2021-09-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Med tanke på Annas idiotiska, okänsliga och egoistiska beteende vid senaste begravningen hon ”gästat” tycker jag det är dax att påminna om hur vidrigt hon betedde sig på Noppe Lewenhaupts begravning.
De här bilderna är …. jag hittar inga ord.
Hur f-n kan man fotografera de sörjande vid en begravning? Kistan med alla blomsterhyllningar och det ABSOLUT sjukaste av allt…. hennes text till inlägget. Ursäkta språket men vem f-n tror hon att hon är???

https://postimg.cc/gallery/CbRSz6K

- Hon tackar prästen
- Hon joddlar om ”medmänniskor på plats”
- Hon pratar om ”allas vår kärleksfulla Noppe
- Hon ska bära minnen av ”din vackra fru Lee och
Leonard i mitt hjärta för alltid”.

Om någon undrar om hon har mer än en fungerande hjärncell efter att ha läst det här blir jag en aning förvånad.
Hon är faktiskt - på riktigt - sjuk i huvudet!!

Tittar man på bilderna från Noppes begravning kan man se ett hjärta gjort av rosor. Kanske från den begravningen hon kom på att hon skulle lämna ett liknande vid sitt senaste begravnings-besök.
Citera
2021-09-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inga små bollar heller. 😮
Anna har väl i vanlig ordning gjort dom på sitt vis och då blir det nyttigt.
Det är bara Anna som vet att det kommer att bli jättebra i Täby. 🙄

Lite lätt OT - men varför ska My eg flytta? Flyttade hon inte alldeles nyss in i ett nybyggt radhus???
Gjorde hon en copycat-Anna kanske och flyttade obetänkt bara för att hennes bästis flyttade?
Eftersom hon verkar ha sån ångest inför flytten.
Anna göder upp henne bra. "Överraskade". Det är ju inte första gången Anna dyker upp från ingenstans. Skulle tycka det var lite jobbigt om mina vänner dök upp jämt och ständigt utan förvarning.

Som någon annan skrev; Varför ger hon inte lite praktisk hjälp ist? Av My's instagram att döma låg hon galet efter i packningen. Anna som är så grym på att städa och organisera borde väl ha hjälpt henne med det - men det kanske var för många huvud-axlar-knä-å-tå rörelser för Anna då?
Citera
2021-09-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Lite lätt OT - men varför ska My eg flytta? Flyttade hon inte alldeles nyss in i ett nybyggt radhus???
Gjorde hon en copycat-Anna kanske och flyttade obetänkt bara för att hennes bästis flyttade?
Anna göder upp henne bra. "Överraskade". Det är ju inte första gången Anna dyker upp från ingenstans. Skulle tycka det var lite jobbigt om mina vänner dök upp jämt och ständigt utan förvarning.

Som någon annan skrev; Varför ger hon inte lite praktisk hjälp ist? Av My's instagram att döma låg hon galet efter i packningen. Anna som är så grym på att städa och organisera borde väl ha hjälpt henne med det - men det kanske var för många huvud-axlar-knä-å-tå rörelser för Anna då?
Hon flyttar för att sonen behövde byta skola (de hann aldrig bo i nya radhuset hon köpt). Mer om det i hennes egna tråd.

Anna har väl inte haft tid eller ork med att ge praktisk hjälp, hon hinner ju knappt sitta ner på dagarna och knappt äta!

Hon känns som en såndär som gärna hjälper på det sätt hon själv vill hjälpa i stället på det sätt den andre verkligen behöver.
Citera
2021-09-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/DXF4XHH

Anna kan faktiskt inte använda filter.
Hon har ingen aning om hur man gör 🙄

Människan ljuger sig blå.

Och, som vanligt, ett svar vars längd motsvarar en essä.
Citera
2021-09-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/DXF4XHH

Anna kan faktiskt inte använda filter.
Hon har ingen aning om hur man gör 🙄
Det skriver hon ju dock inte. Hon skriver att hon inte vet hur man redigerar och retuscherar.
Citera
2021-09-20, 23:07
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det havrebollar som gäller nu och inte chokladbollar som gäller sen negerbollar blev tabu?

Havre är ju nyttigt, så havrebollar måste vara hälsokost.

Jag har aldrig upplevt någon med sån dålig social kompetens som Anna, jag blir faktiskt lite imponerad av henne.
Citera
2021-09-21, 00:21
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det skriver hon ju dock inte. Hon skriver att hon inte vet hur man redigerar och retuscherar.

Nej, det vet hon ju uppenbarligen inte alls om man dömer efter hennes resultat...
Citera
2021-09-21, 08:38
Medlem
Äntligen får vi komma in i Annas ”extra hus” igen
Skönt att de tagit sin tid så de blir nöjda!
Själv kan jag inte förstå hur man väljer en fyrkantig duschsituation om det promt ska vara möblerat på de sättet. Men smaken är oLiKa
Citera
2021-09-21, 08:56
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ja, det låg ett havregryn i smeten.
Jag har aldrig sett en smet, så slät och glansig som annnas😬
Citera
2021-09-21, 09:00
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken

Jag har en känsla av att MM inte var helt nöjd med bookarnas insats vid senaste flytten.. sen har mysan varit väldigt upptagen med sig själv, så det har inte prioriterats, men, jag tror inte anna är någon vidare hjälp, hon verkar mest fika och vara ivägen, om du frågar mig. Som en möbel som blir malplacerad och inte passar in någonstans
Citera
2021-09-21, 09:03
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Enligt Anna fick familjen det erbjudandet låååångt innan Pernilla & co, men tackade nej till det ..

Står en del om det redan i tråden, jag minns inte 💯 varför hon tackade nej, om det var typ att det var ”fel” kanal eller nåt
Enligt sonens live, var det pga hans incident med pillesnoppen som satte stopp för kändisteve.. pilotavsnitt var inspelat, allt var klart, sen råkade han ut för att bli "oskyldigt dömd", då bidde det ingenting av karriären och alla miljoner de skulle fått..
Anñna själv sa att det var pga fel kanal, barnen var för små mm, vem ska man tro på? 🙄
Citera
2021-09-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag skulle nog tittat, måste jag erkänna.. tragikomik på hög nivå..
Sant. Blir det inte morgan och ola-conny 2.0?
Lyteskomik. Sen kan nån säga vilken Anna boobis näst bästa låt var? ABC var ju hiten men sen. Gjorde hon nån DEF? Finns det nån mer låt som nån kan? Helt otroligt att hon kan va kändis ännu. Sonen våldtäcktsman o dotter åldringsrånare. Sen lite narkotika bland barnen. Iofs har de nog inte haft bästa uppväxten. Men snälla skriv nån låt som platsar på plats 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in