2021-10-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Enligt bilden var det Vanessa som bjöd på maten så Felicia kanske redan har slutat jobba där? Hon bör för övrigt fortfarande ha kontakt med Frivården annars riskerar hon fängelse istället för fotbojan. Hur gick det med den där avgiftningen föresten? Hon kanske fick välja mellan att vara där på hemmet eller fotboja och arbeta på restaurangen som samhällstjänst?

För övrigt ställer nog Anna till att restaurangen måste göra "kreativ bokföring" för att kompensera maten. En anställd får väl rabatt har jag för mig men det gäller ju inte resten av familjen. Ni som jobbar i branschen har nog bättre koll än jag kring skatteverkets regler för anställds lunch. Det görs avdrag från lönen för varje måltid har jag för mig.

https://postimg.cc/9DBf3743
De var först i stan på Partyland, därefter fick de gratis lunch på Vanessas jobb i stan. Sedan åkte de till Cicciotto och där blev de bjudna på cappucino och något bakverk. Vad fräckt att åka till båda döttrarnas jobb och äta gratis. Efter det solade de i solariumet som är i samma hus som Cicciotto .
Citera
2021-10-16, 23:28
Medlem
Jag hoppas verkligen någon har kvar alla bilder på samarbeten hon haft och skickar till skatteverket
Citera
2021-10-16, 23:51
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
De var först i stan på Partyland, därefter fick de gratis lunch på Vanessas jobb i stan. Sedan åkte de till Cicciotto och där blev de bjudna på cappucino och något bakverk. Vad fräckt att åka till båda döttrarnas jobb och äta gratis. Efter det solade de i solariumet som är i samma hus som Cicciotto .
Det mest pinsamma är att lägga ut det på instagram.. som om annna är en riktig V.I.P
Citera
2021-10-17, 00:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Vanessa har två jobb, ”Kikki-Otto” och sen på ett sushihak på centralen.

Citat:

Aha, jag trodde hon bara jobbade på Cicciotto och därför blev jag förvirrad. Nåväl, det verkar ju ha blivit en rejäl heldagstur för paret som åker ut på stan utan plånbok.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-17 kl. 00:44.
Citera
2021-10-17, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Aha, jag trodde hon bara jobbade på Cicciotto och därför blev jag förvirrad. Nåväl, det verkar ju ha blivit en rejäl heldagstur för paret som åker ut på stan utan plånbok.

Äckliga människor.

Nu bakar hon " Annas ananaspaj" Tänk jag hade ingen aning om att den pajen som jag själv gjort och blivit bjuden på av släkt och vänner I åratal tillbaka, var Anna Books uppfinning
Citera
2021-10-17, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Vanessa har två jobb, ”Kikki-Otto” och sen på ett sushihak på centralen.

Hedervärt av Vanessa att ha två jobb som 19-åring!
Inte undra på att mamma Anna försöker ”trycka ner henne”. Genom att på klassiskt narcissistiskt manér, lägga upp bilder när V ”fick en klubba” hos doktorn. 🤬

Misstänker att Anna är smått nervös nu, när barnen börjar bli gamla nog att flytta ut.. 😇

Vilken hållhake ska hon nu hitta på, för att Roberto inte ska skiljas? Stackars krake.
Citera
2021-10-17, 06:40
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Hedervärt av Vanessa att ha två jobb som 19-åring!
Inte undra på att mamma Anna försöker ”trycka ner henne”. Genom att på klassiskt narcissistiskt manér, lägga upp bilder när V ”fick en klubba” hos doktorn. 🤬

Misstänker att Anna är smått nervös nu, när barnen börjar bli gamla nog att flytta ut.. 😇

Vilken hållhake ska hon nu hitta på, för att Roberto inte ska skiljas? Stackars krake.

Av "ungarna" är det troligtvis bara Vanessa som kommer att flytta hemifrån.
Fisan och sonen, vad han nu heter, kommer att bo kvar tills föräldrarna dör.
Citera
2021-10-17, 11:55
Mycket fisk och grönsaker
https://postimg.cc/gallery/vwjBt3f
Citera
2021-10-17, 12:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Usch vad mycket fisk. 🐟
Skönt med en "pause" tycker Anna. Hon måste ju mena avbrott i det ständiga pausandet?
"Kockens överraskning" - vad är det "kocken" spritsat över sockerkakan? 🤢
Var det en specialare han gjort speciellt för snyltgäster?
Citera
2021-10-17, 12:17
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Hahaha....verkligen.
Jag undrar verkligen om Malou och läkaren som var med har tittat på hennes Instagram?

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Usch vad mycket fisk. 🐟
Skönt med en "pause" tycker Anna. Hon måste ju mena avbrott i det ständiga pausandet?
"Kockens överraskning" - vad är det "kocken" spritsat över sockerkakan? 🤢
Var det en specialare han gjort speciellt för snyltgäster?

Sen att haket BJÖD på fikat.
Ringde dom och frågade om hon hade lust att sladda förbi?
Jag tycker lite synd om pizzabagaren som tvingas ha henne flåsandes i lokalen med jämna mellanrum.
Är det klarlagt att han är tillsammans med Fisan, eller är det en trådsanning?
Citera
2021-10-17, 13:09
Medlem
Citat:
En vecka till Robbans lön börjar väl bli tomt i plånboken. Gammelgubben har väl ingen lust att slänga ut pengar på lat Anna hela tiden.
Citera
2021-10-17, 13:11
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Hahaha....verkligen.
Jag undrar verkligen om Malou och läkaren som var med har tittat på hennes Instagram?

Sen att haket BJÖD på fikat.
Ringde dom och frågade om hon hade lust att sladda förbi?
Jag tycker lite synd om pizzabagaren som tvingas ha henne flåsandes i lokalen med jämna mellanrum.
Är det klarlagt att han är tillsammans med Fisan, eller är det en trådsanning?

Tittar man på illustrationerna till Anna - ett liv kan man konstatera att hon snyltäter på pizzerian ett par tre gånger i veckan. Till hennes försvar kanske man kan säga att hon faktiskt ibland bara tar en fika. En cappucino med en tårta, ungefär.

Tre samlag är ett förhållande, det är sedan gammalt. Flisan har nog blivit påsatt regelbundet i någon månad nu. Anna står i köket och vill se förlovningsringar snart. Under tiden låter hon sig bli mutad med mat och drinkar. Det ryktades att det var mycket langning på den krogen innan de bytte ägare, så det är kanske inte omöjligt att trafiken finns kvar?

Jag noterade Flisans relativt avslöjande topp på en av Anna bilder för några veckor sedan. Minns att jag tänkte att den var lite väl vågad av en servitris på en pizzeria. Men sedan när jag läste om ägaren förstod jag att det var hennes sätt att locka krögaren till en snabbis på bakbordet. Hon har nog snurrat honom kring sitt finger, men är han beredd att betala priset? Nä, det är ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in