Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-03, 20:51
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna tjänade väl drygt 1 miljon ( eller var det halva, info finns i en länk i tråden) under första Letsdance året, men det var väl den enda gången, annars har Anna tjänat mest fickpengar.. Som minst 3000 kronor i månaden.

Denna intervju från 2017 är bara tramsig att läsa då Anna inte låtsas om att Mr Trögheten Toledano faktiskt sett till att Anna haft tak över huvudet och inte har behövt gå till socialen.
https://www.expressen.se/noje/anna-books-ekonomiska-kris-fick-salja-min-bil/

Så tydligen inte nu heller fastän Anna numera är gammal och rutinerad vid det här laget..

Så det var Anna som betalde hyra och mat i familjen som barn ?? 😄Dont think so..

Hårt arbete lönar sig.. Vi märker det.. Anna har suttit och periscopat sedan 2016, inget djävla hårt jobb där inte, strax därefter började hon med lives.. Inget jobb..
Dessförinnan har hon ju berättat att hon ", tagit det lugnt i några år" i omgångar..
Djävlar vad Anna ljuger..Djävla fuckin Anna LATMASK.
De siffrorna för Lets Dance stämmer inte. Standardarvodet är 10000 per avsnitt. De som är mer kända och har en agent kan få upp det. Men det stämmer ju inte in på Anna.
Citera
2021-09-03, 20:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
De 3000 som har sett henne under sina 35 år som artist.

Missade det. Vissa är dåliga på matte.

Angående matte och ”Klassfesten”, i publiken sitter hennes största stalker. Dömd dessutom. Har aldrig gått i samma klass. Vet detta då han och jag pluggade ihop.
Citera
2021-09-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vilka stora arenor +300 har hon gått miste om?
Man kan fråga hur många gig har Anna gjort i sitt 35 åriga artistliv. Är det 300 så kan man ju räkna ut hur många det blivit i snitt per år.
Citera
2021-09-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Är min röst värd något?
Från vad jag hört de senaste åren är den garanterad en finalplats på Silja Lines kareokekvällar. Tror man kan vinna en flaska parfym från Taxfree shopen. Det är ju något.

Så har jag tänkt sååå många gånger senaste året och jag tänkte först inte skriva något…
Men nu gör jag det ändå.

Fan vad synd att du tänkte fel där.

För det är inte bara stora som blöder, det gör även små och för mig har Pandemin varit rent ut sagt förödande 100%
Det är nog inte som missat att våra artister fått gå på knäna. Men det är det många som har.

2019 tog jag en högst medveten självvald time out och ägnade mig åt flytt till hus och själavård som jag efter 35 år i artistbranschen kände att jag behövde.
Hoppsan Kerstin! Du menar att det var 35 år sedan du var artist? Det var kanske elakt, men det är väl 20 år sedan du var med i någon musikal med Wahlgrens? Att dubba en film om året är inte artisteri. Det är ett jobb.

DET gjorde mig gott och därför var planen inför 2020 att börja jobba igen, men bara unna mig att ta jobb som jag verkligen kände att jag fick vara Anna i och inte bara låta mig bli styrd jag kände mig för gammal för det helt enkelt och jag hade en så bra plan med några få men för mig väldigt BRA jobb som skulle hålla mig flytande så som jag behöver…
En mening på fyra rader... är anledningen att vissa inte borde skriva.
Ja, det är väl i stort sett Abba som kan ta de jobb de känner för. Andra artister får ställa upp på allt möjligt för att överleva. Det har ju du också fått göra, men du lyckas på något jävla vis strula till det. Det beror på att du är en falsk och genomrutten person som behöver terapi. Du har hamnat snett. Ingen vill ha med dig att göra.

Jag hann göra ETT jobb….resten blev avbokat pga Pandemin och där är jag kvar 🥺
Vilket jobb var det? Var det den gången du åkte på en finlandsfärja men vägrade uppträda? Eller var det när Alban la en timme på att flytta öven en av dina plattor till Spotify? Att kuta runt på Fångarna på fortet är säkert roligt men det är inget jobb. Inte att sova på spökslott heller. Det vet du också.

Jag är sååå ledsen för ALLA aktörer inom nöjesbranschen framför och bakom Scen och kamerorna, Produktionsbolag, Teatrar, Krogar, kostymörer, mask, ljud, ljus ja allt och alla.
Tror du skiter rätt hårt i de människorna. Du vet väl om att det framstår ganska tydligt att du behandlar dem som tjänstehjon när man ser dig in action. Jo, det finns inspelat på "din" kanal att titta på.

Men jag är också ledsen för att jag har känt mig väldigt ensam i den här Pandemin och som att jag inte längre har något värde…
Det har du inte heller. Du är relativt värdelös. Men du kan säkert köra gamla hits playback på någon invigning av något i Sigtuna. Men det är ju bara en gång. Jämför med idrottsmän som fyllt 35. De klarar inte av elitnivån längre än så. De gör inte du heller. Du får byta ill något du klarar av.

jag vet att jag inte på något sätt är ledande inom Svensk underhållning. Det finns sååå många större än mig…
Och du har taggat dem alla i hopp om samarbete. Det är därför du anses som paria i branschen. Du är för mycket helt enkelt.

Men att vara Artist / Sångerska & Tv-personlighet det är ALLT jag vet och kan…
Nej, du fixar inte att vara sångerska längre. Ärligt talat har du aldrig varit känd för din röst. Det är något din mamma lurat i dig. Du var känd för att du var en fjortis med enorma tuttar.

Det är det enda jobb jag haft i mitt liv oavsett avsaknaden av priser och utmärkelser för det jobbet. Det är inget jobb, men du hade ett par hits för 30 år sedan och man är inte större än sin senaste singel. Vilket var... för 30 år sedan. Lev med det. Sjung på fritiden.

JAG VILL & BEHÖVER också jobba - det är min passion och mitt levebröd❤️ fortsätter i kommentarsfältet här nedan 👇🏽
Nej, du vill inte jobba. Helst vill du inte göra något annat än att äta kakor och dricka oboy. Någon slags pubertet som aldrig tog slut? Det är inte din passion, för då hade du varit på turné nu i sommar. Ditt levebröd är din man. Han har försörjt dig de senaste åren. Utan honom hade du bott i en skokartong på motorvägen.
Inget fel på divans självförtroende.
Citera
2021-09-03, 20:59
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
De 3000 som har sett henne under sina 35 år som artist.
Du menar de tappra 300, som i filmen med samma namn?
Har svårt att se det någonsin funnits en folkskara av magnituden 3000 personer som samlats för att lyssna på vår sångfågel.
Men märkligare saker har förvisso hänt...

Det märkligaste än väl ändå att hon ca 35 år efter sin karriärs död fortfarande är på allas läppar och ständigt aktuell och skapar ständigt nya rubriker och skandaler.
Senast redigerad av Rimbert 2021-09-03 kl. 21:32.
Citera
2021-09-03, 21:04
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Man kan fråga hur många gig har Anna gjort i sitt 35 åriga artistliv. Är det 300 så kan man ju räkna ut hur många det blivit i snitt per år.

Den dalande stjärnan? Hon har inte missat något med sin paus. Hon säger det själv. 🙂
Citera
2021-09-03, 21:08
Medlem
Citat:
Mmm…japp. Men jag och halmpyntet stod i baren. Och jag grattade vinnarna 🎉 Rätt pinsamt för alla som ändå hade tävlat.

Hon gjorde det till sin egen show.
Den stora stjärnan är patetisk. Under den där peruken finns det inte många hjärnceller. Att hon orkar hålla på när folk här på fb och pressen har genomskådat henne för länge sedan. Ändå förnedrar hon sig själv och sin familj. Sorgligt är ordet.
Citera
2021-09-03, 21:13
Medlem
Citat:
Missade det. Vissa är dåliga på matte.

Angående matte och ”Klassfesten”, i publiken sitter hennes största stalker. Dömd dessutom. Har aldrig gått i samma klass. Vet detta då han och jag pluggade ihop.
Såg inte programmet men för Rulltårtan var det nog en bonus med en stalker.
Citera
2021-09-03, 21:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Såg inte programmet men för Rulltårtan var det nog en bonus med en stalker.

Inte riktigt, för hon dissade honom totalt när de sågs på Mello
Citera
2021-09-03, 21:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
De siffrorna för Lets Dance stämmer inte. Standardarvodet är 10000 per avsnitt. De som är mer kända och har en agent kan få upp det. Men det stämmer ju inte in på Anna.

Det gäller inte bara för Lets Dance, utan vad hon tjänat in på under det året.
Har länkat tidigare från en intervju från Expressen där man snittat Annas årsinkomster per månad och vad hon deklarerat under ett antal år. Under året hon var med i Lets Dance tjänade hon mest, hon var ju även med i nån pjäs, åkte på dansturne med sin danspartner från Lets Dance, ofta brukar en viss typ av större jobb leda till fler.. efter det blev Anna så sliten så hon var tvungen att ta igen sig i några år..
Citera
2021-09-03, 21:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey

Ingen aning om vad arvodet för Let's Dance var, men hon fick samtidigt ett nytt kontrakt med Sony för att ge ut ett samlingsalbum + Samba Sambero-albumet och hon turnerade faktiskt under denna period. Så jag kan faktiskt tänka mig att tjänade helt okej under året 2006/2007.
Citera
2021-09-03, 21:35
Medlem
cece123s avatar
Anna anser sig vara en underhållare..
Visst, som en clown då.. 🤡
https://pasteboard.co/KiVU5Ex.jpg

https://pasteboard.co/KiVVjDC.jpg

Anna är totalt kraschad i huvudet..
Beviset finns här..
https://pasteboard.co/KiVW5eL.jpg

Och där blev en till person blockad.. Plus de 9 som gillade inlägget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in