2021-10-05, 18:08
[quote=Coolvid19|77490711]
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
2007? Är det bara 15 år sedan tanten gjorde bort sig? Trodde den var från 97.
Jupp sen fick hon ju låten som blev diskad, den som Läckberg skrev det var 2016.
ABC var ju 87 tror jag
Citera
2021-10-05, 18:29
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Jobbar hemma.

Hade sällskap av Anna idag på live. Hon sa det var konstigt Loren fick euroforia eller vad fan den heter och sambasombrero för hon är spansk. Annars hade hon vunnit eurovisionen. Såg loreen i trollhättan hon var bra.

Såg Anna i Sollentuna med sambon, hon såg ut som på tv och inte Instagram. När sambon sa, där är Anna B sträckte hon på sig och log. Såg gammal ut men håret var fint.

Hon må vara stjärna, men fisk har jag aldrig sett hon äter. Älskar själv grädde och smör i matlagning, sett hur hon lagar och man ska inte ljuga.

Carola är fet, men går inte ut med vad hon äter.

Är det jobbigt gå in på donken och köpa kaffe, vilket hon aldrig lägger ut när hon köper. Tips köp på cirkle K.

Tror hon lurar er fans lite.
Citera
2021-10-05, 18:53
Medlem
Nytt på storys
Anna har hängt på F:s jobb idag igen och moffat i sig wienerbr...fisk och grönsaker.

Jag saknar ord faktiskt.
Citera
2021-10-05, 18:58
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jobbar hemma.

Hade sällskap av Anna idag på live. Hon sa det var konstigt Loren fick euroforia eller vad fan den heter och sambasombrero för hon är spansk. Annars hade hon vunnit eurovisionen. Såg loreen i trollhättan hon var bra.

Såg Anna i Sollentuna med sambon, hon såg ut som på tv och inte Instagram. När sambon sa, där är Anna B sträckte hon på sig och log. Såg gammal ut men håret var fint.

Hon må vara stjärna, men fisk har jag aldrig sett hon äter. Älskar själv grädde och smör i matlagning, sett hur hon lagar och man ska inte ljuga.

Är det jobbigt gå in på donken och köpa kaffe, vilket hon aldrig lägger ut när hon köper. Tips köp på cirkle K.

Carola är en sparv i jämförelse 🙂. Synd att jag är blockad, men kan säga att jag inte skrev något elakt, men hon svarade som en kobra på DM…. sen blockeliblock. Ser ut som jag följer och kan inte få bort det.

Hon verkar ha massa olika funktioner. Ha mig kvar som blockad följare wtf?

Står följer och knappen är grå och oklickbar. Blääääh
Citera
2021-10-05, 19:15
Medlem
DoktorNos avatar
Efter att ha sett det lilla klippet på instastories där maten på Kicki-Otto serveras antar jag att det är vår språkbegåvade hjältinna som kläcker ur sig "grazi, grazi". En mansröst hörs däremot säga "tack" på korrekt italienska, det vill säga "grazie".
Citera
2021-10-05, 19:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Efter att ha sett det lilla klippet på instastories där maten på Kicki-Otto serveras antar jag att det är vår språkbegåvade hjältinna som kläcker ur sig "grazi, grazi". En mansröst hörs däremot säga "tack" på korrekt italienska, det vill säga "grazie".

Lägg ut, lägg ut, lägg ut… LÄGG UT
Citera
2021-10-05, 19:37
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vet faktiskt inte hur man snabbt och enkelt spelar in ett sånt klipp.
Citera
2021-10-05, 19:51
Medlem
mer kommentarer från malou efter tio

https://postimg.cc/62Pjt48n
Citera
2021-10-05, 20:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jobbar hemma.

Lurar oss??
Du driver..??

Tvärtom är vi många som ser igenom lögnerna och avslöjar dom gång på gång, är ju bara att läsa tråden, vilket du uppenbarligen gör så hur menar du här??

Du däremot brukar ju ta donnan i försvar konstant, vadan denna plötsliga helomvändning?
Citera
2021-10-05, 20:04
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Anna tycker vi ska "ta ett moment" och betänka att G:son (låtskrivaren) gav Euphoria till Loreen och Samba Sambrero till henne. "What the fuck?" tyckte Anna. Vadå? Skulle hon haft Euphoria? Hur fan skulle det låtit? Eller skulle han, en känd framgångsrik låtmakare, ha gett henne en kass låt för att jävlas med henne?
Euphoria med Anna Book och Samba Sombrero med Loreen

Tror ingen utom Anna tycker att det blev fel låt till fel person.
Citera
2021-10-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon kraxar som en alkiskärring.
Robban säger: Men gu va snällt ( dvs gratispizza)
Citera
2021-10-05, 20:19
Medlem
[quote=fruOl|77490679]
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det var väl ändå 25 år mellan de låtarna? Märkligt att den där G:son fortfarande orkar skriva mer låtar? Men det är klart, vart tionde år får han till det. Ja, jag skulle vela ha sett Anna dansa runt erotiskt i ett genomskinligt sidenlakan. Det hade fått Euriovision att återinkalla Forbes igen.

Samba sambero är från 2007 och Euforia från 2012
Sämsta låten 🤢Ett kylskåp de lux på scenen som sjunger som en kratta! Som hon själv sa i sin live idag; - jag vart ” banished” = ” förvisad från Mello Det stämmer AnnaTook du är INGEN artist för du kan varken sjunga eller uppträda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in