2021-09-09, 13:10
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Oj Oj Oj
Nu är en gråtande Anna med i Klick Aftonbladet igen.
Berättar om sin dotter som är sjuk.Oroväckande

Hon är duktig på det, vi minns väl alla när hennes hår trasslade in sig på badhuset?
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...grat-grat-grat
Citera
2021-09-09, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Annas eviga vardag kretsar kring tvätt och sängkläder.
Ja det är verkligen tråkigt. Jag fotograferar aldrig när jag tvättar eller byter lakan. Jag har inte heller sett att någon annan lägger upp sånt på sociala medier. Anna lägger upp minst 10 bilder och berättar varje moment. Jag skulle heller aldrig åka till någon och be att få tvätta åtta maskiner. Skall den gamla maskinen lagas? Annars hade det varit smidigt att köpa ny och samtidigt få den installerad och de hade tagit med sig den gamla mot betalning.
Citera
2021-09-09, 13:30
Medlem
Dags för nya kuddar och duntäcken..."Finns ingen som fryser som jag" Ta och isolera garaget och gör nått åt fönstren så ska du se att du slipper frysa. Och TAKET...gör för faan något åt det. Sätt in ett innertak. Nu är det ju betongelement från garage tiden
Citera
2021-09-09, 13:48
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Så missade Anna att ta foton på allt det tvättade, det går då inte att lita på någon.
Citera
2021-09-09, 14:00
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northenlights
Dags för nya kuddar och duntäcken..."Finns ingen som fryser som jag" Ta och isolera garaget och gör nått åt fönstren så ska du se att du slipper frysa. Och TAKET...gör för faan något åt det. Sätt in ett innertak. Nu är det ju betongelement från garage tiden

Allt det viktiga är inte lika skoj, verkar det som.

Sitter och nätshoppar serviser, kläder, kuddar och täcken - när hon för 4 dagar sen beklagade sig över hur mycket hon går på knäna...

I vanlig ordning Halmpyntet som får pynta.
Citera
2021-09-09, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja det är verkligen tråkigt. Jag fotograferar aldrig när jag tvättar eller byter lakan. Jag har inte heller sett att någon annan lägger upp sånt på sociala medier. Anna lägger upp minst 10 bilder och berättar varje moment. Jag skulle heller aldrig åka till någon och be att få tvätta åtta maskiner. Skall den gamla maskinen lagas? Annars hade det varit smidigt att köpa ny och samtidigt få den installerad och de hade tagit med sig den gamla mot betalning.

Verkar som om de ska få en ny på garantin, hon skrev något om att det ska bli sååå skönt med en ny maskin!
Så om 2 år sisådär så är väl den sönder med Kanske de medvetet satt detta i system för att slippa köpa nya vitvaror?
Med den familjen skulle det inte förvåna det minsta.

Hon har lagt ut nya linor till lakansföretaget, hon har dock inte taggat dem. Men det är deras logga på bilden. Hoppas de fattar att det vore en dålig affärsstrategi att låta Anna tigga till sig fler gratisset.
Citera
2021-09-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Verkar som om de ska få en ny på garantin, hon skrev något om att det ska bli sååå skönt med en ny maskin!
Så om 2 år sisådär så är väl den sönder med Kanske de medvetet satt detta i system för att slippa köpa nya vitvaror?
Med den familjen skulle det inte förvåna det minsta.

Hon har lagt ut nya linor till lakansföretaget, hon har dock inte taggat dem. Men det är deras logga på bilden. Hoppas de fattar att det vore en dålig affärsstrategi att låta Anna tigga till sig fler gratisset.

trodde man hade endast 1års garanti?
Citera
2021-09-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Allt det viktiga är inte lika skoj, verkar det som.

Sitter och nätshoppar serviser, kläder, kuddar och täcken - när hon för 4 dagar sen beklagade sig över hur mycket hon går på knäna...

I vanlig ordning Halmpyntet som får pynta.

Jag tror inte hon shoppar ngt överhuvudtaget, eller har sagt det? Jag tror hon värmer upp för att försöka få åt sig saker gratis genom samarbeten. Hon tror hon är smart som ”prajmar” lite genom att posta random saker hon gillar och därigenom visa att hon redan ”säljer” deras grejer.
Citera
2021-09-09, 14:13
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Trots att hon dokumenterar ALLT påstår hon ändå att hon har haft några ”jobb” som hon inte nämnt eller fotograferat
Skulle inte tro det va?!?!?
Citera
2021-09-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Bara osten där är 200 kalorier (minst…)
Osten är förvisso en proteinkälla liksom ägget men det såg dessutom ut att vara en rätt fet ost.

När hon lagade pasta sent på kvällen så skev hon att hon återigen ätit aldeles för lite under dagen. Och inte skulle väl hon fara med osanning? Så det där var kanske det enda hon ätit? Innan pastan då.
Citera
2021-09-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han måste ju kunna säga nej. Fast det vågadehan kanske inte.
My satt och hejade på under tiden.
Citera
2021-09-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tvättade hon 8 maskiner hos My?

Det var ett väldigt kort samarbete med tvättbolaget vad de nu hette endast en gång blev det de som tvättade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in