2017-01-12, 19:55
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Och om man tycker att ens lärare favoriserar en annan elev är en bra åtgärd att polisanmäla läraren, för man måste vara hård!

Är du allvarlig?? Jag menar, det är klart att man ska se till att skolan tar itu med en lärare som behandlar en elev illa men hur kom hon in på detta??

Skojar inte!

Måhända glömde jag nämna att hon visserligen först tyckte man ska "anmäla hos rektorn" och att polisanmälan var nästa åtgärd...
Citera
2017-01-12, 20:09
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Undrar vad hennes läkare säger om hennes "diet"?
Polisanmäla? På riktigt? Jaja, lycka till med det.

Jag tror att Anna trollar oss. Iingen kan väl vara sådär på riktigt?

Får hon inget motstånd när hon periscopar? Kan man kommentera?
Vet inte hur sånt där periscop funkar.

Samma som insta, den som misshagar åker ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Skojar inte!

Måhända glömde jag nämna att hon visserligen först tyckte man ska "anmäla hos rektorn" och att polisanmälan var nästa åtgärd...

Och brottsrubriceringen fru Tunnan, är..?
Citera
2017-01-12, 23:14
Medlem
Är det någon som har sett henne gymma, promenera, eller ja, powerwalka då, simma och allt hon säger att hon gör?
Igår på Periscope orerades det om vilka former av motion hon håller på med. Varje dag. När har hon tid med det då? Nu verkar det vara en period med intensiv Periscopning, och matlagning. Som hon tydligen tror ska leda till en kokbok. Eller flera...
En oerhört pedagogisk vägledning genom hela tillredningen. Till exempel "grovare" pizzabottnar som består av "rågvete".
Idag var det de lite exklusivare gammaldags idealmakaronerna. De som är lite grövre. Nej, de är inte grövre. Fullkornsmakaroner kanske kan benämnas något "grövre" än vanliga makaroner.
Kommer hon verkligen att ge ut en kokbok? Är det på riktigt att hon har pratat med någon kokboksbehörig om det?
Citera
2017-01-13, 10:30
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Skojar inte!

Anar vid att nån av hennes ungar inte pluggat till ett prov, fick underkänt men att en annan elev fick maxpoäng och att det därför i det bookska huvudet anses som favoritsering?

Jag hoppas på polisanmälan, den kommer läggas ner snabbare än Bolt spring 100 meter. Sedan kommer vi få se rubriker där fru tunna sågar svensk polis och polisen går i svaromål. Det leder till förtal från Annas sida mot snuten, hon lyckas sedan med konstycket att få fängelse och en egen fängelseserie "Kvinno(nåja)Fängelset-Den svenska versionen".
Citera
2017-01-13, 11:05
Medlem
Efter GBP operationen går Anna Book omkring och pruttar duktigt varje gång hon äter det minsta socker. Det är konsekvensen av förändringen i matsmältningssystemet och det stinker satan. Hon går på vissa evenemang och trycker i sig godsaker, tömmer tarmen på gas samtidigt som folk flyr varje rum hon varit i.
Citera
2017-01-13, 12:42
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BPMzPadg...danobook&hl=sv

Anna lägger upp bild på en skinksmörgås och en avocadohalva. (Avocadon ser för övrigt ut att vara av den oätliga sortens som precis börjat ruttna inifrån, men det märker väl inte Anna. Det kanske är första gången hon ser en avocado.) Nu inser jag varför hon raderade bilden på sina fina pannkakor. De gick naturligtvis dåligt ihop med hennes nya sunda bantar-livsstil. Den nya bilden ger sken av att hon för ett hälsosamt leverne.
Citera
2017-01-13, 12:46
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Anna lägger upp bild på en skinksmörgås och en avocadohalva. (Avocadon ser för övrigt ut att vara av den oätliga sortens som precis börjat ruttna inifrån, men det märker väl inte Anna. Det kanske är första gången hon ser en avocado.) Nu inser jag varför hon raderade bilden på sina fina pannkakor. De gick naturligtvis dåligt ihop med hennes nya sunda bantar-livsstil. Den nya bilden ger sken av att hon för ett hälsosamt leverne.

Men, hon hade ju ingen aptit!
Nåja, bra att hon återfått den och nu äter lite nyttigare.
Citera
2017-01-13, 12:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

"Thank god it´s FRIDAY"
Ja, när man tittar på hennes instagram inser man att hon jobbat hårt senaste tiden. Mat, mat, tända ljus, mat, titta på tv, mat, efterrätt, rida, mat och mat. Men nu är det äntligen helg...
Citera
2017-01-13, 13:11
Medlem
Nu har även jag, tyvärr, tittat på tunnans instagram och även om jag bara orkade med en sisådär fem inlägg så gör jag följande reflektioner:

- Tunan har ingen aptit sedan i våras men häromdagen så beställer hon in NIO sushibitar till sig själv.

- Tunnan ska få revansch på Arga Snickaren för hans undermåliga fuskbygge som innefattar bland annat ett matbord som går sönder om och om igen, men för tusan... matbordet är ju byggt av extremt massiva brädor! Fast det kanske ändå inte räcker med fem centimer tjocka plankor när Du belamrar bordet med två ton mat varje dag vilket Du gör eftersom Du har tappat aptiten...
Citera
2017-01-13, 13:14
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Thank god it´s FRIDAY"
Ja, när man tittar på hennes instagram inser man att hon jobbat hårt senaste tiden. Mat, mat, tända ljus, mat, titta på tv, mat, efterrätt, rida, mat och mat. Men nu är det äntligen helg...
Vaddå?
Det är väl då hon jobbar, på helgerna alltså?
Hon kanske längtar efter det nu när hon vilat upp sig hela veckan.
Citera
2017-01-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Thank god it´s FRIDAY"

Glöm inte att hon även varit flitig på periscope. Skönt att hon får vila efter en jobbig vecka.
Citera
2017-01-13, 19:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Är det någon som har sett henne gymma, promenera, eller ja, powerwalka då, simma och allt hon säger att hon gör?

Nä men hon har ju typ det inofficiella världsrekordet i gång jag vet inte hur långt på en fantastisk tid. Finns en hel del inlägg om det längre bak i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Kommer hon verkligen att ge ut en kokbok? Är det på riktigt att hon har pratat med någon kokboksbehörig om det?

Nej det klart hon inte på allvar har! Det är ju bara att kolla på hennes matlagning, jävligt basic grejer plus Chili Explosion. Vem skulle ge ut den kokboken, Santa Maria? Kanske hade det funnits en chans om hon på nåt sätt imponerat i alla matlagningsprogram hon varit med i men det har ju varit katastrof överallt! Även om hennes "stjärnstatus" var större så måste man fråga sig vem som vill köpa en kokbok som en tjockis skrivit? "Anna Books bästa gainers"? "Buffa med Book"? Nä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in