Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
https://files.mabra.com/uploads/site...1-810x1080.jpg
Såg nu när jag granskade bilden lite bättre att hon är grå i hårfästet igen.

Fattar inte varför hon ens försöker på sig med olika vinklar/filter etc i sina selfies?
För nån gång då & då likt en svamp poppar en sån här
riktig bild upp på henne och man får se hur hon ser ut egentligen.
Hennes underarmar är i storlek med mina underben (skojar inte..), och som Dr.Now (my 600lb life) säger;
Det är helt omöjligt att se ut som du gör/fortsätta gå upp i vikt när man drar ner på kaloriintaget. Omöjligt!
Så tramset om att hon ”äter som en sparvunge” är ju liksom bara ännu en sak som gör att folk skrattar högt åt henne!
Hon äter sig igenom dagarna såklart, och den där snygga
smala (ja då tyckte jag faktiskt att hon var riktigt snygg när alla hakorna i ansiktet försvann) är bara ett minne blott.
Inte en chans i helvetet att hon kommer orka ta tag i den kroppshyddan nå mer.
Förfallet kommer fortgå..
Citat:
Ursprungligen postat av
ElimGarak
Anledningen till att denna tråd är så populär är väl för att dikten överträffar verkligheten. Det är som en komisk TV-serie med osannolika figurer och galen handling-men den äger rum i verkligheten!
Eller som en jobbarkompis till mig sade när hon "blivit fast" i Bookomanins värld: "Man tror banne mig inte att det är sant!"
Jag med min sjuka humor, som älskar Fawlty Towers, familjen Bundy, Mrs. Hyacinth Boquet och liknande kan inte låta bli att roas av Annas eskapader. Att det hela egentligen är ganska tragiskt överskuggas ofta av det komiska. Jag tror många som följer tråden tycker likadant.
Hahaha jag älskar också ”Keeping upp appearances” (Skenet bedrar), sjukt roligt!! Och mer än en gång har man ju tyst i huvudet jämfört halmpyntet med stackars Richard 😂🤭!!!