2021-09-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Aha, vid 0:32 ser man att redan där har hon det där ticset, att blinka med ena ögat i tid och otid.

Förövrigt låter det inte bra nej, tänker också på nåt slags halvdant finlandsfärja-uppträdande.
Som när hon ljuger och blir arg så tittar hon bort och ögonen blir ju svarta🙄
Citera
2021-09-04, 16:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Följt Anna. Sett lives. Aldrig nånsin varit taskig men blockades plötsligt. Få bilder och inga följare på mitt konto, jag följer däremot vitt skilda konton. Upptäckte Antonios "❤❤❤" på en post hos Anna. Öppet konto. Blev nyfiken. Klickade på följa. Då blockades jag direkt. Kanske vill han bara ha "riktiga" vänner.
https://instagram.com/antonio.lopez....dium=copy_link
Jag har iaf inte gjort något elakt för att blockas. Tvärt om har jag tyckt synd om Anna pga online-mobbning. Lika bra att inte se, jag mår lite dåligt av det.
Intressant att han strykt Book från sitt namn, och numera kallar sig Antonio Lopez.
Citera
2021-09-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Intressant att han strykt Book från sitt namn, och numera kallar sig Antonio Lopez.
Kanske han "vaknat", vuxit upp, eller så tycker han att namnet låter coolare ? Bytte inte Vanessa också? Till bara Toledano i efternamn? Att förknippas med Book är definitivt inte coolt..
Citera
2021-09-04, 17:02
Medlem
Citat:

Vanessa har också tagit bort Book ur namnet
Citera
2021-09-04, 17:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Tror det snarare handlar om att han blev bannad från Instagram när han lekte "Solnas godiskung" och försöker undvika att bli bannad igen...

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vanessa har också tagit bort Book ur namnet

Tror ingen av Robertos barn någonsin haft Book i namnet rent formellt.
Citera
2021-09-04, 17:11
Medlem
Varför står Vanessa och Antonio som ägare till huset och inte Roberto samt Anna??? 😮

Hämtat från hitta.se

Vanessa Toledano
Vanessa Lucia Susanne Toledano bor i en villa i Märsta. Hon bor tillsammans med Antonio Toledano Book. Hennes födelsedag är den 8 maj. Hennes villa är värderad till ca 5 770 000 kr.
Citera
2021-09-04, 17:46
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Varför står Vanessa och Antonio som ägare till huset och inte Roberto samt Anna??? 😮

Hämtat från hitta.se

Vanessa Toledano
Vanessa Lucia Susanne Toledano bor i en villa i Märsta. Hon bor tillsammans med Antonio Toledano Book. Hennes födelsedag är den 8 maj. Hennes villa är värderad till ca 5 770 000 kr.

Hitta har inte koll på sånt. Enligt fastighetsregistret står Roberto som ensam ägare.
Citera
2021-09-04, 17:52
Medlem
Citat:

Hämtat från hitta.se

Vanessa Toledano

Det står ingenstans i texten du citerat att Vanessa äger huset.
Det står enbart vilka som bor där.

Även här står det vilka som bor där. Här nämns det fler personer, men vem som äger huset framgår inte här heller.
https://mrkoll.se/person/vanessa-luc...rAuerAmUxauerA
Citera
2021-09-04, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Hitta har inte koll på sånt. Enligt fastighetsregistret står Roberto som ensam ägare.

Ok tack, blev väldigt förvånad när jag såg det 🙂
Citera
2021-09-04, 18:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jaha, trodde hon hade 1 beundrare i publiken

Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Följt Anna. Sett lives. Aldrig nånsin varit taskig men blockades plötsligt. Få bilder och inga följare på mitt konto, jag följer däremot vitt skilda konton. Upptäckte Antonios "❤❤❤" på en post hos Anna. Öppet konto. Blev nyfiken. Klickade på följa. Då blockades jag direkt. Kanske vill han bara ha "riktiga" vänner.
https://instagram.com/antonio.lopez....dium=copy_link
Jag har iaf inte gjort något elakt för att blockas. Tvärt om har jag tyckt synd om Anna pga online-mobbning. Lika bra att inte se, jag mår lite dåligt av det.

Du var nog för gammal för honom.
Han var väl så mobbad i skolan att han mest umgicks med tjejer, han har ju inte många killkompisar..
Citera
2021-09-04, 18:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity

Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det står ingenstans i texten du citerat att Vanessa äger huset.
Det står enbart vilka som bor där.

Även här står det vilka som bor där. Här nämns det fler personer, men vem som äger huset framgår inte här heller.
https://mrkoll.se/person/vanessa-luc...rAuerAmUxauerA

Citat:

Hämtat från hitta.se

Vanessa Toledano
Eller så har Vicente krävt att huset ska stå på de båda barnbarnen. Det är ju han som pröjsat för huset och vill inte att Took (och gökungen) ska bli ägare vid hans frånfälle. Det är möjligt att göra så, om Roberto avstår sitt arv till förmån för barnen. På det sättet lämnas Took (och gökungen) utan något.
Citera
2021-09-04, 18:27
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Eller så har Vicente krävt att huset ska stå på de båda barnbarnen. Det är ju han som pröjsat för huset och vill inte att Took (och gökungen) ska bli ägare vid hans frånfälle. Det är möjligt att göra så, om Roberto avstår sitt arv till förmån för barnen. På det sättet lämnas Took (och gökungen) utan något.

Det står i Lantmäteriets fastighetsregister att Roberto är ägare, då är det så. Punkt. Inga eller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in