2021-09-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Kan man undra. Men det verkar som maken var arbetsbefriade denna måndag, så de ville väl hitta på något? Anna kan ju ingenting så några historiska sevärdheter blev det knappast. Undrar om hon ens förstod det var Domkyrkan hon plåtade? Men fika kan hon.

Sedan blev jag lte osäker om de var i Uppsala för att se Albans dotter dansa, eller om det var från någon annanstans. Spontant känner jag att jag gärna skulle åka var som helst för lite kvalitetstid med en flickvän, det är ju bara trevligt. Nu är de inte så långt till Uppsala, men jag skulle nog inte åka någonstans för att se en kompis barn uppträda på amatörteater. Då skjuter jag mig hellre i foten.
Albans dotter uppträdde i barnkören på Barncancergalan.
Citera
2021-09-28, 11:42
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Albans dotter uppträdde i barnkören på Barncancergalan.
Ok, det förklarar saken. Hon tittade på TV. Undrar hur mycket hon skänkte?
Citera
2021-09-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
I ”Nemo möter en vän” deklarerade hon stolt att numer åt hon bara små äppelbitar, övrigt socker hade hon uteslutit.

Nu är det gofika, pizza och fett dagligen. Motionen verkar ha avstannat helt.

Kan man annat än inte se att Book-kvinnan närmar sig total fysisk och psykisk kollaps?

Lite som att bevittna ett begynnande vulkanutbrott. Det pyser i skallen på henne och det kommer lava sprutande lite då och då.

Mi amore har det nog tuffare än vanligt hemma. Restriktionerna är borta och inget händer….

Fast den psykiska och fysiska kollapsen borde ha infunnit sig redan. A.B har så många skyddsmekanismer som slår till så att jag tror att hon kommer stå stadigt genom vad som helst. Förmodligen med tårar i ögonen och älska mi amore och la famiglia mer än någonson.
Citera
2021-09-28, 12:50
Medlem
Citat:

Antagligen noll kronor eftersom annars hade hon visat upp sin donation.
Citera
2021-09-28, 13:07
Medlem
Citat:

Eller så tittade hon inte utan satt och var bitter för att hon inte var inbjuden varken som artist ( om hon nu är det ) eller som viktig gäst
Citera
2021-09-28, 13:15
Medlem
Hon Robban fått ledigt för att ta hand om hennes mentala ohälsa eller varför är han hemma och solar/fikar med henne? Han jobbar väl nästan enbart dagtid och det var ju inte länge sen han hade semester. Igår utflykt till Uppsala, idag solarium och möjligen efterföljande lunch på Cicciotto…vi får se
Citera
2021-09-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hon Robban fått ledigt för att ta hand om hennes mentala ohälsa eller varför är han hemma och solar/fikar med henne? Han jobbar väl nästan enbart dagtid och det var ju inte länge sen han hade semester. Igår utflykt till Uppsala, idag solarium och möjligen efterföljande lunch på Cicciotto…vi får se

Han kan ju jobbat i helgen
Citera
2021-09-28, 16:44
Medlem
Nu berättar Anna om sin ”nagelrutin”.

https://postimg.cc/gallery/CwHyWw5

Det roligaste är att ena bilden tas upp till större delen av Annas överdel medan man ser max två fingrar...
Citera
2021-09-28, 16:47
Citat:
Obs, endast en hypotes:
Sonen hade väl ställt till det på något vis i Uppsala, kanske behövdes ordnas med någonting, skadestånd, eller liknande.
Citera
2021-09-28, 16:48
Fp
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-09-28 kl. 16:52.
Citera
2021-09-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Obs, endast en hypotes:
Sonen hade väl ställt till det på något vis i Uppsala, kanske behövdes ordnas med någonting, skadestånd, eller liknande.

Hmmm, ja-funderade lite på det faktiskt men hade hon sett så glad ut då 🤔
Citera
2021-09-28, 17:16
Citat:
Hmmm, ja-funderade lite på det faktiskt men hade hon sett så glad ut då 🤔
Löning, piller och så Han🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto