Dikterar Antonio:
"Om ni begår ett brott idag... hur ska jag lägga upp detta.
Det första han (RN) valde att göra när han fick veta att det skulle polisanmäla. Han ringde offrets föräldrar och lade skit på mig. Jag var tyst. Sa inget till min familj".
"Om en person är oskyldig, varför ska man då stressa upp sig? Logiskt."
R*b*n N*rdl*nd - jag hatar den här sidan - (han försöker hitta Robins FUP, men hittar bara sin).
Han är inget tekniksnille...
Han vill inte dela med sig än av all info för han är i ett affekttillstånd... Jag vet inte riktigt varför detta kommer nu, men något har väl hänt med Robin Nordlund.
"Om ni dejtar en person. Om ni träffar en person så är det väl det första ni vet hur gammal människan är?" Nu väntar vi med spänning på vad han ska komma till.
"R*b*n påstår att han inte visste hur gammal offret var fast de hade en flört sen innan. Enligt lag får du itne göra något med någon som 15. Det var inte någon som visste vad lagen säger då. Men nu måste jag vara ärlig om detta. Men det folket inte vet är att offret inte .... jag tappar bort mig... offret hade en flirt på sociala medier. Så när de väl träffades blev det rätt naturligt. Hon tog antidepressiva bakom våran rygg och drack vodka. Jag var nykter och jag var ärlig i rätten. Jag har inga problem att prata om det för jag var ärlig. Jag vet inte om han ens heter R*b*n längre, men jag vet att hans pappa bor i sundbyberg och mamma i Frösunda. Sen kan ni tro vad fan ni vill och jag skiter i vad ni tror.
Vi var 10-15 person, nä, 5-15 personer som hängde dagligen. Alla de hänger ff idag. Jag svär, jag är den som kommit längst i personlig mognad.
Det är inte är synd om mig, det är synd om offret. Jag är tacksam att jag blivit oskyldigt dömd annars hade jag inte varit den jag är idag. Jag ångrar att jag inte ringde ambulans då. Jag kommer få upprättelse, min dag kommer att komma.
Jag är inte arg på offret, och kompisar har ringt på fyllan och sagt att hon vill prata, men det skulle jag bara göra om våra föräldrar är med".
Han snear tydligen så fort någon tittar på en tjej på tunnelbanan,
han stirrar ut killen. (aka skrämmer honom)
Vidare fortsätter han:
Vi känner inte honom. Han har gått vidare, men inte accepterat för prick i brottsregistret förstör. Han jobbade i Spanien men fick sluta när domen blev känd hos kollegorna. (inte för att han rökte marijuana och körde bil??)
Han skyller på Flashback att han tappade hela sig, var elak mot flickvän och familj för det som skrevs här. Han gjorde 120 timmars tjänst på 1,5 mån. Han fick inte göra klart den på första stället för han var så snabb. Det skulle svida.
(Lägger man på timmar alltså om man gör det för fort).
Han känner inte att behöver be om ursäkt. Han har inte touchat en enda brud som är under 02:a.
Han är tydligen väldigt tuff och stark. INGEN hade pallat en enda dag i hans skor.
Han blev knivhuggen på en hemmafest för 1,5 år sen för att de trodde han var skyldig. Han har blivit misshandlat och rånad, och har tom fått en pistol riktad mot sitt huvud.
Den enda som skrämmer honom är han själv. Han har varit med om så mycket så han lever bara för sin familj.
"Folk som är ute efter mig, göra mig aktivt illa, pga en dom är osäkra människor. Så funkar folk i förorten".
"när jag var 12 år, jag och en polare blev nerlurade i ett garage i hagalund , de tvingade oss att slå och spotta på varandra och vi hade pistol mot huvudet".
Han förklara att han rökte marijuana i Spanien och blev av med körkortet. Pricken sitter i 10 år. ("Nu har ni nåt att skriva på flashback"). Jag tycker inte att det är tråkigt, jag står för mitt brott. Jag får skylla mig själv att jag rökte och körde. Jag ska inte ha körkort.
Jag är inte stolt över mina prickar, men jag kan stå för dem".
En person frågar om han inte tycker att han provocerar: Han svarar som sin mamma Anna:
"Jag bryr mig inte".
En liten stund kan man tro att det finns en chans för honom. sen minns jag att han sagt att han ska köra fast han kan ha rökt och fast han inte har körkort. Nä det funkar ju inte. Och emellanåt blixtrar det till med dumheter och osmarthet.
Var är Anna - Hos My ff??? Hon borde bistå sin son med FUP...