2021-09-12, 21:24
Medlem
cece123s avatar
Med tanke på att Antonio vid sin straffåtgärd tydligen "till följd av sin funktionsnedsättning-inte kunnat uppfylla de krav som ställts på honom från praktikplatserna", anses ha särskilt vårdbehov av socialtjänsten och har haft kvalificerad kontaktperson, så inser man att han inte har självinsikt.. Då han tycks tro att han fungerar bättre än andra..
.. Skulle inte tro det..

Hans problem är medfödda, hans uppväxtmiljö är inpräntad..
Men naturligtvis hoppas jag det bästa för pöjken, han behöver bli självständig.
Men då han inte tycks kunna skydda sig sig själv och inte har goda förebilder utanför sin familj, förblir han låst vid dem..
Kanske lika bra för honom att bo hemma vid 55 års ålder...
Citera
2021-09-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
"Ni som är här inne och skriver är äckliga pissluffare". Citat från sonen. Undrar om mamma är stolt över hans språkbruk.

Att ägna sig åt förtal på insta går tydligen också i arv från Anna.
håller med fig Patetiskt
Citera
2021-09-12, 21:32
Medlem
Citat:
Enligt sonen så är de flesta som är inne på hans live kärringar som mamma Anna blockat och som vill ha ny information. Tja om inte Anna vill att kärringarna ska få ny information så bör hon inte vara nöjd med hans snack.
Hahaha! Jag dör skrattdöden. Vicken liten fis i rymden han är. Men…måste ändå ge honom en eloge. AnnaTook har lärt upp honom med ALLT HON KAN och det är inte mycket men ändå….
Citera
2021-09-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Måste dock ge Antonio en guldstjärna för hans ärlighet.
Den har han INTE fått från mor Anna, som ständigt påstår att hon är superärligast i hela världen..frågan är om alla hennes forna vänner anser det.
De finns så många fd vänner till Anna numera att de fyller ett helt eget universum.
Ja alltså han verkar ha rätt dålig koll på läget och dåligt omdöme t ex men han verkar inte medvetet fabulera och hitta på stup i kvarten som hans morsa.
Citera
2021-09-12, 22:05
Medlem
Vart kan man se denna stjärnan Antonios lajvs?
Citera
2021-09-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
På hans insta ofc
Citera
2021-09-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissIs21
Carola satt ju i bilen och livade och var själaglad när restriktionerna släpptes. Dessutom spelade väl Abbas låt då? Hon spelade upp den låten i något inlägg också senare, Carola alltså. Så Anna har väl sett detta och gjort en egen version 🙃
Jag skrev till flera bla. Carola, Lena PH, Bengtzing och Perelli och uttryckte min glädje att få se dom uppträda igen då restriktionerna avtar, alla tackade vänligt utom Anna Book som valde att blocka mig 😂
Citera
2021-09-12, 22:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Här:
https://www.instagram.com/antonio.lopez.toledano/
Citera
2021-09-12, 22:14
Medlem
Citat:
På hans insta ofc
Är det han?

https://instagram.com/antonio.lopez....dium=copy_link

Jag gillar filmen.
Citera
2021-09-12, 22:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Är det han?

https://instagram.com/antonio.lopez....dium=copy_link

Jag gillar filmen.
Ja det är han.
Citera
2021-09-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Jag skrev till flera bla. Carola, Lena PH, Bengtzing och Perelli och uttryckte min glädje att få se dom uppträda igen då restriktionerna avtar, alla tackade vänligt utom Anna Book som valde att blocka mig 😂

Men, va? Hon gick ju själv ut och ville höras, på samma sätt som Carola. Att coronapass måste användas och artister kan sköta en ökad publik. Hon borde ju bli glad att någon vill se henne framträda. Antar att hon inte fullt ut kunde veta om du var ironisk och ett Tack hade ju räckt.
Citera
2021-09-12, 23:28
Medlem
Varsågod - en del av liven. Även om det är lätt outhärdligt så är det betydligt lättare att lyssna på honom än hans mamma. Klarar inte av Anna alls. Med honom kan han iaf skylla på att han är ung och till viss del naiv. Anna har inga ursäkter för sitt beteende.

https://www.youtube.com/watch?v=ukdt0A4Bvs0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in