2021-08-12, 16:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den bilden verkar borta från story nu? Den där hon skriver att hon vet att OS är slut, vet att Sara blev sjua o s v.
Nej, pudeln var kvar nyss.
Citera
2021-08-12, 16:34
Medlem
Eftersom Anna funkar som hon gör-väldigt förutsägbart oftast-så hoppas hon garanterat att Sarah Sjöström ska tacka henne så Anna får lägga ut det på stories.
Citera
2021-08-12, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inte mer än 30?
Gissar att bild nr 2, den frasiga, snart försvinner efter att Anna läst här. Jag har en skärmdump sparad.
Syns att hon har skit under naglarna och längs nagelbanden. Fläckvis så kom inte och påstå att det är solbrännan och limmet från plastnaglarna.

Anna sitter hemma och pillar med naglarna i stället för att vara ute i solen. Konstigt. Är hon portad från stranden för att hon filmat och fotat frenetiskt? Inga selfies på länge. Gråhårig och tandlös?

Företaget hon taggar har repostat också, både i story och feed......
Citera
2021-08-12, 16:46
Medlem
Citat:
Nej, pudeln var kvar nyss.
Ah nu såg jag. Det var några nagelbilder emellan.
Citera
2021-08-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Hon har inte läst på fb. Hon har blivit inboxad.
Tss, klart hon har läst här! Och inte direkt första gången. Tror inte någon är så intresserad av hennes trams och lögner att de sitter och bevakar fb åt henne!!
Citera
2021-08-12, 16:57
Medlem
anna lägger ut strandfoton på andra , varför inte be nån ta en helkroppsbild på henne o lägga upp

https://postimg.cc/gallery/F3QmQcR
Citera
2021-08-12, 17:14
Medlem
Citat:
Bilden där Anna skriver "KLAR FÖR FINAL" ligger kvar.
Så hon visste redan när dom skulle äta frukost att OS var slut men varför då allt det där om att
"hela familjen hejar 👏🇸🇪👏🇸🇪👏🇸🇪👏🇸🇪"
Hon gör bort sig totalt.
Man ska absolut inte kommentera folks utseende säger Anna ofta, det var väl bara den period då hon var smal som det var okej. Men hon gör det själv hela tiden. Eller ska hon försöka få det till att VACKRA anspelar på den fina insidan? Illustrerat av en bikinibild.
Citera
2021-08-12, 17:26
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Bloggbevakning uppmärksammar Anna OS-fadäs.
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...sjostrom-i-os/
Citera
2021-08-12, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag trodde det var foten på en noshörning först.
Satan vad det såg ut.

Ja varför lägger man ut så fula naglar som reklam för något alls? En sån massa fnas och ofräscht. Och har de ätit frukost i dag?
Citera
2021-08-12, 19:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Bloggbevakning uppmärksammar Anna OS-fadäs.
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...sjostrom-i-os/
Inte bara den utan även Annas fotande av "höga" barn, tvätthögar och svartvita bilder.

Hoppas Anna åker dit för sin barnfotografering. 😡
Citera
2021-08-12, 19:20
Medlem
Jag kan inte alls se att det skulle vara fake-naglar? Bilden med fnas är ju bara gammalt nagellack, sen tar hon bort det gamla lackar och sen smörjer.. De se ju inte särskilt tjocka ut och jag ser ingen linje igenom "plastnageln" där hennes egen skulle ta slut?

Nagelolja under nageln är helt normalt, det sägs stärka och skydda naglarna.

Att Anna har mkt tookigt för sig vet vi men allt hon säger och gör är inte galet.
Citera
2021-08-12, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Jag kan inte alls se att det skulle vara fake-naglar? Bilden med fnas är ju bara gammalt nagellack, sen tar hon bort det gamla lackar och sen smörjer.. De se ju inte särskilt tjocka ut och jag ser ingen linje igenom "plastnageln" där hennes egen skulle ta slut?

Nagelolja under nageln är helt normalt, det sägs stärka och skydda naglarna.

Att Anna har mkt tookigt för sig vet vi men allt hon säger och gör är inte galet.

Håller med dig om detta. Nagelolja lägger man under nageln för att den ska hålla bättre i utväxten. Sen har man ju till nagelbanden också förstås. Men de där skavet var riktigt fult. Ser hon inte sånt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in