2022-02-01, 17:26
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vet inte . Men i Carina B pratade hon om att hon var sugen att öppna ett eget fik .
Ja, det vore ju fräscht med ett Annacafé! Jag tänkte på ett program där Carina testar massa olika jobb. Såg framför mig Anna i samma situation, men inser att det inte skulle funka
Citera
2022-02-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu var det Keyyo som blev överraskad.
Hon ska väl inte stå ansvarig för att vännerna ville hylla henne, med internskämt, korv, took osv

Då är det vännerna som är vidriga, inklusive TV4.
Citera
2022-02-01, 17:42
Medlem
Anna Book har inte sökt några jobb utanför artisteriet. Vilken jävla lögn
Anna är nöjd att få synas i tidningar så att någon kanske hör av sig för Anna vill inte jobba själv för att få arbeta igen utan hon vill få allt serverat. Hon vill bli lovad en plats och en låt i mello. Hon vill inte skriva något eller skapa något själv
Hon är ett jävla slödder som behöver skärpa sig och ta tag i sitt liv! Kamma dig Anna för fan.
Citera
2022-02-01, 17:44
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Allt hon gör blir fel. Står ju tydligt för alla utom henne själv.

Tragiskt
Citera
2022-02-01, 17:53
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Då är det vännerna som är vidriga, inklusive TV4.
Mjo, kan hålla med.
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, brukar man säga.. och i ärlighetens namn såg inte Keyyo jätte rörd ut, mer obekväm. Men det är min tolkning..
Citera
2022-02-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mjo, kan hålla med.
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, brukar man säga.. och i ärlighetens namn såg inte Keyyo jätte rörd ut, mer obekväm. Men det är min tolkning..

Jag instämmer, sen var framförandet taffligt utfört av samtliga. Det kändes oförberett och buskisaktigt.
Citera
2022-02-01, 17:58
Medlem
TPLs avatar
På Bloggbevakning nu
"Anna Book söker jobb" 🤣
Citera
2022-02-01, 18:02
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag instämmer, sen var framförandet taffligt utfört av samtliga. Det kändes oförberett och buskisaktigt.
Håller med dig
Den enda som inte fattar vad de skrattar åt, är tooket, som hyllar sig själv om och om igen
Citera
2022-02-01, 18:05
Medlem
Det räcker inte att vilja ha ett jobb. Någon måste vilja anställa en också. Eller tror folk verkligen på högerns myt att arbetslöshet bara beror på att folk inte vill arbeta. Min pappa sa alltid " Det finns alltid arbete för den som vill arbeta" ända tills det blev lågkonjunktur i början av 90-talet i Finland, hans arbetsgivare gick i konkurs, han fick en permanent skada på sin hand, bara fick tillfälliga ströjobb och tog livet av sig.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2022-02-01 kl. 18:12.
Citera
2022-02-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Läs mellan raderna... Bea på CMore svarar därför att Anna taggade CMore, och av ren artighet svarade Bea.
Tror iallafall att det är Bea-Mållgan
Citera
2022-02-01, 18:10
Medlem
nickomyras avatar
*fp
Senast redigerad av nickomyra 2022-02-01 kl. 18:28.
Citera
2022-02-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Allt hon gör blir fel. Står ju tydligt för alla utom henne själv.

Tragiskt
Jäkligt riskey att gå ut med att hon söker jobb Vi som följt Tooket på hennes största plattform Flashback vet ju att hon inte vill ha ett ” normalt” arbete! TookAnna tycker sig ha rätten att utöva sitt yrke som hon KAN . Nu har wole Sverige uppmärksammat denna tokiga Troll-kvinna som den mest patetiska icke-kändisen som finns. Det är bara gapa och svälja TookAnna! Du satte dig själv i spotlighten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in