2021-08-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Herregud människan mår ju riktigt dåligt! Dags för psykakuten Intressant med hennes följare. Över 400 som är inne på hennes live. Endast 15, 15 stycken återkommande följare som sänder hjärtan och styrkekramar . Jag blir så jävla galen över hennes oförmåga att inte se sin egen del i hånet! ! ! Anna Book hånas för att hon lägger ut tiotusen bilder på sin äckliga renbäddande säng. Vilken djävulsk stor kofta hon köpt till dagens IG-uppträdande -Nu är det slut med att skämmas säger Anna. Hon har aldrig skämts i hela sitt jävla liv för det finns ingen som har så HÖGA tankar om sig själv som Tooket. Sitta och grina för okända människor och tycka synd om sig själv för att ingen vill höra och se äckliga Anna sjunga. Patetisk kärring kräks 🤢
Jag älskar ditt användarnamn. Funderar på att skapa ett som heter muskligajattearmar…..😂
Citera
2021-08-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om hon får chansen att stå på scen igen så ska hon sluta sjunga som en duktig flicka, sluta sjunga fint, sluta sjunga felfritt. Så bra att det är lättare att sluta med något som aldrig blivit en vana.

Hon kom i alla fall i BL-mode av viss musik. Synd att de stunderna brukar bli korta.
Sa hon verkligen att hon skulle sluta sjunga fint och sluta sjunga felfritt?! Herregud…….hon har aldrig sjungit felfritt, hon är mer verklighetsfrånvänd än jag trodde! 😳
Citera
2021-08-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om hon får chansen att stå på scen igen så ska hon sluta sjunga som en duktig flicka, sluta sjunga fint, sluta sjunga felfritt. Så bra att det är lättare att sluta med något som aldrig blivit en vana.

Hon kom i alla fall i BL-mode av viss musik. Synd att de stunderna brukar bli korta.
Hahaha! Vilken skön kommentar. Den satt bra i magen
Citera
2021-08-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Hahaha! Vilken skön kommentar. Den satt bra i magen
Holy shit Nu använder Anna sina muskliga vader på löpbandet. Bra att hon endast promenerar -Hon behöver inte spara någonting, skriver hon! Hahaha. Nu har hon varit in och läst här igen. Vad ska vi ta oss till med Tooket som inte kan låta bli att läsa tråden om sig själv?
Citera
2021-08-25, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag älskar ditt användarnamn. Funderar på att skapa ett som heter muskligajattearmar…..😂
😂Hahaha😉
Citera
2021-08-25, 17:34
Medlem
Boopidoos avatar
Eftersom hon ljög litet mer än vanligt i dagens live, fjant-grät kombinerade det med offerkofta och tittade/tackade himlen på ett 🤢-sätt så tänkte jag avslöja en annan lögn.
Hur många (som läst ”paperback-books”) tror att den här lästs öht? Öppnats på stranden?
https://postimg.cc/hXsxY5j5
Jag har läst böcker i hela mitt liv och så här ser inte en påbörjad bok ut. särskilt inte en som utsatts för värme, vatten, sand och kladdiga fingrar.
So Märstamorsan ”keep on running” 🙄… eller snarare keep on lying
Senast redigerad av Boopidoo 2021-08-25 kl. 17:42.
Citera
2021-08-25, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom hon ljög litet mer än vanligt i dagens live, fjant-grät kombinerade det med offerkofta och tittade/tackade himlen på ett 🤢-sätt så tänkte jag avslöja en annan lögn.
Hur många (som läst ”paperback-books”) tror att den här lästs öht? Öppnats på stranden?
Jag har läst böcker i hela mitt liv och så här ser inte en påbörjad bok ut. särskilt inte en dom utsatts för värme, vatten, sand och kladdiga fingrar.
So Märstamorsan ”keep on running” 🙄
Ser helt klart ut att vara orörd 😅
Citera
2021-08-25, 17:40
Citat:
Jag har läst böcker i hela mitt liv och så här ser inte en påbörjad bok ut. särskilt inte en dom utsatts för värme, vatten, sand och kladdiga fingrar.

Haha, den ser inte så använd ut.
Citera
2021-08-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha, att hon inte söker jobb där. Med tanke på att hon ofta besöker stället.
Frun skulle vara en bra värdinna på återvinningen 👍
Citera
2021-08-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Sannolikt äter och fikar de gratis då de båda döttrarna jobbar där! Undra hur "balansen" är i kassan? + - 0?
Var hon inte *delägare*? 😉
Citera
2021-08-25, 17:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Frun skulle vara en bra värdinna på återvinningen 👍
Det tror jag faktiskt. Hon lär styra stället på diktator-vis.
Citera
2021-08-25, 17:49
Medlem
kennethkarlssons avatar
Citat:
Jag har läst böcker i hela mitt liv och så här ser inte en påbörjad bok ut. särskilt inte en som utsatts för värme, vatten, sand och kladdiga fingrar.

Jag är bibliotikarie men det behöver man knappast vara för att se att endast de första 20-30 sidorna i boken har öppnats. Resten är orört. Tror hon vi går på vad som helst? Hon vet antagligen inte hur en utläst bok ser ut, då hon aldrig sett någon. Så hon förstår inte att vi genomskådar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in