2021-09-26, 21:36
Medlem
Död 2012 i annonsen ? Felskrivet deluxe i såna fall 💁🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Fredag 19 oktober Sävar kyrka Umeå, har skrivit det tidigare i tråden
Så Anna kan nog mycket väl dyka upp där.

https://www.familjesidan.se/cases/ma...uneral-notices
Citera
2021-09-26, 22:40
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Död 2012 i annonsen ? Felskrivet deluxe i såna fall 💁🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Om Du bemödar dig med att kolla två sidor bak i tråden så har jag bett om ursäkt för den fadäsen.
Men med lite tur har inte Anna fattat det och kanske håller på att leta blommogram och andra hon kan få samarbete med i Umeå
Citera
2021-09-26, 23:01
Medlem
På story just nu. Stekta frikadeller… hur går det ihop? Har alltid trott att frikadeller tillagas i själva såsen/soppan/buljongen, alltså att de kokas. Men det är ju ”à la Anna” så att hon tar fram pannan och steker ”frikadellerna” först är kanske inte så förvånande. 🤷🏼

Om jag har fel så ber jag redan nu om ursäkt…
Citera
2021-09-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenehunden
På story just nu. Stekta frikadeller… hur går det ihop? Har alltid trott att frikadeller tillagas i själva såsen/soppan/buljongen, alltså att de kokas. Men det är ju ”à la Anna” så att hon tar fram pannan och steker ”frikadellerna” först är kanske inte så förvånande. 🤷🏼

Enligt svensk tradition kokas frikadeller medan enligt andra traditioner, t.ex. dansk, kan de stekas. Skulle man däremot fråga Anna vänligt om detta resulterar det säkert i att man blir blockad.
Citera
2021-09-27, 00:24
Medlem
Jag har bara följt Anna i ca ett år.
Ni som följt henne länge, har hon alltid varit lika arg och otrevlig?
Tycker hon verkade rätt gullig för länge sen när hon dök upp på tv emellanåt.
Med tanke på hur hon nästan helt försvunnit från rampljuset så måste det främst bero på att hon blivit alltmer ilsken och märklig.
Jag tänker att ett sån som hon alltid haft jobb på det ena eller andra sättet trots den medelmåttiga sångrösten (jämför med lillbabs som inte heller hade någon stor sångröst)
Sen är hon helt ute i kylan, hon har inget produktionsbolag i ryggen, ingen agent eller någonting vilket är ganska unikt för någon som kallar sig "artist"
Citera
2021-09-27, 00:36
Medlem
Lustig människa hon är-igår brann och exploderade proppskåpet, idag låtsas hon som det regnar, gräver ner rosenbuskar, lagar mat och taggar hudvårdsföretag…som vanligt.
Hur kan hon tro att någon vill samarbeta med henne ens, eller att grannarna inte kollar åtminstone shitshowen på hennes IG ?
Hade hon bokat flygbiljett eller vad? Nåja, vi får veta…

@andrealene
Har följt henne i lite över två år, sen historien med äldsta dotterns guldstöld och när de fick husis i samband med den. Vad jag tycker mig ha märkt efter att ha läst bakåt i tråden plus kollat gamla lives på YT var att hon blev märkbart mer otäck och aggressiv i samband med BLVIP och sonens domar. Innan dess såg jag henne bara som en rätt harmlös snyftfia som hade offerkoftan på mycket. Den bilden har reviderats…
Citera
2021-09-27, 04:09
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Lustig människa hon är-igår brann och exploderade proppskåpet, idag låtsas hon som det regnar, gräver ner rosenbuskar, lagar mat och taggar hudvårdsföretag…som vanligt.
Hur kan hon tro att någon vill samarbeta med henne ens, eller att grannarna inte kollar åtminstone shitshowen på hennes IG ?
Hade hon bokat flygbiljett eller vad? Nåja, vi får veta…

@andrealene
Har följt henne i lite över två år, sen historien med äldsta dotterns guldstöld och när de fick husis i samband med den. Vad jag tycker mig ha märkt efter att ha läst bakåt i tråden plus kollat gamla lives på YT var att hon blev märkbart mer otäck och aggressiv i samband med BLVIP och sonens domar. Innan dess såg jag henne bara som en rätt harmlös snyftfia som hade offerkoftan på mycket. Den bilden har reviderats…

Var brann och exploderade hon över igår? Var det någon live eller instastory? Eller menar du inlägget på IG (?) där hon attackerade någon hon vägrade nämna namnet på bara för att alla skulle tycka synd om henne och ställa frågor.
Citera
2021-09-27, 07:27
Medlem
I en poddintervju brukar man få en bra bild av en person. Jag har lyssnat på proddar där vänner intervjuats, och de stämmer rätt bra med verkligheten.
Att höra när Anna pläderade på podden "Nemo möter en vän" var i det närmaste olidligt.
Då kanske Anna undrar varför jag gjorde det. Jo, jag tänkte hela tiden "Men herregud vad säger hon".... Samtidigt var jag lite nyfiken på hur Nemo hanterade en sån fruktansvärd nonsens pratkvarn.
Efteråt funderar man på hur människor fungerar. Annas ego är ju enormt och fullständigt osunt. Vi jämför oss ofta med andra i olika avseenden, vi tar förhoppningsvis lärdom av andra. Anna ser bara sig själv och hennes saliga mor, och då genom ett kraftigt filter. Så hon vare sig reflekterar över sitt beteende eller lär sig andra "normala" trevliga människor.
Jag tycker jag borde få ett diplom för att jag orkade höra hela Poddavsnitt #189 Nemo möter en vän - Anna Book.
Citera
2021-09-27, 07:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Är inte parfymflaskan i stories tom?
Citera
2021-09-27, 08:32
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
I en poddintervju brukar man få en bra bild av en person. Jag har lyssnat på proddar där vänner intervjuats, och de stämmer rätt bra med verkligheten.
Att höra när Anna pläderade på podden "Nemo möter en vän" var i det närmaste olidligt.
Då kanske Anna undrar varför jag gjorde det. Jo, jag tänkte hela tiden "Men herregud vad säger hon".... Samtidigt var jag lite nyfiken på hur Nemo hanterade en sån fruktansvärd nonsens pratkvarn.
Efteråt funderar man på hur människor fungerar. Annas ego är ju enormt och fullständigt osunt. Vi jämför oss ofta med andra i olika avseenden, vi tar förhoppningsvis lärdom av andra. Anna ser bara sig själv och hennes saliga mor, och då genom ett kraftigt filter. Så hon vare sig reflekterar över sitt beteende eller lär sig andra "normala" trevliga människor.
Jag tycker jag borde få ett diplom för att jag orkade höra hela Poddavsnitt #189 Nemo möter en vän - Anna Book.
🤣🤣🤣 det är en bedrift. Jisses, tänk att vara ensam i en hiss ssom stannat, med annna so. Sällskap😬
Citera
2021-09-27, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Är inte parfymflaskan i stories tom?

Nog ser den tom ut?!

https://postimg.cc/v110kRLV
Citera
2021-09-27, 09:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Nog ser den tom ut?!

https://postimg.cc/v110kRLV

Nej, den är halvfull. Linjen går vid "Tempting" (om nu intresseklubben vill anteckna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in