2021-09-18, 20:24
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Att plocka fram telefonjäveln på en begravning är bara det ett etikettsbrott, anser jag. Att dessutom fotografera under akten är fanimej vidrigt.

Och för att riktigt spotta på liket så väljer hon att i dessa bilder göra reklam för en jävla florist, endast för att hon tiggt sig till den vedervärdiga buketten.

Det här är i paritet med sonens våldtäkt och dotterns rån av pensionärer men de kan i alla fall skylla på ungdomligt oförstånd.
Annas är ju känd för att springa omkring med sin mobil på begravningsakter. Det hände bland annat på Noppes begravning.
Citera
2021-09-18, 20:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det är pisslön för väktare i Stockholm med hans erfarenhet. Runt 34-35.000 inkl ob och han har typ 30 års erfarenhet.
Jag har vänner i hans ålder som tjänar 10 papp mer med halva erfarenheten.
Sen...34.000 i månaden med hus, fru och tre vuxna barn. Ingen av de övriga vuxna i hushållet lyfter mer än en inkomst motsv socialbidrag. Anna fick ut i snitt 8-9 000 i månaden samma år.
Hur fan får de ekonomin att gå ihop?
Bara boendekostnaden med drift och amorteringar borde ligga på närmare 20.000 om det ens räcker.

Sonen är kanske "runner" åt ett gäng med fri tillgång till "godis" att göra sig en hacka på.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-18 kl. 20:33.
Citera
2021-09-18, 20:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Bara boendekostnaden med drift och amorteringar borde ligga på närmare 20.000 om det ens räcker.
Dom (Vicente och Roberto) fick mer för lägenheten än vad huset kostade så nåt banklån amorteras inte.
MEN det sägs att dom belånat huset för att kunna köpa bilar och blingbling. Så där har dom att betala.
Citera
2021-09-18, 20:27
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Det är pisslön för väktare i Stockholm med hans erfarenhet. Runt 34-35.000 inkl ob och han har typ 30 års erfarenhet.
Jag har vänner i hans ålder som tjänar 10 papp mer med halva erfarenheten.
Sen...34.000 i månaden med hus, fru och tre vuxna barn. Ingen av de övriga vuxna i hushållet lyfter mer än en inkomst motsv socialbidrag. Anna fick ut i snitt 8-9 000 i månaden samma år.
Hur fan får de ekonomin att gå ihop?
Ja, denna matematik går inte riktigt ihop. Det är falsk matematik, för att tala med Peps. Det måste finnas svarta inkomster med i den beräkningen, inte ens om Halmpyntet får en veckopeng på 200 kr av husets härskarinna.
Senast redigerad av Rimbert 2021-09-18 kl. 20:31.
Citera
2021-09-18, 20:28
Medlem
Blomsterföretaget har själva repostat bilderna. Lika illa det 🤦🏻‍♀️
Citera
2021-09-18, 20:29
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom (Vicente och Roberto) fick mer för lägenheten än vad huset kostade så nåt banklån amorteras inte.
MEN det sägs att dom belånat huset för att kunna köpa bilar och blingbling. Så där har dom att betala.
Men har Vincente gett de pengarna till dem då? För dels fanns det lån kvar på lägenheten, den var högt belånad och dels ägde halmpyntet bara 5 procent av den.

Pantbrev har tagits ut på huset ja.
Citera
2021-09-18, 20:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Att plocka fram telefonjäveln på en begravning är bara det ett etikettsbrott, anser jag. Att dessutom fotografera under akten är fanimej vidrigt.

Och för att riktigt spotta på liket så väljer hon att i dessa bilder göra reklam för en jävla florist, endast för att hon tiggt sig till den vedervärdiga buketten.

Det här är i paritet med sonens våldtäkt och dotterns rån av pensionärer men de kan i alla fall skylla på ungdomligt oförstånd.
Hennes osmaklighet visar återigen nya höjder. Hon är riktigt sjuk och det visar hon iom detta. Inte ens en jävla bukett kunde hon köpa till begravningen. Tvi på vidret.
Citera
2021-09-18, 20:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Anna - nu är du inte längre en knäpp tant som jag kan skratta åt - nu äcklar du mig 🤢
Hur fan tänker du (med den enda hjärncell du har) när du lägger upp de här bilderna????
https://postimg.cc/gallery/L433Ff1
Verkligen vidrigt 🤮
Hon visar upp SIN groteskt stora bukett i hela två bilder. Inga andra verkar ha köpt såna vräkiga blommor, inte ens de närmast sörjande. Anna förstår inte ens att skämmas.

Dessutom passar hon på att åter igen göra REKLAM för en blomaffär, i en text om begravningen
Citera
2021-09-18, 20:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty

Va? Inte alla tre bilderna väl? Förresten så måste företaget tänka på att bilderna innehåller en personlig hälsning till den avlidne och inte bara reklam så det är ett grovt övertramp från företaget. Oseriöst företag enligt min mening!
Är GDPR tillämpligt på detta?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-18 kl. 20:43.
Citera
2021-09-18, 20:48
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty

Fyyyy
Citera
2021-09-18, 20:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Otroligt osmakligt av Anna, man kan ju undra om Kin vet om att Anna profiterar på hennes mammas begravning. Där hade iaf jag sagt upp bekantskapen!
Citera
2021-09-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon gömmer ju både mat och sprit i sin garderob.
Antonio visade upp hennes sprit- och kakgömma i en live. Är det förresten ingen som har sparat ner den liven? Själv missade jag detta guldkorn, men det låter hysteriskt roligt, och hade säkert varit av intresse för Bloggbevakning. Tror inte ens Mi Amor kände till att hon både skåpdricker och skåpäter. Den ynkryggen hade aldrig vågat rota i Annas garderob.

Efter så många orosanmälningar och polistillslag i lägenheten och huset är det märkligt att inte Anna håller alla narkotikaklassade mediciner och alkohol är inlåsta. Att ställa dom i garderoben är ett skämt.
Hon borde skydda samtliga barn/vuxna som är hemmaboende, beroende och dömda för narkotikabrott.
I deras tidigare lägenhet stod det både tomma flaskor på golvet i köket och kylskåpet var överfyllt med starksprit.
Det lade hon själv ut en video på i hennes överförfriskade ”drinkskola”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in