2021-09-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Han sa att han skriver en självbiograf 😄
Nå, pojken verkar ha vuxit upp, lagt av med den störiga ortensvenskan och har iaf planer med sitt liv
Självbiografi? hur gammal är snorungen?
Citera
2021-09-04, 23:34
Medlem
Tuttlutts avatar
Antonio har live igen 😊
Citera
2021-09-04, 23:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Självbiografi? hur gammal är snorungen?

Morsan skrev ju sin bok när hon var 30
+, ett mästerverk på en sisådär 100-150 sidor.
Annas son 😆 brås på mor sin, hur tjock kommer denna bok bli mellan 1/2 - 21sidor, 1 sida för varje år han levt...
Vad spännande det ska isåfall bli om att läsa om hans viftande med snorren..
Han får gärna skriva om mor sin, fritt från sitt hjärta..
Citera
2021-09-05, 00:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Han berättade att han blivit av med sitt körkort

Inte otippat om det är sant, men han brukar ha svårt för att ljuga.
Citera
2021-09-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Antonio har live igen 😊

Var hittar man denna live?
Citera
2021-09-05, 00:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Var hittar man denna live?

Tryck på den råsa cirkeln på hans IGikon.
Citera
2021-09-05, 00:28
Medlem
Lala.s avatar
Tror ni att det finns en möjlighet att Toffeln Roberto har sagt till Anna att hon måste skaffa ett jobb och att det är därför Anna Took lade upp ett kilometerlångt tycka-synd-om-mig-inlägg på insta?

Om Tooken har blivit tillsagd då kände hon att hon behövde bli slickad i röven av sina tantfans och höra att det inte är henne det är fel på utan att det är Lena Hallengren, regeringen, Tv4 och SVTs fel att Anna inte släpper ny musik och att ingen vill boka henne.

Vad hade Anna Took tänkt sig? Att regeringen och Tv4 ska låta alla som vill uppträda få det trots att de inte är efterfrågade? Hon måste ju nästan gå på droger för att kunnat skrivit det inlägget.
Senast redigerad av Lala. 2021-09-05 kl. 00:30.
Citera
2021-09-05, 00:41
Medlem
Fp

Z
Senast redigerad av Tausen 2021-09-05 kl. 00:46. Anledning: Fp
Citera
2021-09-05, 00:43
Medlem
Lala.s avatar
Hon är ju helt sjuk i huvudet. Såg ni denna kommentar där hon anklagar regeringen för att hon inte är efterfrågad? Och varför skyller hon på pandemin?

@emelienixon Dessutom väldigt lätt för DIG, att peka med hela handen när du sitter där du sitter och lyfter en skapligt bra lön va 😉👏🏽👏🏽👏🏽Inte konstigt att Sverige och världen ser ut som den gör. Ni politiker har ju en hel del att jobba på själva och jag vet inte om detta ingår i ditt politiska uppdrag att försöka förminska mig och mitt IQ på något sätt… genom att försöka sätta mig på plats. Herregud, sitter stadigt och tryggt på en stol du inte borde sitta på enligt mig för ett parti jag har NOLL SYMPATIER FÖR och svarar på det här viset, skulle det vara konstruktivt 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Vet iaf vad jag INTE ska rösta på vid nästa val 😂@sverigesregering Covid pass NU TACK till HELA kultur och nöjesbranschen. #minrösträknas #allalikaviktiga #allaslikarättigheter @aftonbladet @expressen

Alla artister som är uppskattade har ju fått spelningar/gigg nu så Anna Took kan inte skylla på pandemin.
Citera
2021-09-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tryck på den råsa cirkeln på hans IGikon.

Tack cece! Vågar inte gå in där.. Blev blockad av kollegan till ABBA idag 🙄
Citera
2021-09-05, 00:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tror ni att det finns en möjlighet att Toffeln Roberto har sagt till Anna att hon måste skaffa ett jobb och att det är därför Anna Took lade upp ett kilometerlångt tycka-synd-om-mig-inlägg på insta?

Om Tooken har blivit tillsagd då kände hon att hon behövde bli slickad i röven av sina tantfans och höra att det inte är henne det är fel på utan att det är Lena Hallengren, regeringen, Tv4 och SVTs fel att Anna inte släpper ny musik och att ingen vill boka henne.

Vad hade Anna Took tänkt sig? Att regeringen och Tv4 ska låta alla som vill uppträda få det trots att de inte är efterfrågade? Hon måste ju nästan gå på droger för att kunnat skrivit det inlägget.

Ligger nog närmare till hands att Anna gör en copycat, hon ser att idolen Carola är arg och får uppmärksamhet, då blir Anna arg med.
Hon hoppas bli uppmärksammad och intervjuad av medier, för då ÄR hon något.
Möjligt att Anna in the nearest future endast blir intervjuad av någon lokalblaska typ
"Vi i Sigtuna" som frågar vad Anna och 4 andra ska äta till middag i helgen.

Anna har ju liksom en fördröjd startsträcka som tycks triggas igång av att andra människor säger eller gör något.
Det går inte med automatik.

Anna behöver inga droger, hon är född sån.
I Annas universum är Covid en ursäkt till att vara arbetslös, oönskad och vara en stackare, som alla måsta skicka kjamisar till.
Citera
2021-09-05, 00:50
Moderator
oilslicks avatar
Jag tvivlar på att Anna skulle dra så mycket folk så hon skulle drabbas av "pandemilagen", stället skulle vara relativt öde.

TILLÄGG: Hade hon inte bett någon journalist från någon av blaskorna hon taggar att fara åt helvete?
Senast redigerad av oilslick 2021-09-05 kl. 00:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in