2021-09-20, 17:57
Medlem
En begravning i Umeå är knappast ett problem. Hon bor ju nästan vid staketet till Arlanda.

Och "vääääärldens bästaste flygbolag @norwegian ✈️🚀🛩 tar henne dit på under en timme. Dags att börja bearbeta och få till ett hemligt möte.
Citera
2021-09-20, 18:11
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Den här tråden börjar bli som ett trist väntrum. Varför är vi här? Objektet, dvs Anna Book, gör ju inget vettigt. Likväl så följer jag henne eftersom lite då och då gör hon bort sig. Tänk själv att inte prestera något annat än fadäser, felsägningar och lögner. Älta sin kärlek till sin man som verkar vara på gränsen till att ha personlig assistent och god man. Äga ett hus när man är lika händig som en död orm, sköta trädgården som om det vore av plast, ha "samarbete" för att göra osmaklig reklam, tigga ballonger till en 30-årig dotters kalas, ge sin 19-åring en klubba för hon varit duktig hos doktorn.. Till råga på allt, ha en son som i livesändning visar hennes spritgömma.
Jag är fascinerad. På riktigt. Varför tror ni jag sitter på jobbet och skriver här? 😂😂😉
Hennes vikt börjar bli lite väl omdiskuterad. Det är ju uppenbart att hon inte drar storlek X-small som hon uppger i livesändning. Men klart, bygger hela hennes liv på yta, och hon gjorde rätt fula uttalande mot överviktig den tid hon var smal.
Men tänk om alla tävlande började knapra piller, bli höga, mista aptiten och träna utav bara helvete.
Från Biggest loser till Biggest poser....Biggest doser? Tips till "Hennes kanal", låt alla tävla på dessa villkor.

Tänk att alltid ställa sig i centrum och inte ha något vi åskådare önskade vi hade, inte ha något som vi önskar vi kunde. Utan hela tiden ställa sig i centrum för att bekräfta för oss andra att vi ska nog njuta lite mer av vad vi kan, våra vänner och vårt liv. Jag har ingen i min krets jag kan komma på som är så jävla patetisk. Inte ens de jag tycker riktigt illa om är på hennes "nivå".

Det är nu långa köer in till etablerade inspelningsstudios, så nåt album kan hon omöjligt släppa 2022 för att sen turnera på. Kanske nån amatör med autotune kan få ihop nåt till Spotify.
Anna borde försöka få kontakt med nån ung hip gangsta så kan de göra en tondöv musikbefriad duett med usla entoniga röster. Det borde hon fixa.

Varför vi är här?
Tja. Kan det vara så enkelt som att ”Den stora skvallertråden om Anna Book” ligger i FAVORITER och blir fetmarkerad varje gång det finns något nytt inlägg.
Då klickar i alla fall jag för att se om det finns något nytt att förundra sig över.

Man förundrar sig och blir fundersam över hur människan desperat klänger sig fast i sitt sk kändisskap år efter år. Utan att prestera produktivt och proffesionellt som den sångerska som hon utger sig att vara.

Som sångerska är hon inte längre intressant alls. Det finns mängder med talanger nuförtiden som brädar henne med hästlängder.
Utan det är allt runt omkring henne som hon märkligt nog gör offentligt för alla att läsa och lyssna på. För att sedan inte förstå att det är DET som gör att den här tråden hålls igång…
Lite skvaller helt enkelt.

Inte för att man är så seriöst intresserad. Utan mer för att Anna Book är som en öppen bok.
Hon har inget filter alls.
Slutar hon med att uppdatera sitt Instagram, att liva eller på något annat sätt uppmärksamma den vanliga pressen om alla hennes märkliga händelser så dör den här tråden tvärsnabbt.
Filterbråket var ju tex jättelöjligt. Då alla som har ögon att se med inte kan missa att hon hör och häpna ANVÄNDER FILTER på alla sina ansiktsselfies i sned profil…. 😀
Citera
2021-09-20, 18:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😯 Alltså ärligt, va fan är det för fel på människan... 😥
Det är det man har försökt få en förklaring på under en lång tid, utan resultat..
Citera
2021-09-20, 18:47
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Varför vi är här?
Tja. Kan det vara så enkelt som att ”Den stora skvallertråden om Anna Book” ligger i FAVORITER och blir fetmarkerad varje gång det finns något nytt inlägg.
Då klickar i alla fall jag för att se om det finns något nytt att förundra sig över.

Man förundrar sig och blir fundersam över hur människan desperat klänger sig fast i sitt sk kändisskap år efter år. Utan att prestera produktivt och proffesionellt som den sångerska som hon utger sig att vara.

Som sångerska är hon inte längre intressant alls. Det finns mängder med talanger nuförtiden som brädar henne med hästlängder.
Utan det är allt runt omkring henne som hon märkligt nog gör offentligt för alla att läsa och lyssna på. För att sedan inte förstå att det är DET som gör att den här tråden hålls igång…
Lite skvaller helt enkelt.

Inte för att man är så seriöst intresserad. Utan mer för att Anna Book är som en öppen bok.
Hon har inget filter alls.
Slutar hon med att uppdatera sitt Instagram, att liva eller på något annat sätt uppmärksamma den vanliga pressen om alla hennes märkliga händelser så dör den här tråden tvärsnabbt.
Filterbråket var ju tex jättelöjligt. Då alla som har ögon att se med inte kan missa att hon hör och häpna ANVÄNDER FILTER på alla sina ansiktsselfies i sned profil…. 😀

Har Anna Book samarbete ett filterföretag? Med tanke på att skvallertråden om henne ändå är den största här, kan det då vara så att hon drar nya kunder? Vilka filter använder hon? Vad kostar de? Hur får jag fatt på dem? Man måste ju ge henne cred för att ha spridit bilden av filtermöjlighetens dröm och bistra verklighet...
Citera
2021-09-20, 19:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Har Anna Book samarbete ett filterföretag? Med tanke på att skvallertråden om henne ändå är den största här, kan det då vara så att hon drar nya kunder? Vilka filter använder hon? Vad kostar de? Hur får jag fatt på dem? Man måste ju ge henne cred för att ha spridit bilden av filtermöjlighetens dröm och bistra verklighet...

https://postimg.cc/gallery/DXF4XHH

Anna kan faktiskt inte använda filter.
Hon har ingen aning om hur man gör 🙄
Citera
2021-09-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😯 Alltså ärligt, va fan är det för fel på människan... 😥
Det är det nog ingen som vet, men något är helt klart fel. Finns ingen empati bara JAG känslan.
Citera
2021-09-20, 19:22
https://i.postimg.cc/wMDjWq6r/EACAB2...07425680-F.png
Nej Anna, M behöver INTE att någon kommer med kakor/godis till henne. Hon kanske behövt praktisk hjälp, eller vettiga matlådor, eller draghjälp åt rätt håll. Inte ytterligare knuffar åt fel håll.
Citera
2021-09-20, 19:44
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nej Anna, M behöver INTE att någon kommer med kakor/godis till henne. Hon kanske behövt praktisk hjälp, eller vettiga matlådor, eller draghjälp åt rätt håll. Inte ytterligare knuffar åt fel håll.

Anna kan inte äta havrebollarna hemma. Blir till att smyga iväg med några….
Citera
2021-09-20, 19:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Är det havrebollar som gäller nu och inte chokladbollar som gäller sen negerbollar blev tabu?
Citera
2021-09-20, 19:49
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det havrebollar som gäller nu och inte chokladbollar som gäller sen negerbollar blev tabu?

Ja, det låg ett havregryn i smeten.
Citera
2021-09-20, 19:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Inga små bollar heller. 😮
Anna har väl i vanlig ordning gjort dom på sitt vis och då blir det nyttigt.
Det är bara Anna som vet att det kommer att bli jättebra i Täby. 🙄
Citera
2021-09-20, 20:24
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inga små bollar heller. 😮
Anna har väl i vanlig ordning gjort dom på sitt vis och då blir det nyttigt.
Det är bara Anna som vet att det kommer att bli jättebra i Täby. 🙄

Det är ju Annas värsta mardröm att My skulle bli smal och hälsosam igen. Hon behöver en medberoende som kan sitta i soffan medan Anna smäller i sig ett dussin chokladbollar utan att det ser onaturligt ut. Hon göder My i smyg. "En kaka till".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in