2021-10-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
I morse var Lill Lindfors med på Nyhetsmorgon.
Hon är 81 år och firar 60 år som artist.
Hon ska ha en jubileumsturné i sommar angående det.
Till skillnad mot Anna är Lill en riktig artist och ödmjuk, trevlig, rolig och begåvad.
Undrar hur Anna ska manifestera sina snart 40 år som " artist"
Håller med till 100% 👍
Citera
2021-10-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Ja det stämmer att Anna är på TV lördag nästa vecka, det ser vi fram emot.
Blir det nåt ikväll, eller var det måndag du menade?
Citera
2021-10-02, 19:35
Medlem
estrelladeoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
I morse var Lill Lindfors med på Nyhetsmorgon.
Hon är 81 år och firar 60 år som artist.
Hon ska ha en jubileumsturné i sommar angående det.
Till skillnad mot Anna är Lill en riktig artist och ödmjuk, trevlig, rolig och begåvad.
Undrar hur Anna ska manifestera sina snart 40 år som " artist"

Ja, Lill kan i alla fall konsten att föra sig i olika sammanhang, till skillnad från Booken. Flodhästen har en del att ta efter och lära sig, om hon vill ta sig framåt i livet vill säga.
Citera
2021-10-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om någon är ”sexuell redan som liten” så kan det vara ett tecken på övergrepp. Vilket skulle förklara mycket om Annas beteende

Eller kan det vara så att Anna blandat ihop begreppen lite, att det var ordet sensuell hon menade? Det har ju hänt förr att hon använt ord fel menar jag.
Citera
2021-10-02, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Älskar när det blir tonartsbyte och hon gör små hoppsansteg med ena foten. Det är liksom det enda hon gör. Sjunger ok i halva låten, men för jävligt illa i resten. Och vad är det för menlös låt hon framför?
Hoppsastegen är faschinerande. Stabila klackar!
En låt om så mycket kärlek, som om den var skriven till henne 🤭
Citera
2021-10-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Eller kan det vara så att Anna blandat ihop begreppen lite, att det var ordet sensuell hon menade? Det har ju hänt förr att hon använt ord fel menar jag.

Även om det vore så är det en minst sagt udda sak att säga om sitt barn.
Citera
2021-10-02, 20:28
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Allvarligt talat nu: Hur ofta finns det med en doula när man ska föda i Sverige? Utomlands är det förstås vanligt och jag kan tänka mig att vissa invandrarkvinnor vill ha en doula med sig när de föder här i Sverige men generellt sett kan det väl inte vara så vanligt?
Sedan att Anna anser sig vara en doula för att hon fött tre barn kan man bara skratta åt. Hon har ingen utbildning till sådant och hon var väl inte med när My födde barn heller så det hela är som vanligt trams och påhitt av en förvirrad hjärna.

Min styvsyster är utbildad doula sedan ett par år tillbaka.
Citera
2021-10-02, 20:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hon brukar kunna hitta ganska bra kläder för att dölja fetman. Det får man ge henne. Och de poser hon har handlar ju om att kränga sig in mellan två personer så att hon bara syns på mitten. Men nu i en soffa så funkar inte det.

Edit: om man bara inte ställer sig bakom soffan så att bara huvudet sticker fram. Och lägger en sjal på framsidan så att hon ska se sjalsmal ut.

Haha! Wtf..?
Där är ett uttryck jag aldrig hört innan..!!
”Sjalsmal” hur fungerar det i praktiken??
Citera
2021-10-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Haha! Wtf..?
Där är ett uttryck jag aldrig hört innan..!!
”Sjalsmal” hur fungerar det i praktiken??

Jo men det är ju så att man ställer sig bakom en soffa och sticker upp huvudet och så lägger man sjalen ner över ryggstödet och sittdynan så då ser ju sjalen ut som ens kropp. Tror inte det varit ett uttryck förrän nu. Provade förra helgen och det gick bra under småpratet sen när jag blev uppbjuden av en tjusig man så fungerade det inte längre. Alls.

Men annars är Anna riktigt påhittig när det gäller att försöka dölja sin fetma på bild. Ställer sig bakom två personer så att bara mitten syns. Det är ju två lika stora bitar bakom de andra. Det svankas och böjs och konstiga positioner på benen etc. Hon har också innovativa överdelar som på något sätt gör att man inte ser kroppsformen utan mest tyg. Hon skulle se helt annorlunda i tajta jeans och en tajt t-shirt.
Citera
2021-10-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hon brukar kunna hitta ganska bra kläder för att dölja fetman. Det får man ge henne. Och de poser hon har handlar ju om att kränga sig in mellan två personer så att hon bara syns på mitten. Men nu i en soffa så funkar inte det.

Edit: om man bara inte ställer sig bakom soffan så att bara huvudet sticker fram. Och lägger en sjal på framsidan så att hon ska se sjalsmal ut.
Hon brukar också luta sig lite framåt så inte fläskmagen ska synas.
Citera
2021-10-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon brukar också luta sig lite framåt så inte fläskmagen ska synas.

Japp, och sen vrida på sig så att det blir höften som är under hennes vridning och tygsjoken hänger över så att man inte ser allt fläsk. Och det är ju inget fel att en tjock människa som väljer kläder som gör en fin och som man trivs i. Vad som är lustigt i hennes fall är ju att hon talar om hon är så stolt och bekväm i sin kropp.
Citera
2021-10-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Och JA, det ÄR hon själv som sökt tid i tv.

Det förvånar mig inte ett smack, att det var Anna själv som bombarderade hennes enda ”förtrogna” kvar på 4:an.

Hon mailade/smsa väl 24/7 till Malou efter att hon blev såå kränkt över sista inhoppet i Hellenius hörna. 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in