Citat:
Ursprungligen postat av
oilslick
Hahaha....verkligen.
Jag undrar verkligen om Malou och läkaren som var med har tittat på hennes Instagram?
Sen att haket BJÖD på fikat.
Ringde dom och frågade om hon hade lust att sladda förbi?
Jag tycker lite synd om pizzabagaren som tvingas ha henne flåsandes i lokalen med jämna mellanrum.
Är det klarlagt att han är tillsammans med Fisan, eller är det en trådsanning?
Tittar man på illustrationerna till Anna - ett liv kan man konstatera att hon snyltäter på pizzerian ett par tre gånger i veckan. Till hennes försvar kanske man kan säga att hon faktiskt ibland bara tar en fika. En cappucino med en tårta, ungefär.
Tre samlag är ett förhållande, det är sedan gammalt. Flisan har nog blivit påsatt regelbundet i någon månad nu. Anna står i köket och vill se förlovningsringar snart. Under tiden låter hon sig bli mutad med mat och drinkar. Det ryktades att det var mycket langning på den krogen innan de bytte ägare, så det är kanske inte omöjligt att trafiken finns kvar?
Jag noterade Flisans relativt avslöjande topp på en av Anna bilder för några veckor sedan. Minns att jag tänkte att den var lite väl vågad av en servitris på en pizzeria. Men sedan när jag läste om ägaren förstod jag att det var hennes sätt att locka krögaren till en snabbis på bakbordet. Hon har nog snurrat honom kring sitt finger, men är han beredd att betala priset? Nä, det är ingen.