2021-09-19, 18:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Du får tycka vad du vill precis som jag men jag kritiserar inte dig för du tycker hon är dum i huvudet och det ligger ju på samma nivå.
Well - hon bevisar ju gång på gång själv
att hon är riktigt dum i huvudet. Nu senast med hennes beteende vid A’s begravning.
Men ”julgris med äpple i mun” är ett påhopp på utseende som jag inte riktigt fattar.
Är du lika dömande när det gäller andra överviktiga kända personer?
Citera
2021-09-19, 18:09
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro
Narcissim eller borderline kanske? Jag minns att hon skrev ett lååååångt inlägg på instagram där hon anklagade Tilde de Paula för att ha varit otrevlig mot henne i Nyhetsmorgon bara för att hon inte slickade röven på henne efter att hon vunnit Biggest loser. Extremt känslig för minsta skymt av kritik.

Jag röstar på narcissism. Skrev ett inlägg om detta tidigare där det var check på alla symptom, och hon har ju inte precis gjort något för att minska sannolikheten för diagnosen sedan dess...

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-09-19, 18:11
Medlem
Citat:
Narcissim eller borderline kanske? Jag minns att hon skrev ett lååååångt inlägg på instagram där hon anklagade Tilde de Paula för att ha varit otrevlig mot henne i Nyhetsmorgon bara för att hon inte slickade röven på henne efter att hon vunnit Biggest loser. Extremt känslig för minsta skymt av kritik.

Och det uppstod först efter att några av Annas följare på Instagram tyckte att TdP hade ”betett” sig lite annorlunda, eller vad de nu tyckte. Det kastade bränsle på Annas eld.
Citera
2021-09-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Well - hon bevisar ju gång på gång själv
att hon är riktigt dum i huvudet. Nu senast med hennes beteende vid A’s begravning.
Men ”julgris med äpple i mun” är ett påhopp på utseende som jag inte riktigt fattar.
Är du lika dömande när det gäller andra överviktiga kända personer?
Nej andra överviktiga (mig själv inräknad) passar inte lika bra till jobbet som julgris.
Citera
2021-09-19, 18:15
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Nej andra överviktiga (mig själv inräknad) passar inte lika bra till jobbet som julgris.
Anna häcklar jag för hennes beteende, och inte hennes kropp.
Vi ser alla olika ut i vikt och längd med mer och det är ingen grund för mobba/häckla någon.
Citera
2021-09-19, 18:18
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Antonio spekulerade i att han kunde ha borderline - det fick mig att undra vart han fick den diagnosen från då han inte är särskilt intelligent plus att det är rätt ovanligt att män får den. Kan det vara så att mamma Anna har den diagnosen?
Citera
2021-09-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vi ser alla olika ut i vikt och längd med mer och det är ingen grund för mobba/häckla någon.
Du får tycka vad du vill. Jag anser att häckla någon är mobbing av mindre vetande..Betydligt mer allvarligt att mobba för de är dumma i huvudet än för deras utseende kan jag tycka...
Citera
2021-09-19, 18:27
Medlem
flugornass avatar
Citat:

Citat:
Du får tycka vad du vill. Jag anser att häckla någon är mobbing av mindre vetande..Betydligt mer allvarligt att mobba för de är dumma i huvudet än för deras utseende kan jag tycka...
Skrev jag att jag häcklar henne för att hon är dum i huvudet ?
Nej jag skrev för hennes beteende, jag har inte påstått att hon är dum i huvudet.
Däremot påstår jag att din läsförståelse är bristfällig, ungefär som det blir för Anna ibland när hon tänker och det blir lite fel.
Citera
2021-09-19, 18:36
Medlem
Har hon inte ambition att vara med i ”Så mycket bättre”? Eller var Netonnet reklamen det närmaste hon kunde komma det?
Citera
2021-09-19, 18:37
Medlem
Stackars My’s blommor De kommer vara så övervattnade efter bara en vecka hos husliga Anna.. Hon är för stolt för att fråga hur hon ska ta hand om dem
Citera
2021-09-19, 18:40
Medlem
Citat:
Hennes beteende och hennes kropp och vikt har dock ett klart samband. Så som hon ljuger och fejkar och resonerar kring sin vikt och sitt ätande, så som hon talade nedlåtande om tjocka den korta tid hon själv var smal, hennes ständiga egna återkommande till BL-vinsten och hur mycket hon lärde sig där o s v. Hon gör själv sin kropp och sin vikt till ett viktigt topic.
Citera
2021-09-19, 18:46
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Jag röstar på narcissism. Skrev ett inlägg om detta tidigare där det var check på alla symptom, och hon har ju inte precis gjort något för att minska sannolikheten för diagnosen sedan dess...

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Ingen normal människa tar väl annars bilder på sig själv när man gråter och lägger ut.
Allt för att få sympati vilket är en känsla jag tror hon själv känner väldigt sällan.

https://postimg.cc/gallery/06DtCLg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in