Citat:
Ursprungligen postat av
antisocialgubbe
Hej
Har lite små frågor till er som känner till tråden väl och Anna.
1 Den här tråden måste vara störst av alla i Kändisskvaller här på FB?
2 Varför är den det?
3 Lite snabbt, vad är det för tokigt hon gjort?
Ingen orkar läsa alla inlägg här.
Själv förstår jag inte alls varför denna tråden är så stor då jag personligen tycker att
4 Anna Book är ingen speciel stor kändis vad jag vet.
5 Hon var fet och ful, Visst har hon tappat mkt vikt nu men ändå
6 Hon är inte Sexig, snygg, eller duktig , inte heller mega stor kändis inom något.
7 Så hur kan denna tråd vara så jävla stor ?
8 Är hon hatad eller ?
Blattelito förstår jag att man kan verkligen hata, och att hans tråd borde varit dubbelt så stor.
Efter allt hemskt han gjort, och gör ännu.
9 Varför får Anna Book så mkt här på FB i denna forumsdel ?
Glad om jag får svar på dessa 9frågor av er som hängt med här i tråden om Anna B
Som jag sa och frågade innan om:
1 Hon är inte snygg ! Knappast någom som är kåt på henne eller liknande.
2 Hon har inte gjort något mega stort kärriär,tjänat typ 100tals miljoner.
Så Knappast någon som är impad eller avundsjuk !
3 Hon har väl inte mördat någon eller liknande heller? Hon har inte gjort något Sjukt-galet ens ?
Kanske är hon lite störd eller så,
Men alla inlägg MASSOR här, alla svar, en mega tråd,
Hon måste vara störst av alla I kändiskväller på FB? hur ? varför?
Hjälp mig förstå.
Kan någon dra lite snabbt varför den här tråden är så stor, och känd ?
Vad är det hon gjort och gör ?
Fattar ingenting av detta.
Men vill gärna veta såklart
Bonus frågor
1 vad är hon ens känd för ?
2 Hur mkt har hon tjänat i pengar ? har hon pengar kvar ?
3 Vad är det för galenskaper hon gjort eller gör ?
Ja jag förstår inget av den här MEGA ENORMA tråden om Anna Book ärligt talat.
Vad är det jag missat?
Har sett henne 2-3 gånger i tidningar, samt 2-3 gånger i TV.
Minns att hon var jätte fet förut.
Mer vet jag inte. För mig är hon ingen jätte kändis alls.
Den stora anledningen till att denna tråd är så populär är att det handlar om en såpopera eller komediserie där verkligheten överträffar dikten.
Tänk dig
Fawlty Towers (Pang I Bygget),
Married With Children med familjen Bundy och
Keeping Up Appearances med Hyacinth Bucket, slå sedan ihop allt detta och lägg till att såpoperan utspelar sig i verkliga livet så ser du underhållningsvärdet!
Man kan nog kalla det tragikomik på högsta nivå.
Det är väl egentligen Annas sätt att vara och agera som skapar ett märkligt underhållningsvärde, en C-kändis från 80-talet som har en märklig förmåga att bli ovän med alla, förstöra sina karriärmöjligheter, skämma ut sig i förnedringsprogram på TV, bete sig märkligt, ha en märklig familj vars medlemmar det också händer saker omkring och som dessutom har ovanan att lägga ut sitt liv offentligt så alla får veta precis vad som händer kring familjen. Endast i Annas värld och i såpoperor kan en trasig tvättmaskin bli ett jättedrama.
Att Anna dessutom är arrogant och otrevlig gör väl också att det finns de som följer hennes öden och äventyr med viss skadeglädje. Jag menar, en vanlig loser som varit kändis och som nu bara har ett ordinärt jobb och lever ett tråkigt liv skulle väl endast få medlidande, samma med någon som går ner sig med sprit och droger när karriären är över. Sådana tycker man oftast synd om. det är något med Anna och hennes sätt att vara som retar folk, samtidigt som allt det som händer kring henne och familjen blir närmast komiskt stundtals.
Själv så har jag sjuk humor och blir nästan road av att det finns folk i verkligheten som nästan överträffar Basil Fawlty, familjen Bundy och Hyacinth Bucket. Men jag måste erkänna att ibland fastnar skrattet i halsen och jag finner det hela tragiskt.
Jag hatar inte Anna Book på något sätt, har ingenting emot människan även om jag finner henne jobbig på många sätt och är egentligen helt ointresserad av hennes musik och karriär. Men det är svårt att inte följa denna tråd.