2021-09-06, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
”Systern” heter S*sanne B**k, jag vet vem denna susbrodin är på IG men det är inte samma person. Som Cece påpekade deltog inte denna Susanne på Vanessas studentmottagning faktiskt-hon har inte synts till i flödet på väldigt länge.

Vilket brukar vara ett säkert tecken på att Anna gjort sig osams med någon då hon gärna drar fram alla hon kan vid tillställningar för att vi ska tro att hon har MÅNGA vänner och en stor familj.
Stackars Annas barn som fått se diverse bekanta och anhöriga passera revy i familjen genom åren allteftersom Anna går igenom smekmånadsfasen(när vännen/den anhörige sätts på piedestal) för att sen förkasta densamme och ofta förbjuda barnen att fortsätta ha kontakt med denne också.
Det är väldigt destruktivt eftersom man som barn till en morsa som Anna lär sig att nästan inget är bestående när det gäller relationer. Man vill inte fästa sig vid någon tillsist.
Visst bjöd hon frisören?!
Citera
2021-09-06, 07:14
Medlem
DoktorNos avatar
På fredag fyller Anna 51 och det fick mig att fundera hur det var när hon blev jämna 50 förra året?

Blev hon firad med pompa och ståt av släkt, vänner och den församlade kändispressen som det anstår en välkänd och folklig artist eller blev det bara en kladdkaka med maken?
Citera
2021-09-06, 08:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
På fredag fyller Anna 51 och det fick mig att fundera hur det var när hon blev jämna 50 förra året?

Blev hon firad med pompa och ståt av släkt, vänner och den församlade kändispressen som det anstår en välkänd och folklig artist eller blev det bara en kladdkaka med maken?
Fritt från minnet så hade hon kanske 6-8 gäster på inflyttningsfesten för över två år sedan därefter har det sakta droppat av på födelsedagar, studenter m.m. och numera kommer det bara ett par gäster vid högtiderna.
Citera
2021-09-06, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Visst bjöd hon frisören?!
Jajamen! Bahir.
Citera
2021-09-06, 08:10
Medlem
nytt på
story...mat

https://postimg.cc/gallery/HnytJR6
Citera
2021-09-06, 08:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag klarade av 1:45, sen gick det inte längre. Har inte tillräckligt stora skämskuddar här hemma.
Var ungefär så långt jag pallade med också. Herregud säger jag bara.
Citera
2021-09-06, 08:23
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ

En mycket sevärd film med Anna Booooook i huvudrollen.

Scrolla till början av filmen, den är helt underbar.

Jag har postat den tidigare men den tål att ses flera gånger.
Vad gör hon i väntsalen på psykakuten???????

Hon låter ju ganska mycket ur balans.

Har hon åkt på en psykos? Va fan?
Citera
2021-09-06, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Hon lade ut SJÄLV på insta att hon fyllde 50 år Annars hade hon INTE uppmärksammats utanför Märsta, Sigtuna kommun
Citera
2021-09-06, 09:33
Medlem
Efter att ha lyssnat och tittat på sonens live, där det framgår att dubbelgaraget är pågång, att han inte jobbar, att storasyster bor hemma och att hon hoppade av gymnasiet.
Berätta istället om det vardagliga, att de åker och handlar allihop, ingen förstår varför mommie dearest ljuger?
Livet är mörkt emellanåt, allt är inte rosa fluffigt och glassigt.
Framförallt så vore det väl mycket bättre att lyfta svårigheter, fel beslut som tagits.
Diagnoser, psykisk ohälsa, depression, det finns i alla familjer, varför ska det tystas ner?
Det är då det blir skamligt och ännu mer brännande när "det avslöjas".

Det är ingen raketforskning att ta reda på någons årsinkomst, skolbetyg, domar etc
Hon skulle få en helt annan förståelse om hon var brutalt ärlig.
Det blir bara värre när hon försöker sopa allt knas under heltäckningsmattorna som hon inte ville betala för..
Citat yrkande ur dom april 2020: A**a B.T har bestritt käromålet och anfört i huvudsak följande. Det var inte fråga om att hon skulle betala några pengar för mattorna eller inläggningen.
Parterna var överrens om att betalning skulle ske genom att hon skulle publicera inlägg på sitt instagramkonto som marknadsföring för butiken och mattorna.

Det handlar om de heltäckningsmattor som A köpte och som lades in under april 2019, till ett värde av 47 019 kronor.
Det slutade med förlikning och A skulle betala sina rättegångskostnader samt 30 000 kronor
Citera
2021-09-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vad gör hon i väntsalen på psykakuten???????

Hon låter ju ganska mycket ur balans.

Har hon åkt på en psykos? Va fan?
Du som är hennes största fan och försvarare här på fb kan väl inte ha missat denna?
Citera
2021-09-06, 11:00
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det blir bara värre när hon försöker sopa allt knas under heltäckningsmattorna som hon inte ville betala för..
Citat yrkande ur dom april 2020: A**a B.T har bestritt käromålet och anfört i huvudsak följande. Det var inte fråga om att hon skulle betala några pengar för mattorna eller inläggningen.
Parterna var överrens om att betalning skulle ske genom att hon skulle publicera inlägg på sitt instagramkonto som marknadsföring för butiken och mattorna.

Det handlar om de heltäckningsmattor som A köpte och som lades in under april 2019, till ett värde av 47 019 kronor.
Det slutade med förlikning och A skulle betala sina rättegångskostnader samt 30 000 kronor

Det som blir riktigt komiskt är hon försökte framställa det som någon slags seger. Enlig mattföretaget så skulle hon få 35% rabatt mot marknadsföringen (om jag minns rätt). Dvs knappt 30.600:- Nu fick hon ända betala 30.000 plus rättegångskostnader, så det blev dyrare ändå.
Citera
2021-09-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ

En mycket sevärd film med Anna Booooook i huvudrollen.

Scrolla till början av filmen, den är helt underbar.

Jag har postat den tidigare men den tål att ses flera gånger.

Pinsamt, pinsamt deluxe. Hon besitter verkligen ingen självinsikt överhuvudtaget. Vad är det för fel på henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in