2021-10-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är Robbis ensambarn? Vad hände med hans mor?
Han är ensambarn, modern dog 2010. Påstås tidigare i tråden att hon hade psykisk sjukdom och tidvis låg inlagd.
Citera
2021-10-16, 15:10
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Han är ensambarn, modern dog 2010. Påstås tidigare i tråden att hon hade psykisk sjukdom och tidvis låg inlagd.
🙄så då passar annna in bra, cirkeln sluts😬
Citera
2021-10-16, 15:16
Nytt överdrivet hyllande av en viss affär och nytt våldgästade på dotters jobb.
https://postimg.cc/gallery/ZCnWhp6
Citera
2021-10-16, 15:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
"En hel vecka tillgodo"... vad händer då?
Citera
2021-10-16, 15:28
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
"En hel vecka tillgodo"... vad händer då?
Antingen är det en vecka till Halloween om man utgår från Annas egna tideräkning (hon har ju inte samma som oss andra) eller så ska de helt enkelt ha nåt kalas eller nåt nästa helg.
Citera
2021-10-16, 17:22
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:

Gillar när hon skriver nu vidare till Sigtuna igen,vet hon inte skillnaden på Sigtuna och Märsta.
Citera
2021-10-16, 19:04
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Antingen är det en vecka till Halloween om man utgår från Annas egna tideräkning (hon har ju inte samma som oss andra) eller så ska de helt enkelt ha nåt kalas eller nåt nästa helg.
Anna har ju inga vänner att buda, så det är möjligen om ett par av Vanessas vänner ska sova över. Då tänker Anna bjuda på maskerad.
Fast vid närmare eftertanke är det antagligen pizzeriaägaren som tänkte högt och råkade säga att han funderade på någon slags temakväll på restaurangen. Föga anade han att Anna nu kommer att klä ut hela personalen i skitgrejer från Kina i one size storlek small. Butteriks är väl som NK i jämförelse av kvalitet?

Hela dagen är ett mysterium. Kan Anna ha varit bakis idag? Varför flänga in till stan en kvart innan stängningsdags och sedan låta personalen bestämma inköpet? Undrar om hon satt hela fakturan på pizzerian? Jag sätter en hundring på att Flisan får sparken innan året är slut. Om inte för Annas räkning så kommer de märka att han plockar ur kassan.
Citera
2021-10-16, 19:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag har också reagerat över hur högt upp hennes bröstvårtor sitter. Det ser helkonstigt ut. Hennes bröst är dessutom alldeles för stora. Med mindre bröst skulle hon inte se lika fet ut utan mer proportionell.

Det kan bli sådär efter man gjort ett lyft och lagt in implantat, om man då efter operationen går upp i vikt (vilket matronan uppenbarligen gjort) så växer ju tuttarna också.
Men bröstvårtorna är ju iom lyftet uppflyttade en bit upp på själva bröstet (brösten/stygnen sys ihop som ett ”ankare”).

Går man då upp i vikt som sagt - större bröst - tyngdlagen träder in.

Denna informationen får man av plastikkirurgen innan operationen i samband med övrig information.
Åtminstone jag fick det, har genomgått exakt samma nämligen.
Lyft och implantat.

Så det hade en alldeles logisk förklaring.

Vet inte om jag är tvåa på bollen gällande detta svaret, har inte hunnit ikapp tråden helt än för igår/idag.
Citera
2021-10-16, 21:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Anna har ju inga vänner att buda, så det är möjligen om ett par av Vanessas vänner ska sova över. Då tänker Anna bjuda på maskerad.
Fast vid närmare eftertanke är det antagligen pizzeriaägaren som tänkte högt och råkade säga att han funderade på någon slags temakväll på restaurangen. Föga anade han att Anna nu kommer att klä ut hela personalen i skitgrejer från Kina i one size storlek small. Butteriks är väl som NK i jämförelse av kvalitet?

Hela dagen är ett mysterium. Kan Anna ha varit bakis idag? Varför flänga in till stan en kvart innan stängningsdags och sedan låta personalen bestämma inköpet? Undrar om hon satt hela fakturan på pizzerian? Jag sätter en hundring på att Flisan får sparken innan året är slut. Om inte för Annas räkning så kommer de märka att han plockar ur kassan.

Enligt bilden var det Vanessa som bjöd på maten så Felicia kanske redan har slutat jobba där? Hon bör för övrigt fortfarande ha kontakt med Frivården annars riskerar hon fängelse istället för fotbojan. Hur gick det med den där avgiftningen föresten? Hon kanske fick välja mellan att vara där på hemmet eller fotboja och arbeta på restaurangen som samhällstjänst?

För övrigt ställer nog Anna till att restaurangen måste göra "kreativ bokföring" för att kompensera maten. En anställd får väl rabatt har jag för mig men det gäller ju inte resten av familjen. Ni som jobbar i branschen har nog bättre koll än jag kring skatteverkets regler för anställds lunch. Det görs avdrag från lönen för varje måltid har jag för mig.

https://postimg.cc/9DBf3743
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-16 kl. 21:59.
Citera
2021-10-16, 21:58
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Nåja, para siempre, disfrutar mm kan hon ju med

Hennes besatthet av Roberto är sjuk. Är fan inte avundsjuk(lyckligt gift men basunerar inte ut mitt förhållande i sociala medier)men det är ju groteskt som hon håller på och pissar revir. Som en 15-åring med borderline som just hittat sitt livs ”stora kärlek”. Vore jag Jojobejjto skulle jag känna mig kvävd, men han kanske tänder på det. Mammakomplex?

Kan det vara så enkelt som att hon är svartsjuk?
Halmpyntet har ett jobb att gå till varje dag, dvs han är ute ur huset, träffar folk, är social osv.
Han ser dessutom trevlig ut för sin ålder.

Vad gör Anna om dagarna?
Städar, passar barnen, instagram osv.
Sen har hon ju gått upp alla kilo och lite till sedan BL. Och blivit bitter på köpet.

Om hon inte ”anstränger” sig det där lilla extra kommer kanske dagen när han (till slut) vaknar upp och inser vad som väntar på honom när han stämplat ut för dagen kl 18.00.
Så vad gör hon? Jo hon drar det (som vanligt) till enorm överdrift.
Allt ska vara ”perfekt” (inkl hon själv) när maken väl är hemma.

Hon är bergis livrädd över tanken att han en dag kommer inse att gräset faktiskt är grönare på alla andra sidor.

Bara en tanke.
Citera
2021-10-16, 22:30
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Enligt bilden var det Vanessa som bjöd på maten så Felicia kanske redan har slutat jobba där? Hon bör för övrigt fortfarande ha kontakt med Frivården annars riskerar hon fängelse istället för fotbojan. Hur gick det med den där avgiftningen föresten? Hon kanske fick välja mellan att vara där på hemmet eller fotboja och arbeta på restaurangen som samhällstjänst?

För övrigt ställer nog Anna till att restaurangen måste göra "kreativ bokföring" för att kompensera maten. En anställd får väl rabatt har jag för mig men det gäller ju inte resten av familjen. Ni som jobbar i branschen har nog bättre koll än jag kring skatteverkets regler för anställds lunch. Det görs avdrag från lönen för varje måltid har jag för mig.

https://postimg.cc/9DBf3743
Vanessa har två jobb, ”Kikki-Otto” och sen på ett sushihak på centralen.
Citera
2021-10-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kan det vara så enkelt som att hon är svartsjuk?
Halmpyntet har ett jobb att gå till varje dag, dvs han är ute ur huset, träffar folk, är social osv.
Han ser dessutom trevlig ut för sin ålder.

Vad gör Anna om dagarna?
Städar, passar barnen, instagram osv.
Sen har hon ju gått upp alla kilo och lite till sedan BL. Och blivit bitter på köpet.

Om hon inte ”anstränger” sig det där lilla extra kommer kanske dagen när han (till slut) vaknar upp och inser vad som väntar på honom när han stämplat ut för dagen kl 18.00.
Så vad gör hon? Jo hon drar det (som vanligt) till enorm överdrift.
Allt ska vara ”perfekt” (inkl hon själv) när maken väl är hemma.

Hon är bergis livrädd över tanken att han en dag kommer inse att gräset faktiskt är grönare på alla andra sidor.

Bara en tanke.

Hon är definitivt jättesvartsjuk och osäker. Att ha det perfekt städat hemma och hålla sig finsminkad/skönhetsbehandlad är en trygghet för henne-dessutom tror jag det tär enormt på henne att alla ”barnen” nu är vuxna och inte behöver tas omhand som barn längre. Hon har absolut en situation som är jobbig för henne.
Men det är så forcerat och överdrivet trots att många i hennes ålder har barn som flyttar, sjukdom, arbetslöshet-förmodligen beroende på vissa diagnoser hon har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in