomar ( hört talas om diabetes 2, ärftlig?). Så tänk dig förr o jämnför inte alla med Bookerskan.
Angående alkohol så stämmer det som någon annan påpekat. Vin slår till otroligt fort, o går ut väldigt fort med. Ingår dock hjälp med psykolog i en seriös gbp, då alkolism o den snabba direkta effekt alkohol / substitut för mat som är en väldigt känd sidoeffekt. Du blir som sagt begränsad i vad du kan äta. Dricka funkar precis som vanligt. Dock inte i samband med mat utan 15 min före eller efter. Annars blir iaf jag skitkass.
Citera
2017-04-17, 20:22
Medlem
Om Booken går på bio, äter godis och dricker läsk kommer hon att fisa inom 10 minuter.
Hon kommer att tömma biografen med jättebrakare som stinker Satan!
Citera
2017-04-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
tvingas bo i en bottenvåning ute i Solna.

Fast det där är ju överdrivet. Hon bor i en lägenhet som är 134 kvm stor på våning 1. Inte jättedåligt.
Citera
2017-04-17, 20:39
Medlem
Astrorbits avatar
Ge mig er värsta/äckliga eller pinsamaste video med denna kvinna.

Gör mig inte besviken.
Citera
2017-04-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Eller folk med RIKTiGA sjukdomar ( hört talas om diabetes 2, ärftlig?). Så tänk dig förr o jämnför inte alla med Bookerskan.
Angående alkohol så stämmer det som någon annan påpekat. Vin slår till otroligt fort, o går ut väldigt fort med. Ingår dock hjälp med psykolog i en seriös gbp, då alkolism o den snabba direkta effekt alkohol / substitut för mat som är en väldigt känd sidoeffekt. Du blir som sagt begränsad i vad du kan äta. Dricka funkar precis som vanligt. Dock inte i samband med mat utan 15 min före eller efter. Annars blir iaf jag skitkass.
Jag håller bara med om vad Readyfreddie skrev, alla kan äta mindre även utan operation. Menar du att personer med diabetes 2 har sämre disciplin än andra? Det var inte snällt sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in