Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-14, 18:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Undrar vem hon stalkar? Hon är svår att maskera, med kroppsformen av en fyrkant
Ja, inget stealth-mode på henne direkt.
Citera
2021-09-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Anna hade ju vunnit ” BIGGEST Looser V.I.P Sverige och trodde att världen skulle öppna sig för henne. Hon hade grandiosa planer och då behövdes det porslin i truten!

Anna trodde att allt skulle öppna sig nu när hon vann, att alla skulle stå där och dra i henne för nu var hon smal och hadde ett glänsande leend'e..
Inte bara som en stor artist utan även som programledare i morgon soffan eller varför inte på BL nu när hon har all kunskap ... Det var bara så att hon glömde i allt virrvarr glömde att även hennes humör och ego spelar roll. MEN Anna är ju ANNA och nu är hon så jävla snygg så självklart skulle alla dra i henne.. att själv börja söka och komma med ideer skulle hon inte behöva var just det hon måste göra... än idag 4 år senare sitter hon och gör ingenting utan hon sitter där i sitt kök, sminkad och finn klädd framför sitt älskade Instagram och gammla tanter ev några barn som hon Bammar om dom inte säger hur vacker hon är och vart hon har köpt det hon har på sig... för att Anna tror att verkligen att någon ska komma och vill ha henne när hon sitter där dag ut och dag in år efter år..
Så hon harklar fram sitt ABC...def .......
Så sorgligt igentligen om man tänker efter..
Hennes bitterhet har tagit över hennes liv och hon kommer att fortsätta sitta där och blir själa glad när någon vill ha hennes tjänst om så det är ett femsekunders reklamsnutt på "hennes" kanal tv4an..
Citera
2021-09-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kollega? De är ju dödspolare ju och det bästa av allt är att hon får uppträda för 300+ i publiken precis som Madame Flood har talat om i sin lajv

Madame Flood?
Citera
2021-09-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Anna trodde att allt skulle öppna sig nu när hon vann, att alla skulle stå där och dra i henne för nu var hon smal och hadde ett glänsande leend'e..
Inte bara som en stor artist utan även som programledare i morgon soffan eller varför inte på BL nu när hon har all kunskap ... Det var bara så att hon glömde i allt virrvarr glömde att även hennes humör och ego spelar roll. MEN Anna är ju ANNA och nu är hon så jävla snygg så självklart skulle alla dra i henne.. att själv börja söka och komma med ideer skulle hon inte behöva var just det hon måste göra... än idag 4 år senare sitter hon och gör ingenting utan hon sitter där i sitt kök, sminkad och finn klädd framför sitt älskade Instagram och gammla tanter ev några barn som hon Bammar om dom inte säger hur vacker hon är och vart hon har köpt det hon har på sig... för att Anna tror att verkligen att någon ska komma och vill ha henne när hon sitter där dag ut och dag in år efter år..
Så hon harklar fram sitt ABC...def .......
Så sorgligt igentligen om man tänker efter..
Hennes bitterhet har tagit över hennes liv och hon kommer att fortsätta sitta där och blir själa glad när någon vill ha hennes tjänst om så det är ett femsekunders reklamsnutt på "hennes" kanal tv4an..

Sen anklagar hon andra för att vara avundsjuka och missunnsamma. Hon projicerar som man säger inom psykiatrin
Citera
2021-09-14, 20:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Kollega? De är ju dödspolare ju och det bästa av allt är att hon får uppträda för 300+ i publiken precis som Madame Flood har talat om i sin lajv
Madame Flood?
Citera
2021-09-14, 21:00
Medlem
Väldigt tyst från Mu men My har klippt håret rejält idag. Mys ”vanvård av håret” och borttagande av extensions var ett aktuellt ämne i kommentarsfältet på Bloggbevakning för några dagar sen som av en tillfällighet. Varje gång det är tyst på Annas IG får jag känslan av att det är ett utbrott av något slag på gång. En uppdatering av bäddnings- och kuddfluffstatusen brukar vi ju få även de händelselösaste av dagar.

Vad har hänt den här gången tro?
Citera
2021-09-14, 21:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Madame Flood?

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Madame Flood?

Hehehe jag menade ju Anna förstås och skojade lite så det blev Flood
Madame Flood är en karaktär i August Strindbergs bok Hemsöborna som är efterhängsen och jobbig och ingen vill ha med att göra.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-14 kl. 21:29.
Citera
2021-09-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
PW repar inför en slutsåld turné med svindyra biljetter. Anna filmar premiärtvätten i den nya tvättmaskinen.

Detta är något av det bästa jag har läst idag, och beskriver mycket riktigt hur det faktiskt ligger till. Jag står fast vid att Anna mått som bäst under pandemin eftersom hon har kunnat skylla sin arbetslöshet på restriktionerna. Nu är de hävda, och nu är det tillbaka till verkligheten.
Citera
2021-09-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Väldigt tyst från Mu men My har klippt håret rejält idag. Mys ”vanvård av håret” och borttagande av extensions var ett aktuellt ämne i kommentarsfältet på Bloggbevakning för några dagar sen som av en tillfällighet. Varje gång det är tyst på Annas IG får jag känslan av att det är ett utbrott av något slag på gång. En uppdatering av bäddnings- och kuddfluffstatusen brukar vi ju få även de händelselösaste av dagar.

Vad har hänt den här gången tro?
Hålla koll på sonen så att han inte ”skryter” om något som han inte får 🤨eller var det ljuger 🤥
Citera
2021-09-14, 21:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hehehe jag menade ju Anna förstås och skojade lite så det blev Flood
Madame Flood är en karaktär i August Strindbergs bok Hemsöborna som är efterhängsen och jobbig och ingen vill ha med att göra.
Aha då förstår jag liknelsen
Citera
2021-09-14, 22:09
Medlem
flugornass avatar
Äntligen är det Annas tur att få uppträda live det är invigning av Jemfix och Dollar Store i Eksjö nästa vecka, och Anna skall klippa bandet och sjunga tralla något.
Så vitt jag förstår så är det ett samarbete med i första hand Dollar Store.
Det var något jag snappade upp via Antonio:s live så sanningshalten är väl sådär!
Edit:
Jemfix kanske säljer vitvaror och behöver draghjälp av en stor influenser.
Senast redigerad av flugornas 2021-09-14 kl. 22:20.
Citera
2021-09-14, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Äntligen är det Annas tur att få uppträda live det är invigning av Jemfix och Dollar Store i Eksjö nästa vecka, och Anna skall klippa bandet och sjunga tralla något.
Så vitt jag förstår så är det ett samarbete med i första hand Dollar Store.
Det var något jag snappade upp via Antonio:s live så sanningshalten är väl sådär!
Edit:
Jemfix kanske säljer vitvaror och behöver draghjälp av en stor influenser.

Jem&Fix är en lågpriskedja som säljer byggvaror men vad jag vet inte vitvaror. Kanske trädäcket behöver bytas dock.
Senast redigerad av Omniman 2021-09-14 kl. 22:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in