Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Ibland sköljer mättnadskänslan över mig, kan hon göra något mer? Något mer spektakulärt? Det som ändå var otippat? Är hon missförstådd?
Allt jag läst, det är en del för jag har mycket fritid… tyder på att det här är ledsen mobbad mytomanisk psykopat//??
Hon menar alltså igen att samma visa upprepar sig? Pandemi eller inte pandemi… hon är alltid utanför och drabbad av all rättvisa.
Det i sig är sorgligt då hon uppvisar precis alla reaktioner för PTSD som en långvarigt mobbad person gör.
Nu orkar jag inte skriva mer… men hennes attityd och skryt ….. trasig människa
Hon har vad som verkar vara en hel del paranoida drag, det kan man ha av olika skäl. Ingen mer än hon vet ju vad som hände exakt i hennes barndom mer än att den förmodligen var bedrövlig och att allt troligen började där.
Anna uppvisar tyvärr ett så obehagligt beteende som olyckligtvis triggar andra människors värsta sidor och tom andra människors PTSD. Hon upplever allt som inte är odelat positivt som ”mobbning” för hon är så oerhört självcentrerad att hon utgår från att precis allt handlar om henne och kretsar kring henne personligen och lägg till att hon helt saknar självinsikt om vad hon själv gör för att det ska bli så fel hela tiden.
Nej, ska inte fastna i det kaninhålet igen…
Katastrof för henne med sociala medier egentligen. Någon borde dra ur internetanslutningen på obestämd tid och sätta henne på rehab/vård. Vet att det inte är så enkelt i verkligheten men det hade varit det bästa. En rejäl intervention.