2021-04-30, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KEM1316
Hon har publicerat inlägget på nytt om massagepistolen pga Mys kommentarer 🤷 på detta vis är de borta

På grund av Mys kommentarer? Jag vet att My skrev från fyra olika konton men skulle du kunna utveckla?
Citera
2021-04-30, 08:06
Medlem
Hon har la insett det var pinsamt få dessa få hyllningar från samma person och dessutom från en HUND. Tänker jag.
Citera
2021-04-30, 08:10
Medlem
Citat:
Hon har la insett det var pinsamt få dessa få hyllningar från samma person och dessutom från en HUND. Tänker jag.

Då hade hon väl kunnat raderat kommentarerna istället?
Citera
2021-04-30, 08:45
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har nu lyssnat igenom Annas 2 timmar långa rant på hennes instagram.
Är det hennes fanatiska följare Susanne Wollter som gått bananas tro? Hon stämmer i alla fall in på den beskrivning Anna ger på personen som skrivit till hennes LPG-behandlare. Bl.a. 57 år, gift och har en vuxen dotter (31år) boende hemma, samt skriver på flera kändisars konton.

Vi i tråden har ju vid ett flertal tillfällen uppmärksammat denna Wollter, och undrat om hon verkligen finns på riktigt. Hon är alltid bland de första att kommentera precis varje bild Anna lägger upp. Alltid samma fjäsk och hjärtemojis. Lite lustigt att vi reagerat just på henne, av alla hjärndöda fans som skriver där.

Hon följer också Alexander Erwik. Tillräckligt för att bli blockad av Book för evigt. Så det kan vara hon som hört av sig till massören och sagt sanningar, efter att ha fått hjärtat krossat då Book blockade henne trots alla styrkekramar.

Så går det när man blockar för mycket Anna.
Citera
2021-04-30, 08:59
Medlem
men matlusten är kvar trots jobbig natt

https://postimg.cc/Yhr5HfHq
Citera
2021-04-30, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Det är viktigt att äta efter en stor operation.
Citera
2021-04-30, 09:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Fyfan hon lär ju rasa i vikt med den där dieten!
Citera
2021-04-30, 10:27
Medlem
Citat:
Är det hennes fanatiska följare Susanne Wollter som gått bananas tro? Hon stämmer i alla fall in på den beskrivning Anna ger på personen som skrivit till hennes LPG-behandlare. Bl.a. 57 år, gift och har en vuxen dotter (31år) boende hemma, samt skriver på flera kändisars konton.

Vi i tråden har ju vid ett flertal tillfällen uppmärksammat denna Wollter, och undrat om hon verkligen finns på riktigt. Hon är alltid bland de första att kommentera precis varje bild Anna lägger upp. Alltid samma fjäsk och hjärtemojis. Lite lustigt att vi reagerat just på henne, av alla hjärndöda fans som skriver där.
Den Anna sökt upp hade inga bilder på sej själv på Instagram. Mest naturbilder o dyl. Hon hittade rätt person genom att scrolla långt ner i flödet då hon hittade en släkting och sen sökte vidare via. Stämmer inte vidare bra på personen du gissar på. Hon har massor av bilder på sej själv.
Citera
2021-04-30, 10:33
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fyfan hon lär ju rasa i vikt med den där dieten!
Skönt med en frukost efter en tuff natt? Försöker hon påskina att hon varit på sjukhus över natten eller hade hon smärtor under natten som var jobbigare än undersökningen i går på dagen?
Citera
2021-04-30, 11:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Jag tror banne mig att du har rätt 👏🏼.
Märstamorsans beskrivning av kontot på instagram stämmer också (inte så många personliga bilder bara natur och blommor).

SW verkar vara en varm och känslig själ.
Jag har väldigt svårt att tro att hon skrivit något som skulle vara så elakt att det motiverar den gråtorgie som Märstamorsan vältrade sig i.

Edit: ”2:a på bollen”
Citera
2021-04-30, 11:37
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Hon har publicerat inlägget på nytt om massagepistolen pga Mys kommentarer 🤷 på detta vis är de borta

Den massagepickan måste vara ohyggligt effektiv, hon har ju masserat bort halva överarmen enlig en av bilderna.
Citera
2021-04-30, 11:39
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Den Anna sökt upp hade inga bilder på sej själv på Instagram. Mest naturbilder o dyl. Hon hittade rätt person genom att scrolla långt ner i flödet då hon hittade en släkting och sen sökte vidare via. Stämmer inte vidare bra på personen du gissar på. Hon har massor av bilder på sej själv.
Den jag tittade på med det namnet stämmer det till fullo på. Två L i efternamn så hamnar du rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in