2021-09-18, 19:43
Medlem
Det här är inte sant Hur kan man lägga ut från en begravning o göra reklam för en blomsteraffär

Jag mår riktigt illa av det här

Anna är inte klok

Hon vill slippa betala för blommorna o ger reklam istället

Skämmes ta mig fan
Citera
2021-09-18, 19:43
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Inget han skattar för iaf. Han tjänade 414.000 förra året
Det var inte så dåligt för en väktare. Men han kör troligen dubbla pass ett par dagar i veckan, bara för att slippa Anna.
Citera
2021-09-18, 19:44
Medlem
estrelladeoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon gömmer ju både mat och sprit i sin garderob.
Antonio visade upp hennes sprit- och kakgömma i en live. Är det förresten ingen som har sparat ner den liven? Själv missade jag detta guldkorn, men det låter hysteriskt roligt, och hade säkert varit av intresse för Bloggbevakning. Tror inte ens Mi Amor kände till att hon både skåpdricker och skåpäter. Den ynkryggen hade aldrig vågat rota i Annas garderob.

Nej, de får nog tassa på tå kring henne. Hon är ju inte den mest psykiskt stabila personen out there om man säger så. Hon kan nog få riktiga vredesutbrott bakom stängda dörrar, man har ju sett skymtar av det beteendet sen förut. Tyvärr går psykisk obalans och matproblematik ofta hand i hand. Man skulle önska att hon kommer till insikt med sina problem och rättar till dem en gång för alla, men det kommer väl aldrig att ske.
Citera
2021-09-18, 19:46
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
”Driftig person” - tillåt mig kräkas!
Jag som har två företag och som varit på ett otal begravningar skulle aldrig i hel-ete komma på något så äckligt och sjukt som att fotografera min egen kistdekoration 🤢
Att dessutom ta chansen att göra reklam gör att ordet ”driftig” känns som ett hån
Ta, det lugnt nu och överreagera inte som Anna. Jag försökte bara att vara lite ironisk.
Citera
2021-09-18, 19:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ta, det lugnt nu och överreagera inte som Anna. Jag försökte bara att vara lite ironisk.
Du misslyckades ….. men puuuuh - vilken tur.
Jag trodde du hade tappat det
Senast redigerad av Boopidoo 2021-09-18 kl. 19:54.
Citera
2021-09-18, 19:56
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Anna - nu är du inte längre en knäpp tant som jag kan skratta åt - nu äcklar du mig 🤢
Hur fan tänker du (med den enda hjärncell du har) när du lägger upp de här bilderna????
https://postimg.cc/gallery/L433Ff1

Det är kanske läge att visa detta för blomsäljaren.
Citera
2021-09-18, 19:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag hoppades att ni skojade när ni skrev om reklamen innan jag såg eländet. Människan ger verkligen ordet "Gränslös" ett ansikte.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-18 kl. 20:05.
Citera
2021-09-18, 20:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity

Den stackarn kommer ju att skämmas ögonen ur sig när hon får läsa vad som står för jag tror inte att hon har godkänt detta.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-18 kl. 20:07.
Citera
2021-09-18, 20:08
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Jag mejlade och frågade om dom tycker bilderna ger ett smakfullt intryck som reklam, och bifogade bilderna.
Det här fick mig att må illa, kärringen har ju tappat det totalt.
Citera
2021-09-18, 20:08
Medlem
DoktorNos avatar
Att plocka fram telefonjäveln på en begravning är bara det ett etikettsbrott, anser jag. Att dessutom fotografera under akten är fanimej vidrigt.

Och för att riktigt spotta på liket så väljer hon att i dessa bilder göra reklam för en jävla florist, endast för att hon tiggt sig till den vedervärdiga buketten.

Det här är i paritet med sonens våldtäkt och dotterns rån av pensionärer men de kan i alla fall skylla på ungdomligt oförstånd.
Citera
2021-09-18, 20:17
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag mejlade och frågade om dom tycker bilderna ger ett smakfullt intryck som reklam, och bifogade bilderna.
Det här fick mig att må illa, kärringen har ju tappat det totalt.

Tydligen känsligt. Jag lade upp en kommentar på Instagram. Försvann på mindre än 15 minuter...
Citera
2021-09-18, 20:20
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det var inte så dåligt för en väktare. Men han kör troligen dubbla pass ett par dagar i veckan, bara för att slippa Anna.
Det är pisslön för väktare i Stockholm med hans erfarenhet. Runt 34-35.000 inkl ob och han har typ 30 års erfarenhet.
Jag har vänner i hans ålder som tjänar 10 papp mer med halva erfarenheten.
Sen...34.000 i månaden med hus, fru och tre vuxna barn. Ingen av de övriga vuxna i hushållet lyfter mer än en inkomst motsv socialbidrag. Anna fick ut i snitt 8-9 000 i månaden samma år.
Hur fan får de ekonomin att gå ihop?
Bara boendekostnaden med drift och amorteringar borde ligga på närmare 20.000 om det ens räcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in