2021-05-12, 10:28
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Menar du att GP har blockerat AB?
Jag fattade det som att en person skrev till GP för att ”varna” för Anna, å att den personen nu är blockad av GP.
Citera
2021-05-12, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag fattade det som att en person skrev till GP för att ”varna” för Anna, å att den personen nu är blockad av GP.

Jaha, det verkar mer rimligt eftersom GP verkar fortfarande följa AB - men inte vice versa.
Citera
2021-05-12, 11:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
130 timmar, alltså knappt en vanlig arbetsmånad och inte ens det klarar sonen av. Bara att inse att de två äldsta aldrig någonsin kommer klara av ett hederligt arbete och ta det jobb som erbjuds.
Nej så är det, dom kommer bo hemma resten av livet.
Citera
2021-05-12, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Ja varför skulle GP ens vilja bli varnad för Tunnan? Hon åkte ju själv fast för snatteri då hon stal ett par dyra solglasögon och hon är ju även åtalad för bidragsbrott då hon under många år fått bidrag från Sverige fast hon bodde i USA.
Nej GP vill nog inte alls bli varnad, de är båda av samma skrot och korn, kommer väl att utbyta tjuvtips kan man tro.
Citera
2021-05-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja varför skulle GP ens vilja bli varnad för Tunnan? Hon åkte ju själv fast för snatteri då hon stal ett par dyra solglasögon och hon är ju även åtalad för bidragsbrott då hon under många år fått bidrag från Sverige fast hon bodde i USA.
Nej GP vill nog inte alls bli varnad, de är båda av samma skrot och korn, kommer väl att utbyta tjuvtips kan man tro.

De är spegelbilder av varandra. Så länge de inte börjar tävla om vem som har det mest svårt eller så så håller de sams och håller ute sådan som vill säga negativa saker om dem.
Citera
2021-05-12, 13:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

De båda är ju inga större fans av riktiga arbeten, att leva på andra är deras melodi.
Sedan är de med i riksförbundet för de ständigt missuppfattade.
Deras sociala talanger är ju diskutabelt.
Citera
2021-05-12, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De båda är ju inga större fans av riktiga arbeten, att leva på andra är deras melodi.
Sedan är de med i riksförbundet för de ständigt missuppfattade.
Deras sociala talanger är ju diskutabelt.

Skillnaden dem emellan är att Gunilla är aktuell. Hon finns i ett sammanhang, hon är med i Hollywoodfruar och stjärnorna på godset och lite annat. Anna är mindre aktuell. Det är ett tag sedan hon förekom i något program. Varför det är så kan man spekulera i men jag tror att henne kriminella barn kan ha något med det att göra.
Citera
2021-05-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Skillnaden dem emellan är att Gunilla är aktuell. Hon finns i ett sammanhang, hon är med i Hollywoodfruar och stjärnorna på godset och lite annat. Anna är mindre aktuell. Det är ett tag sedan hon förekom i något program. Varför det är så kan man spekulera i men jag tror att henne kriminella barn kan ha något med det att göra.

Och att Anna ej är så lätt att samarbeta med vilket ofta framkommer i mycket där hon varit med
Citera
2021-05-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Och att Anna ej är så lätt att samarbeta med vilket ofta framkommer i mycket där hon varit med

Anna är skörare än Gunilla som i vissa fall kan likna en tankers som rullar in med sina tankar och idéer. Tror att Gunilla är intelligentare också. Annas språk är som en väldigt ung persons.
Citera
2021-05-12, 14:07
Medlem
Citat:
Anna är skörare än Gunilla som i vissa fall kan likna en tankers som rullar in med sina tankar och idéer. Tror att Gunilla är intelligentare också. Annas språk är som en väldigt ung persons.

Inte enbart språket utan hela Annas beteende motsvarar en tonårings nivå.
Citera
2021-05-12, 14:47
Medlem
Citat:
Gunilla har varit en framgångsrik modell som ung , hon jobbade bland annat för Eileen Ford som valde och vrakade bland modellerna. Gunilla hade en karriär och träffade förmögna män. Anna sjöng ABC och sedan blev det inte så mycket mer.
Anna är obildad och lever i sin fantasivärld. Gunilla kom i kontakt med Anna när de tävlade i fångarna på fortet, jag tror inte att Gunilla är intresserad av att umgås med Anna.
Citera
2021-05-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Gunilla har varit en framgångsrik modell som ung , hon jobbade bland annat för Eileen Ford som valde och vrakade bland modellerna. Gunilla hade en karriär och träffade förmögna män. Anna sjöng ABC och sedan blev det inte så mycket mer.
Anna är obildad och lever i sin fantasivärld. Gunilla kom i kontakt med Anna när de tävlade i fångarna på fortet, jag tror inte att Gunilla är intresserad av att umgås med Anna.

Gunillas bilder från den tiden är riktigt bra. Hon säger själv att hon aldrig varit the girl next door utan hade ett mer farligt utseende. Och det stämmer bra tycker jag. Riktigt snygga bilder.

Precis, Gunilla har ingen gemensam plattform för att umgås med Anna. Gunilla är tokig på sitt sätt och där bleknar Anna. Hennes galenskap är mer tragiskt än något annat. Jag tror inte Anna mår bra rent allmänt alls. Hon behöver hjälp på något sätt. Frågan är om hon är mottaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in