Citat:
Ursprungligen postat av
Kvinnojouren
Är det inte lite oschysst att ge någon en medicinsk diagnos här på internet?
Jag skulle inte göra det! Om jag inte
var beredd att bli allvarligt skadad!
Det bör du ha i åtanke!
Och jag skojar inte för fem öre.
Det som sägs på internet kommer sannerligen ut i det verkliga livet! Det kommer du bli varse!
Nån gång i närmaste framtiden kommer du bli huggen bakifrån med en bredbladig kniv!
Just därför du hade elaka åsikter om Anna Book! Bör jag bry mig? Nje.. inte så värst!

Du verkar bry dig. En sak är i a f helt säker, och den är att du är svårt störd. Bryr mig dock inte ett dyft om det du skriver ditt lilla troll.
Tunnan är fett otacksam i alla fall.

Sen tycker jag ändå lite synd om henne eftersom hon uppenbarligen aldrig lär sig. Tror att hon ska få hejarop för att hon fått en lös list som vilken klåpare som helst kan sätta fast. Om det mot all förmodan vore fel på vitvarorna, vad sägs om att kontakta leverantören? Ett års full garanti. Tror för övrigt fortfarande att det inte är fel på någon vara, utan snarare på användarna. Att alla alla vitvaror krånglar, vilket hon påstår, tror jag inte för en sekund på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scarabeo
oj oj oj, här hotar vi en fellow flashbackare ser jag.
Kan spekulera i diagnoser på dig också så du får två av oss att sätta en bredbladig kniv i ryggen på lilla vän.
OnT är det någon som sett om Minigrisen uttalat sig nånstans om folks reaktioner efter programmet?
He he! Finns med all säkerhet en hel hög diagnoser som passar in där!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tagelapa
Om tanten nu fått allting gratis så är det väl så att hon ska skatta för gåvan. Undrar om någon tipsat skattemyndigheterna om offerkoftans gratisgrejer. Det är ju så noga annars att bloggare skattar när de blir sponsrade.
F ö är hon en bedrövlig människa.
Ha ha. Ja kanske någon form av förmånsbeskattning? Nä det tror jag inte är aktuellt, men med tanke på förekommande otacksamhet från Tunnan, så hade det varit på sin plats!