2021-09-12, 20:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
"Ni som är här inne och skriver är äckliga pissluffare". Citat från sonen. Undrar om mamma är stolt över hans språkbruk.

Att ägna sig åt förtal på insta går tydligen också i arv från Anna.

Hellre än "äcklig pissluffare" än en flerfaldigt dömd person.
Har varken rånat, hotat, våldtagit, ofredat, stulit, kört omkring med en bil drogad och har inga planer på det heller

Apo hans språkbruk är Anna Långpanna stolt över sin son, hon har uppfostrat honom till detta.
Nåväl, under den tiden hon har haft tid, Anna har ju haft sitt artisteri "buzy doin nothing" i över 36 år.. Inte lätt då man är en STOR artist att ha tid över för att ge sina barn goda värderingar.
Senast redigerad av cece123 2021-09-12 kl. 20:32.
Citera
2021-09-12, 20:33
Medlem
Jag missade lite men sonen sa att det faktum att hans dom kom fram till kollegorna i Spanien inte bara ledde till att han förlorade sitt jobb utan att det även drabbade hans familj. Hur drabbades Anna?
Citera
2021-09-12, 20:42
Medlem
Dikterar Antonio:

"Om ni begår ett brott idag... hur ska jag lägga upp detta.
Det första han (RN) valde att göra när han fick veta att det skulle polisanmäla. Han ringde offrets föräldrar och lade skit på mig. Jag var tyst. Sa inget till min familj".

"Om en person är oskyldig, varför ska man då stressa upp sig? Logiskt."

R*b*n N*rdl*nd - jag hatar den här sidan - (han försöker hitta Robins FUP, men hittar bara sin).
Han är inget tekniksnille...
Han vill inte dela med sig än av all info för han är i ett affekttillstånd... Jag vet inte riktigt varför detta kommer nu, men något har väl hänt med Robin Nordlund.

"Om ni dejtar en person. Om ni träffar en person så är det väl det första ni vet hur gammal människan är?" Nu väntar vi med spänning på vad han ska komma till.
"R*b*n påstår att han inte visste hur gammal offret var fast de hade en flört sen innan. Enligt lag får du itne göra något med någon som 15. Det var inte någon som visste vad lagen säger då. Men nu måste jag vara ärlig om detta. Men det folket inte vet är att offret inte .... jag tappar bort mig... offret hade en flirt på sociala medier. Så när de väl träffades blev det rätt naturligt. Hon tog antidepressiva bakom våran rygg och drack vodka. Jag var nykter och jag var ärlig i rätten. Jag har inga problem att prata om det för jag var ärlig. Jag vet inte om han ens heter R*b*n längre, men jag vet att hans pappa bor i sundbyberg och mamma i Frösunda. Sen kan ni tro vad fan ni vill och jag skiter i vad ni tror.
Vi var 10-15 person, nä, 5-15 personer som hängde dagligen. Alla de hänger ff idag. Jag svär, jag är den som kommit längst i personlig mognad.
Det är inte är synd om mig, det är synd om offret. Jag är tacksam att jag blivit oskyldigt dömd annars hade jag inte varit den jag är idag. Jag ångrar att jag inte ringde ambulans då. Jag kommer få upprättelse, min dag kommer att komma.
Jag är inte arg på offret, och kompisar har ringt på fyllan och sagt att hon vill prata, men det skulle jag bara göra om våra föräldrar är med".

Han snear tydligen så fort någon tittar på en tjej på tunnelbanan, han stirrar ut killen. (aka skrämmer honom)
Vidare fortsätter han:
Vi känner inte honom. Han har gått vidare, men inte accepterat för prick i brottsregistret förstör. Han jobbade i Spanien men fick sluta när domen blev känd hos kollegorna. (inte för att han rökte marijuana och körde bil??)

Han skyller på Flashback att han tappade hela sig, var elak mot flickvän och familj för det som skrevs här. Han gjorde 120 timmars tjänst på 1,5 mån. Han fick inte göra klart den på första stället för han var så snabb. Det skulle svida. (Lägger man på timmar alltså om man gör det för fort).

Han känner inte att behöver be om ursäkt. Han har inte touchat en enda brud som är under 02:a.
Han är tydligen väldigt tuff och stark. INGEN hade pallat en enda dag i hans skor.
Han blev knivhuggen på en hemmafest för 1,5 år sen för att de trodde han var skyldig. Han har blivit misshandlat och rånad, och har tom fått en pistol riktad mot sitt huvud.
Den enda som skrämmer honom är han själv. Han har varit med om så mycket så han lever bara för sin familj.
"Folk som är ute efter mig, göra mig aktivt illa, pga en dom är osäkra människor. Så funkar folk i förorten".
"när jag var 12 år, jag och en polare blev nerlurade i ett garage i hagalund , de tvingade oss att slå och spotta på varandra och vi hade pistol mot huvudet".

Han förklara att han rökte marijuana i Spanien och blev av med körkortet. Pricken sitter i 10 år. ("Nu har ni nåt att skriva på flashback"). Jag tycker inte att det är tråkigt, jag står för mitt brott. Jag får skylla mig själv att jag rökte och körde. Jag ska inte ha körkort. Jag är inte stolt över mina prickar, men jag kan stå för dem".

En person frågar om han inte tycker att han provocerar: Han svarar som sin mamma Anna:
"Jag bryr mig inte".

En liten stund kan man tro att det finns en chans för honom. sen minns jag att han sagt att han ska köra fast han kan ha rökt och fast han inte har körkort. Nä det funkar ju inte. Och emellanåt blixtrar det till med dumheter och osmarthet.

Var är Anna - Hos My ff??? Hon borde bistå sin son med FUP...
Senast redigerad av wowbooken 2021-09-12 kl. 21:02.
Citera
2021-09-12, 20:44
Medlem
Citat:
"Ni som är här inne och skriver är äckliga pissluffare". Citat från sonen. Undrar om mamma är stolt över hans språkbruk.

Han har väl lärt sig av den bästa...

Och nu pratar han om att han inte bryr sig om vad folk tycker. Han gör allt för sin skull.
Anna-style. Han skulle berätta en historia om i helgen, men han har lovat sin mamma att inte berätta om det...
Citera
2021-09-12, 20:46
Medlem
Enligt sonen så är de flesta som är inne på hans live kärringar som mamma Anna blockat och som vill ha ny information. Tja om inte Anna vill att kärringarna ska få ny information så bör hon inte vara nöjd med hans snack.
Citera
2021-09-12, 20:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Framgick det om det är dom som skriver i hans live som är pissluffare eller är det vi som hänger i den här tråden som avses?

Och varför ser all mat som AB lagar ut som uppkastningar? Dagens sena lunch ser ju ganska oaptitlig ut:

https://www.bildtagg.se/bild/ly0iy9tctjga06hqcltyer5o

Det är ganska ofta hon visar en tallrik med nåt som ser ut som vad jag brukar få ur mig efter en karatefylla. Någon mästerkock är hon ju inte.
Citera
2021-09-12, 20:54
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Han har väl lärt sig av den bästa...

Och nu pratar han om att han inte bryr sig om vad folk tycker. Han gör allt för sin skull.
Anna-style. Han skulle berätta en historia om i helgen, men han har lovat sin mamma att inte berätta om det...

En eloge till er som orkar lyssna på hans orten-snack, orkade 20 sekunder.
Citera
2021-09-12, 20:59
Medlem
Citat:
Enligt sonen så är de flesta som är inne på hans live kärringar som mamma Anna blockat och som vill ha ny information. Tja om inte Anna vill att kärringarna ska få ny information så bör hon inte vara nöjd med hans snack.

Hahaha... ajaj. Kontraproduktivt.

"Jag kan inte gå ut på krogen och slappna av med en vän. Jag kan inte Jag kan inte. 100%. "

Men han kan gå på födelsedagsfirande och pussa på mamma

Han tycker väldigt synd om sig själv för att här oskyldigt dömd. Men han klarade inte ens av att vara i Spanien utan att få polisen på sig, där ingen vet om honom.

"Domen är vidrig. Den är hemskt. Men jag förstår inte hur man kan tro den utan prata med mig".
De flesta dömda är skyldigt dömda.

"Vi människor är flockdjur. Jag kan dra ett exempel: Om en person i villaområdet köper en studsmatta, jag lovar, en vecka senare, alla har en studsmatta. Man måste gå sin egna väg. Jag behöver bara få bort pricken från mitt fattiga register".
Låter ju som Mammas bettende.

"Jag har en kontaktinsats till en lägenhet. men jag sitter här".

Han tycker att han är väldigt snygg, så självförtroendet är det inget fel på. Det är nog bra för honom. Han är ju inte lång.

Nu berättar han att han är i stort sett arbetslös. Men han har inte kunnat jobba pga sin dom, när kollegor får veta blir han sparkad. Fast man blir inte sparkad om man inte gör fel, har man blivit dömd och suttit av straffet och han också förklarar som han gör i liven för folk han känner borde han få behålla jobbet. Vad jag menar; Finns nog andra orsaker till arbetslöshet.
Citera
2021-09-12, 20:59
Medlem
cheringens avatar
Förmodligen kommer Antonio sitta och babbla om precis ALLT, hans mor inte vill ska avslöjas
Citera
2021-09-12, 21:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Dikterar Antonio:

En liten stund kan man tro att det finns en chans för honom. sen minns jag att han sagt att han ska köra fast han kan ha rökt och fast han inte har körkort. Nä det funkar ju inte. Och emellanåt blixtrar det till med dumheter och osmarthet.

Var är Anna - Hos My ff??? Hon borde bistå sin son med FUP...
Igår berättade han också att han skulle hjälpa en kompis att gömma droger om han fick 100.000kr. Han vet ett perfekt ställe där han skulle gömma det.

Han sa också angående byggjobbet som han redan hade räknat in, att han var där och jobbade i några timmar. Men sedan hade han kommit på att det var ett oseriöst företag, och gick hem
Citera
2021-09-12, 21:07
Medlem
cece123s avatar
Måste dock ge Antonio en guldstjärna för hans ärlighet.
Den har han INTE fått från mor Anna, som ständigt påstår att hon är superärligast i hela världen..frågan är om alla hennes forna vänner anser det.
De finns så många fd vänner till Anna numera att de fyller ett helt eget universum.
Citera
2021-09-12, 21:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hahaha... ajaj. Kontraproduktivt.

"Jag kan inte gå ut på krogen och slappna av med en vän. Jag kan inte Jag kan inte. 100%. "

Men han kan gå på födelsedagsfirande och pussa på mamma

Han tycker väldigt synd om sig själv för att här oskyldigt dömd. Men han klarade inte ens av att vara i Spanien utan att få polisen på sig, där ingen vet om honom.

"Domen är vidrig. Den är hemskt. Men jag förstår inte hur man kan tro den utan prata med mig".
De flesta dömda är skyldigt dömda.

"Vi människor är flockdjur. Jag kan dra ett exempel: Om en person i villaområdet köper en studsmatta, jag lovar, en vecka senare, alla har en studsmatta. Man måste gå sin egna väg. Jag behöver bara få bort pricken från mitt fattiga register".
Låter ju som Mammas bettende.

"Jag har en kontaktinsats till en lägenhet. men jag sitter här".

Han tycker att han är väldigt snygg, så självförtroendet är det inget fel på. Det är nog bra för honom. Han är ju inte lång.

Nu berättar han att han är i stort sett arbetslös. Men han har inte kunnat jobba pga sin dom, när kollegor får veta blir han sparkad. Fast man blir inte sparkad om man inte gör fel, har man blivit dömd och suttit av straffet och han också förklarar som han gör i liven för folk han känner borde han få behålla jobbet. Vad jag menar; Finns nog andra orsaker till arbetslöshet.
T. ex. att för varje nolla som han är det enkelt att ersätta med balter, polacker etc som faktiskt vet något om vad jobbet innebär. Viken arbetsgivare väljer då någon med hans attityd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in