2021-09-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Nu är grannkåken såld igen. Säljarna stod inte ut ens ett år tydligen, då de köpte i oktober förra året.

Nej, det är en väldig omsättning i området tydligen. A och T pratade väl om att sälja ett tag för lite mer än ett år sen (det var en ”kommer snart”-annons ute till och med, för att kolla intresset förmodligen) om jag inte minns fel-kanske ändrade de sig.

Vad var det med den här svartvita bildkavalkaden igår eg? Blivit nekad ett jobb hon trodde att hon skulle få igen? Annat ”svek”?
Citera
2021-09-23, 14:50
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Fetare nu än innan viktnedgången!

https://postimg.cc/YjTKkLdY
Kalla det där fet är ju bara näthat. Absolut hon är lite knubbig och rultig. Sara Dawn, där har ni en FET sångerska.
Citera
2021-09-23, 15:19
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Troligen erbjudande om något ”vanligt” jobb. Hade det varit mediarelaterat han hon väl inte tvekat så mycket som hon klagat på att inte få vara med.
Men vem/vilka skulle erbjuda henne ett "vanligt" jobb? Jag tvivlar på att hon är inskriven som arbetslös på arbetsförmedlingen. En arbetsgivare lär ju inte dra namn ur en hatt för att kontakta en potentiell medarbetare.

Har hon ens någon gång i sitt liv haft ett "vanligt" jobb?

Nej, jag tror hon fabulerar eller möjligtvis fått ett erbjudande att vara med i nåt tv-program. Kanske som pausnummer i stil med det som hon gjorde senast i Hellenius Hörna?

Är det nåt med sång inblandat är det antagligen nåt miserabelt gig på en Ålandsbåt eller liknande med andra avdankade och före detta melodifestivaldeltagare.
Senast redigerad av DoktorNo 2021-09-23 kl. 15:22.
Citera
2021-09-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Kalla det där fet är ju bara näthat. Absolut hon är lite knubbig och rultig. Sara Dawn, där har ni en FET sångerska.

Grejen är nog att Anna lever i förnekelse. Hävdar att hon kan S i kläder, äter som en sparv, att läkaren sagt att hon har helt normalt BMI m.m.

Folk fattar ju att Anna ljuger och då naturligtvis påpekar att ”nä du, det där är inte sant”
Citera
2021-09-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Men vem/vilka skulle erbjuda henne ett "vanligt" jobb? Jag tvivlar på att hon är inskriven som arbetslös på arbetsförmedlingen. En arbetsgivare lär ju inte dra namn ur en hatt för att kontakta en potentiell medarbetare.

Nej, jag tror hon fabulerar eller möjligtvis fått ett erbjudande att vara med i nåt tv-program. Kanske som pausnummer i stil med det som hon gjorde senast i Hellenius Hörna?

Är det nåt med sång inblandat är det antagligen nåt miserabelt gig på en Ålandsbåt eller liknande med andra avdankade och före detta melodifestivaldeltagare.
Enligt egen utsago är hennes enda riktiga jobb ett försäljarjobb hos sin syster, som drev ett konstförsäljningsföretag. Förmodar att detta var på nittiotalet.
Citera
2021-09-23, 16:01
Medlem
nytt på story, så patetisk hon är

https://postimg.cc/gallery/SYB7402
Citera
2021-09-23, 16:02
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Sätter en tusing på att Anna "Flodhästen" Book väger betydligt mer än Sarah Dawn Finer.
Citera
2021-09-23, 16:07
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Hon hade kanske en kort "storhetstid" 2009 för då var hon också med i en "Du kan sjunga gospel"-konsert i Malmö.
Ja, det var ju en och annan c-kändis som fick leda varsin kör. Tror jag såg något avsnitt och vill minnas att Anna mest var pinsam. Men jag minns inte hur det gick. Men hon behövde ju inte sjunga själv i alla fall. Bara stå still och vifta med armarna, precis som hon gör i mello.
Citera
2021-09-23, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, så patetisk hon är

https://postimg.cc/gallery/SYB7402

Ja, tro vad hon menar nu?
Citera
2021-09-23, 17:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Med största sannolikhet som servitris på Kicki-Otto, där även döttrarna jobbar. Antar att "tjejmötet" på samma ställe häromdan handlade om det.
Citera
2021-09-23, 17:39
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Med största sannolikhet som servitris på Kicki-Otto, där även döttrarna jobbar. Antar att "tjejmötet" på samma ställe häromdan handlade om det.
Ja, ett kneg på den syltan skulle det kunna vara. Städa, tvätta bordsdukarna i nya tvättmaskinen, duka bord och pynta lite i största allmänhet. Kanske till och med göra desserter, om hon nu kan hålla sina knubbiga fingrar från att smygäta godsakerna.

Servera och ha kundkontakt och vara "ansiktet utåt" tror jag inte skulle vara lämpligt, med tanke på hennes beteende i största allmänhet. Hon kan ju få för sig att blockeliblocka kunder som knäpper med fingrarna och vill ha service och om de skulle låta henne uppträda och sjunga för gästerna vore det förödande för verksamheten.

Tänk om hon skulle få ett hederligt arbete. Det vore väl kul? Både för henne och för oss.
Senast redigerad av DoktorNo 2021-09-23 kl. 17:42.
Citera
2021-09-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Sätter en tusing på att Anna "Flodhästen" Book väger betydligt mer än Sarah Dawn Finer.
Och även om inte (tror S D F är tyngre, hon är ju längre dessutom) … så är det ju inte siffrorna på vågen som är grejen. Utan hennes ständiga förnekade och ljugande kring sin storlek och vikt (precis som med mycket annat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in