2021-09-09, 18:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Steningebruk eller vad det hette och deras lunchbuffé är tydligen Annas nya Go To place. Och Mys. Inget passar väl bättre än buffé för den som äter som en liten sparv? Eller, vänta .. Kaffe och dessert blev det med. Tur att hon äter så extremt lite annars.

Glöm för allt i världen inte bort att Anna inte äter som en fullvuxen sparv.. Nä, nä Anna äter ju enligt hennes kära Robetto som en liten sparvUNGE... En satans stor och sensationellt övergödd sådan, som bara finns i Annas universum.
Citera
2021-09-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Den mattallriken var överfylld och hon ska ha gjort en gastric by pass operation och klämmer i sig allt detta!
Med tanke på hur sakta AnnaTook äter sitter hon väl där fortfarande och idisslar
Citera
2021-09-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
trodde man hade endast 1års garanti?

Beror på felet, vissa märken har upp till 10 års garanti om det är tex ett motorfel. Hon hade nog inte varit så belåten om de hade fått köpa en ny.
Citera
2021-09-09, 19:08
Medlem
Topgun855s avatar
Anna var säker på att karriären skulle ta fart efter BL. Ny kropp nya tänder och då skulle det äntligen bli hennes tur.

Resultatet blev stå gungande bakom en köksstol i patetiska livar där hon tror världen kretsar kring henne.

Röda mattan som rullades ut häromdan var bara för mycket!

51 åringen och övriga familjemedlemmar utom Vannesa väntar på arvet från svärfar.
Citera
2021-09-09, 19:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Efterrätter varje dag typ. Ja inte konstigt att hon har gått upp då. Själv äter jag ytterst sällan socker för jag går upp lätt och det triggar mig att äta ännu mer socker.
Du som många andra har en självkontroll och vet vad som inte är bra för en. Anna däremot har noll karaktär och stoppar i sig som aldrig gör. Därav kroppen hon besitter idag.
Citera
2021-09-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Om han kör bil utan körkort så ska han banne mig låsas in.
Hade han inte blivit av med körkortet pga. marijuanamissbruk?
Tänk om han kör ihjäl någon då han är hög.
Missbrukare som blivit av med körkortet och ändå kör borde betraktas som allmänfarliga och låsas in.
Med sitt missbruk och med sin attityd så ska han inte ha något körkort heller.

Om Anna och Roberto vet om detta (och det borde de göra) borde de kasta ut skitungen-han är ju myndig.

Jo, han åkte dit med THC i urinen efter endast 4 månader med körkort-enligt honom själv. Verkar som han tycker det är ballt att ha åkt dit för drograttfylla liksom att inbilla sig att polisen skulle behandlat honom illa pga att han ”är utlänning”(det påstod han också i liven)… Lycka till för honom att få några lukrativa byggjobb om han saknar körkort.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-09 kl. 20:11.
Citera
2021-09-09, 20:16
Medlem
Inga livar ikväll med gullpojken och AnnaTook Dom kanske umgås ikväll
Citera
2021-09-09, 20:36
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Steningebruk eller vad det hette och deras lunchbuffé är tydligen Annas nya Go To place. Och Mys. Inget passar väl bättre än buffé för den som äter som en liten sparv? Eller, vänta .. Kaffe och dessert blev det med. Tur att hon äter så extremt lite annars.

Det kanske beror på att Book kan ju av en händelse springa på en närboende artistkollega och fiska jobb på någon julshow?

Jobbet måste ju göras och kunna erbjuda sina tjänster till en ” granne” vore ju som en smart idé?
Citera
2021-09-09, 20:50
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Anna var säker på att karriären skulle ta fart efter BL. Ny kropp nya tänder och då skulle det äntligen bli hennes tur.

Resultatet blev stå gungande bakom en köksstol i patetiska livar där hon tror världen kretsar kring henne.

Röda mattan som rullades ut häromdan var bara för mycket!

51 åringen och övriga familjemedlemmar utom Vannesa väntar på arvet från svärfar.

https://youtu.be/ki_E6TzQIM0

Här säger hon det själv.
Kokböcker, mindset, alla andra klyschor och lite till.
Det ända som saknas är att hon hånar feta. Har för mig att jag sett något sådant klipp?
Citera
2021-09-09, 21:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
https://youtu.be/ki_E6TzQIM0

Här säger hon det själv.
Kokböcker, mindset, alla andra klyschor och lite till.
Det ända som saknas är att hon hånar feta. Har för mig att jag sett något sådant klipp?

Hon sa det i en intervju efter BL

Citat:
– Jag är så svartsjuk på tjockisarna som är på slottet nu och spelar in. Jag vill bara åka dit och vara där med dem.
Been there, done that..
Intervjun är komik i rubrik..
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...nna-brolin-men
Anna fick hybris och trodde att NU var ÄNTLIGEN alla problem lösta..

I en annan intervju säger Anna Långpanna så här
Citat:
Jag är jag och min kropp är mitt tempel.
Har Anna en egen tolkning på tempel?
https://www.expressen.se/noje/anna-b...liv-med-maken/

Tempel är ju heligt, det tycks ju inte Annas sönderopererade uppspräckta kropp vara och då avser jag inte hennes sönderspräckta mage på insidan.
Nej jag menar kroppen som är sönderspräckt på utsidan, sträckmärken, löshud, bantningar, supersnabba viktuppgångar, vilande på soffan, obefintliga "bygga upp kroppen med motionstunder" och skönhetsoperationer.
Citera
2021-09-09, 21:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Om Anna och Roberto vet om detta (och det borde de göra) borde de kasta ut skitungen-han är ju myndig.

Jo, han åkte dit med THC i urinen efter endast 4 månader med körkort-enligt honom själv. Verkar som han tycker det är ballt att ha åkt dit för drograttfylla liksom att inbilla sig att polisen skulle behandlat honom illa pga att han ”är utlänning”(det påstod han också i liven)… Lycka till för honom att få några lukrativa byggjobb om han saknar körkort.

Lillpöjken jobbar hårt med någon form av
"Ja e from da hood" image.
Hur nu Odensala skulle vara coolt.
Ingen bryter när de talar i hans familj, men han låtsas att han är en liten förortstuffing.. Endast det mörkmarkerade stämmer..

Antonio försöker med att utmärka sig efter mobbing i skolan,eftersom han inte kan briljera intellektuellt eller tycks kunna briljera öht blir det ju knas, inte blir det bättre med en morsa som Anna och Fetlicia är ju den ABSOLUT sämsta förebilden, syskonen bör inte vistas under samma tak.
Utifrån hans handikapp ligger han nog många år efter i mognad och har nog bristande förståelse för saker och ting.
Bör definitivt ha en kontaktperson som ger honom sunda värderingar, men frågan är om det inte är försent?
Citera
2021-09-09, 21:34
Medlem
Ser man på-Tunnan (Roberto dårå) har KÖPT tvättmaskin. Jag hade fel!
Anna-jag tror inte IKEA är glada att se dig efter att du kastade skit på deras julbord…

CeCe123: Tror det är alldeles försent tyvärr. Skulle inte bli förvånad om gullpojken har diverse empatistörningar och annat vid sidan om ADHD och ev intellektuell funktionsnedsättning.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-09 kl. 21:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in