Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade på bloggbevaknings instagram, ett inlägg om annas lipande i bilen till Abbas musik. Såg denna kommentar..

https://postimg.cc/wySMtRnp
Haha ja det förvånar mig inte att hon går och tittar in genom någons fönster. Galen var ordet.
Citera
2021-09-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tittar man lite närmre verkar det vara en Samsung. Svårt att säga vilken modell. Det som är märkligt är att det sitter en dekal på maskinen, noga filmad, som säger att maskinen har tio års garanti.
Nu är väl inte Samsung kända för att vara tvättmaskinernas Mercedes direkt, så jag gissar att den garantin kommer med en katalog med kriterier. Med det sagt är det väl bra maskiner för normalt bruk. Men jag hade nog förväntat mig att tunnan skulle rulla in en industrimaskin med kapacitet för 15 kilo.
Även om man har garanti så får man inte själv förorsaka något genom oaktsamhet så det går sönder och få ut på garantin.
Citera
2021-09-14, 13:13
Medlem
Tandläkaren måste ha informerat henne om skötseln eller vad fan…?! Hon informerar ju om sin könshårsborttagning så nog borde hon med samma ”logik” dokumentera tandborstning också. Fast hon tror säkert att tänderna inte bara ska hålla resten av livet utan också är underhållsfria fasader.

Anna: du behöver en ”tandfond”. Viktigare än löshåret.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-14 kl. 13:18.
Citera
2021-09-14, 13:22
Medlem
När man titulerar sig som artist/tv-personlighet borde väl livet vara lite mer artistiskt? Är en ny tvättmaskin nåt att filma ska det vara att man är sponsrad och detta tydligt markeras. Annas man har köpt en, alla villaägare har en egen tvättmaskin.
När sjöng Anna senast, nykter alltså? Jag ser inga bilder där hon träffar andra artister för nåt vettigt ändamål. PW repar inför en slutsåld turné med svindyra biljetter. Anna filmar premiärtvätten i den nya tvättmaskinen.

Då spår vi lite i kaffesumpen och ser vad Annas inlägg kommer handla om den närmaste framtiden.
Jag gissar
1. Tandhygien, ja tänder i allmänhet. Hennes vita i synnerhet. (Undrar hur hennes andedräkt är med alla skarvar som samlar bakterier)

2. Spriten i garderoben. Inte normalt gumman, BAM BAM BAM....
Citera
2021-09-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Tandläkaren måste ha informerat henne om skötseln eller vad fan…?! Hon informerar ju om sin könshårsborttagning så nog borde hon med samma ”logik” dokumentera tandborstning också. Fast hon tror säkert att tänderna inte bara ska hålla resten av livet utan också är underhållsfria fasader.

Anna: du behöver en ”tandfond”. Viktigare än löshåret.
Tandläkaren fick ju inte slutföra behandlingen eftersom Anna blev sur på henne så tandläkaren kanske inte hann informera om skötseln…..?
Citera
2021-09-14, 14:14
Medlem
DoktorNos avatar
Kakelplattorna hon satte in håller nog hennes livstid. Det är underarbetet som kommer att ställa till det. Måste vara svårt att göra rent det som är kvar av originalgaddarna när porslinsplattorna sitter i vägen.

Tippar på att det blir tandproteser, s.k lösgommar, innan hon nått pensionsåldern. Om nu Halmpyntet innan dess kan vakta ihop stålarna som behövs.
Citera
2021-09-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tandläkaren fick ju inte slutföra behandlingen eftersom Anna blev sur på henne så tandläkaren kanske inte hann informera om skötseln…..?

Det var Anna som inte kunde slutföra behandlingen hos Jelena eftersom Jelena ville ha betalt för familjen TolleBooks behandlingar. Även Fisan och Roberto tog mycket av Jelenas tid i anspråk. Återigen en räkning som AB räknade med att den kunde betalas genom Fisans tjänst som marknadschef och AB:s ”reklam” på Instagram.
Citera
2021-09-14, 15:02
Citat:
Haha ja det förvånar mig inte att hon går och tittar in genom någons fönster. Galen var ordet.
Undrar vem hon stalkar? Hon är svår att maskera, med kroppsformen av en fyrkant
Citera
2021-09-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tittar man lite närmre verkar det vara en Samsung. Svårt att säga vilken modell. Det som är märkligt är att det sitter en dekal på maskinen, noga filmad, som säger att maskinen har tio års garanti.
Nu är väl inte Samsung kända för att vara tvättmaskinernas Mercedes direkt, så jag gissar att den garantin kommer med en katalog med kriterier. Med det sagt är det väl bra maskiner för normalt bruk. Men jag hade nog förväntat mig att tunnan skulle rulla in en industrimaskin med kapacitet för 15 kilo.

Den där stackars tvättmaskinen måste tåla samma tvättkapacitet som för maskin som finns i ett flerfamiljshus med runt 30 lägenheter med tanke på hur ofta det tvättas hos Stollen
Citera
2021-09-14, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Känner med dig!
Inte alls roligt att behöva gå igenom det du har gjort, dessutom utan egen förskyllan!
Hoppas att det löser sig för dig och att du kanske kan få hjälp med din nya brygga via någon fond, eller liknande?

Själv har jag en svårbehandlad diabetes, och har precis i dagarna ansökt om bidrag till ett inplantat för att fästa en brygga även i överkäken.

Det kostar multum, men enligt mig, så är det värt varenda krona om jag bara kan få fortsätta äta mina knäckemackor och t.o.m ibland, kunna unna mig att få njuta av en riktigt seg stek.

Anna har nog inte begripit hur vanskligt det är att ge sig på att slipa ner sina egna, fungerande tänder, bara för att få ett vitt "Hollywood smile".

Hennes "favorittandläkare", Jelena i Brottby, borde ha sagt NEJ, till Annas krav. Att hon inte gjorde det, är en anledning till att jag aldrig i livet skulle anlita den mottagningen!
Ingen bra reklam där inte!!

Med tiden kommer Anna nog att ångra sitt val, gissar jag.

Anna hade ju vunnit ” BIGGEST Looser V.I.P Sverige och trodde att världen skulle öppna sig för henne. Hon hade grandiosa planer och då behövdes det porslin i truten!
Citera
2021-09-14, 17:09
Medlem
Citat:

Någon tandis måste ju ha satt tillbaka kronorna hon tappat emellanåt och sett hur det ser ut i munnen på henne. Men hon läser ju här så nu borde hon veta
Citera
2021-09-14, 17:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Den där stackars tvättmaskinen måste tåla samma tvättkapacitet som för maskin som finns i ett flerfamiljshus med runt 30 lägenheter med tanke på hur ofta det tvättas hos Stollen
Har hon skaffat två maskiner? Helt galet, Anna lever nog kvar i sin mammas tidsålder där många trodde man behövde separera barnkläder, vuxnas kläder, alltid tvätt i minst 60 grader inklusive förtvätt, separera på gult, blått, grönt. rött m.fl. färger.
Vitt separerat mot färgat i 40 grader och ibland 60 grader räcker mer än väl om man inte köper skräp på kinesmarknaden i Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in