2021-09-22, 08:24
Nu har artisten bjudit sin bästa feeder ci**o**o på en folieform havrebollar, var det betalning för den goda nutellapizzan, pastan mm som hon och kompisarna moffade i sig?
Tänk om man kunde ha en havrebollsvaluta?
Se hennes insta..
Citera
2021-09-22, 08:30
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu har artisten bjudit sin bästa feeder ci**o**o på en folieform havrebollar, var det betalning för den goda nutellapizzan, pastan mm som hon och kompisarna moffade i sig?
Tänk om man kunde ha en havrebollsvaluta?
Se hennes insta..

Var ”alla tjejerna” hennes döttrar tro? Eller har Anna ett okänt tjejgäng i Sigtuna?
Citera
2021-09-22, 08:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

https://files.mabra.com/uploads/site...1-810x1080.jpg

Såg nu när jag granskade bilden lite bättre att hon är grå i hårfästet igen.

Fattar inte varför hon ens försöker på sig med olika vinklar/filter etc i sina selfies?
För nån gång då & då likt en svamp poppar en sån här riktig bild upp på henne och man får se hur hon ser ut egentligen.

Hennes underarmar är i storlek med mina underben (skojar inte..), och som Dr.Now (my 600lb life) säger; Det är helt omöjligt att se ut som du gör/fortsätta gå upp i vikt när man drar ner på kaloriintaget. Omöjligt!
Så tramset om att hon ”äter som en sparvunge” är ju liksom bara ännu en sak som gör att folk skrattar högt åt henne!

Hon äter sig igenom dagarna såklart, och den där snygga smala (ja då tyckte jag faktiskt att hon var riktigt snygg när alla hakorna i ansiktet försvann) är bara ett minne blott.
Inte en chans i helvetet att hon kommer orka ta tag i den kroppshyddan nå mer.
Förfallet kommer fortgå..

Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak

Anledningen till att denna tråd är så populär är väl för att dikten överträffar verkligheten. Det är som en komisk TV-serie med osannolika figurer och galen handling-men den äger rum i verkligheten!

Eller som en jobbarkompis till mig sade när hon "blivit fast" i Bookomanins värld: "Man tror banne mig inte att det är sant!"

Jag med min sjuka humor, som älskar Fawlty Towers, familjen Bundy, Mrs. Hyacinth Boquet och liknande kan inte låta bli att roas av Annas eskapader. Att det hela egentligen är ganska tragiskt överskuggas ofta av det komiska. Jag tror många som följer tråden tycker likadant.

Hahaha jag älskar också ”Keeping upp appearances” (Skenet bedrar), sjukt roligt!! Och mer än en gång har man ju tyst i huvudet jämfört halmpyntet med stackars Richard 😂🤭!!!
Citera
2021-09-22, 09:09
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Var ”alla tjejerna” hennes döttrar tro? Eller har Anna ett okänt tjejgäng i Sigtuna?
Hon håller ju vanligen inget sånt för sig själv så något är sannolikt inte vad hon försöker få det att verka som.
https://postimg.cc/gallery/YmWgNL3
Citera
2021-09-22, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon håller ju vanligen inget sånt för sig själv så något är sannolikt inte vad hon försöker få det att verka som.

Och nutellapizzan lägger sig som bomull runt hjärtat/ i kranskärlen.
Citera
2021-09-22, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

”En kopp med kärlek, DET kändes när jag drack den ❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️”.
Citera
2021-09-22, 10:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
I kommentarsfältet från gårdagen svarar A något i stil med..

Att hon kanske inte vågar ta chansen/risken ( med jobb). Hon är 100% ärlig, men blir kräkt på. Ingen GER henne något och hon behöver ju pengar.

Tror hon att alla andra bara får pengar?
Citera
2021-09-22, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
”En kopp med kärlek, DET kändes när jag drack den ❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️”.

😂😂😂😂
Älskar också att hon tror att hon gjort någons (Ejubes) dag genom att ge bort lite havrebollar och att hon sen postar sin goda gärning. Jag känner inte en enda människa som är i närheten av så självgod och bekräftelsekåt som Anna fakking Book.
Citera
2021-09-22, 10:17
Medlem
Topgun855s avatar
Tror hon att alla andra bara får pengar?[/quote]

Hon har aldrig fått chansen i hennes sjuka värld.
Kommer aldrig ta ett vanligt jobb då hon förstorat sin karriär enormt.

Sitter hemma och hoppas TV4 ska ringa är riktigt patetiskt..

Massagepistoler och massa onödigt tjat samt blockera folk på IG är Annas karriär.
Citera
2021-09-22, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Tror hon att alla andra bara får pengar?

Hon har aldrig fått chansen i hennes sjuka värld.
Kommer aldrig ta ett vanligt jobb då hon förstorat sin karriär enormt.

Sitter hemma och hoppas TV4 ska ringa är riktigt patetiskt..

Massagepistoler och massa onödigt tjat samt blockera folk på IG är Annas karriär.[/quote]
Exakt så är det , när hon gör reklam för något så är det alltid skumma märken , ibland lyckas hon lura någon som tex tvätteriet men det blev bara en gång. Det måste vara jobbigt för Cicciotto att ha henne tiggande där på grund av att döttrarna jobbar där. Hon kommer aldrig att ta ett vanligt jobb. Det är synd att hon har Roberta som försörjer henne , annars skulle hon få kämpa för sin överlevnad själv. Jag såg att hon börjat följa en skönhetssalong i Märsta som gör botox, fillers,tandblekning mm . Nu är Anna säkert snart på väg dit för att tigga.
Citera
2021-09-22, 10:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Angående hennes sk. samarbeten…
De som tjänar pengar på det erbjuder en rabattkod. Detta för att företaget i fråga ska kunna bedöma vinsten av samarbetet.

ABC-stjärnan erbjuder inga koder. Hon får i bästa fall tjänsten/produkten, alternativt rabatt.

Vilken bitterhet det måste skapa hos henne. Hon som lägger ner all sin kärlek i att hylla i sina inlägg.
Citera
2021-09-22, 10:45
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Angående hennes sk. samarbeten…
De som tjänar pengar på det erbjuder en rabattkod. Detta för att företaget i fråga ska kunna bedöma vinsten av samarbetet.

ABC-stjärnan erbjuder inga koder. Hon får i bästa fall tjänsten/produkten, alternativt rabatt.

Vilken bitterhet det måste skapa hos henne. Hon som lägger ner all sin kärlek i att hylla i sina inlägg.
Det fanns faktiskt en Anna-kod tidigare i år på nån apparat som företaget redan sänkt priset kraftigt på, troligen inte nåt med hög efterfrågan alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in