2021-10-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
https://postimg.cc/XGGKnbSD
Dagens höjdpunkt.

Hon har f-n ingen självinsikt alls. Jeezus!!

Anna är nog deppig igen så kommer antagligen ett antal visdomsord inom kort
Citera
2021-10-08, 20:38
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Anna är nog deppig igen så kommer antagligen ett antal visdomsord inom kort
Den här kommer snart.
Citat:
Att alltid döma med reservation är medelmåttans kännetecken

Edit:
Att tro på sina drömmar är att gå sovande genom livet.
Citera
2021-10-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hennes vader är ju ett stående skämt här i tråden sen hon själv nämnde att hon fått sina muskliga vader av att rida.

En medlem har till och med dessa muskliga vader som användarnamn, vilket jag tycker är otroligt roligt. Det är att hylla Anna Book på rätt sätt

Att hon skulle ha så värst mycket muskler tror jag inte för ett ögonblick på. Har nog aldrig sett en mer otränad kändis.

Som sagt, skulle hon träna och motionera lite mer regelbundet och med ett tydligt mål skulle vi få se betydligt mer bilder och filmklipp från detta. Inte på snask och mat.

Har ridit 7 dar i veckan i 40 år - mina vader ser ut som tändstickor i jämförelse med AB's.
Citera
2021-10-08, 21:46
Medlem
Citat:
I sin senaste live skyllde hon missen att hon sa 20 år
(i stället för 13) på att hon försov sig på måndagen.
Det håller inte Märstamorsan eftersom Malou redan nämnde det i sin trailer vilket innebär att du sagt det tidigare.

Påståendet om att hon åt flytande och puréer i sex månader tror jag inte ett dugg på.
Rekommendationen är sex veckor.
https://postimg.cc/3W7qcyHc

Hon har överdrivit, fejkat och ljugit i stort sett hela sitt liv så jag tror faktiskt inte att hon klarar av att tala sanning
Det var därför hon var lite nervös hos Malou! Aj aj aj TookAnna nu åkte stretch-byxorna ner igen och igen eller ska jag ta det in english. Again! Patetiska AnnaTooket Stolledano
Citera
2021-10-08, 21:54
Medlem
Citat:
Dagens höjdpunkt.

Lever hon efter sina egna deviser överhuvudtaget?

Vet inte hur många ggr jag har hört henne säga och skriva: ”Lär dig livets stora gåta…” ja ni vet. För att i live häromdagen prata om hämnd och karma och inte glömma vad någon person gjort henne 😂🙈🤦
Citera
2021-10-08, 22:12
Medlem
Citat:
Dagens höjdpunkt.

Med andra ord är hon inte en äkta person, enligt henne själv… 😁

Precis som alla narcissister, så förstår hon inte att ”actions speak louder than words”.
Citera
2021-10-09, 00:49
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Lever hon efter sina egna deviser överhuvudtaget?

Vet inte hur många ggr jag har hört henne säga och skriva: ”Lär dig livets stora gåta…” ja ni vet. För att i live häromdagen prata om hämnd och karma och inte glömma vad någon person gjort henne 😂🙈🤦
...äta, skita, lajva, gråta.
Citera
2021-10-09, 14:34
Medlem
Återstår nu att se om Tunnan avsätter sin lördag till att gå på demonstrationen för Tim som hon postat om flera gånger. Fast hon måste väl gå på någon behandling eller hemligt möte istället
Citera
2021-10-09, 14:35
Medlem
Rimberts avatar
Vår sånglärka från Märsta skulle enligt egen utsago börja repa på något nytt musikprojekt i helgen, något som var mycket bättre än det där planerade framträdandet på Ring Knutstorp, med Dr Alban, där doktorn inte under några förutsättningar ville dela scen med Anna.
Man undrar vad det kan handla om och undrar om någon vet lite mer.
Det lät lite spännande och man vill om inte höra, så åtminstone läsa lite mer om det...

Det är på tiden att Anna återigen beträder de stora scenerna, istället för att bara mima och dansa bakom en soffa.
Senast redigerad av Rimbert 2021-10-09 kl. 14:45.
Citera
2021-10-09, 16:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Ibland sköljer mättnadskänslan över mig, kan hon göra något mer? Något mer spektakulärt? Det som ändå var otippat? Är hon missförstådd?

Allt jag läst, det är en del för jag har mycket fritid… tyder på att det här är ledsen mobbad mytomanisk psykopat//??

Hon menar alltså igen att samma visa upprepar sig? Pandemi eller inte pandemi… hon är alltid utanför och drabbad av all rättvisa.

Det i sig är sorgligt då hon uppvisar precis alla reaktioner för PTSD som en långvarigt mobbad person gör.

Nu orkar jag inte skriva mer… men hennes attityd och skryt ….. trasig människa
Citera
2021-10-09, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ibland sköljer mättnadskänslan över mig, kan hon göra något mer? Något mer spektakulärt? Det som ändå var otippat? Är hon missförstådd?

Allt jag läst, det är en del för jag har mycket fritid… tyder på att det här är ledsen mobbad mytomanisk psykopat//??

Hon menar alltså igen att samma visa upprepar sig? Pandemi eller inte pandemi… hon är alltid utanför och drabbad av all rättvisa.

Det i sig är sorgligt då hon uppvisar precis alla reaktioner för PTSD som en långvarigt mobbad person gör.

Nu orkar jag inte skriva mer… men hennes attityd och skryt ….. trasig människa

Hon har vad som verkar vara en hel del paranoida drag, det kan man ha av olika skäl. Ingen mer än hon vet ju vad som hände exakt i hennes barndom mer än att den förmodligen var bedrövlig och att allt troligen började där.
Anna uppvisar tyvärr ett så obehagligt beteende som olyckligtvis triggar andra människors värsta sidor och tom andra människors PTSD. Hon upplever allt som inte är odelat positivt som ”mobbning” för hon är så oerhört självcentrerad att hon utgår från att precis allt handlar om henne och kretsar kring henne personligen och lägg till att hon helt saknar självinsikt om vad hon själv gör för att det ska bli så fel hela tiden.
Nej, ska inte fastna i det kaninhålet igen…

Katastrof för henne med sociala medier egentligen. Någon borde dra ur internetanslutningen på obestämd tid och sätta henne på rehab/vård. Vet att det inte är så enkelt i verkligheten men det hade varit det bästa. En rejäl intervention.
Citera
2021-10-09, 19:11
Medlem
Anna har varit på vernissage, har Q&A och talar med framlidna mamma om sin styrka till bakgrundsmusik över trädtopparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in