2021-11-19, 07:27
Medlem
Är Annas mobil fortfarande "trasig"? Hennes bilder är ju suddigare än någonsin. Men bara suddiga när det är bilder på hennes ansikte och kropp. För hon använder väl inte filter? Hon "kan ju inte det här med filter" har hon ju sagt i åratal nu....
Citera
2021-11-19, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Vedervärdigt. Klarade inte att titta klart. Varför sitter hon och sänder live när hon är så arg och mordisk?
Varför kommunicera med sina följare när hon verkar hata dem?
Gillar hon att vara elak mot folk och vilka sitter och tar emot skiten utan att reagera?
Bland det värsta jag sett faktiskt.
Och där kom ju också det där med att hon skulle göra Robertos liv till ett helvete om han lämnade henne.
Citera
2021-11-19, 07:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Vedervärdigt. Klarade inte att titta klart. Varför sitter hon och sänder live när hon är så arg och mordisk?
Gillar hon att vara elak mot folk och vilka sitter och tar emot skiten utan att reagera?
Håller med, istället för att avsluta och lugna ner sig så fortsätter hon. Det är nästan så att hon njuter av att vara arg mot sina följare. Sjukligt beteende.
Citera
2021-11-19, 09:22
Medlem
OM nu Anna har så fiiin relation med sina halvsyskon i Spanien så undrar jag varför det aldrig är några bilder på dom..skulle vara kul att kunna fråga dom hur dom ser på sin syrra
Citera
2021-11-19, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Bra att Anna får smaka sin egen medicin. Hon hänger ut allt och alla den stora glappkäften så det där får hon tåla.
Anna ÄR en tragisk kontaktsökerska. Om hon höll en låg profil och stängde ner sociala medier skulle hon få vara i fred.

Oj vad jag håller med! Dagens statement 👊
Citera
2021-11-19, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du har så rätt det du beskriver..
Pernilla är inte så cool som hon tycks tro själv.
Anna nämnde ju att hon hon hade kontaktat Pernilla om detta på en live.
Inte en chans att Pernilla ville frottera sig med Anna igen efter alla Annas gråtserenader i medierna.

De båda umgicks lite i yngre år, då barnen var små och Anna och Pernilla tävlade på "Fångarna" samtidigt 2010.
De båda samt deras barn blev ju mer eller mindre utkastade från hotellet och fick brådhastat åka flyg hem från "Fångarnas" , varvid Anna blev mest arg över att hon inte fick äta skaldjursplatå, utan "en simpel torr pizza" och grät ut i medierna som vanligt.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...av-ar-for-hoga
Observera

Grejen är ju att Anna inte håller igen alls.. Och kombinationen av lättja, ingen supertalang samt Annas "öppenhet" så blir priset..
Inga jobb.

Hörde att PW har med Tooket i sin show ”Hybris”
En riktig parodi görs på AnnaTook. I just love it
Citera
2021-11-19, 10:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hur vet du att det är Pia hon menar?

”Insiderinformation”
https://postimg.cc/gallery/QxChKw7
Citera
2021-11-19, 10:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hörde att PW har med Tooket i sin show ”Hybris”
En riktig parodi görs på AnnaTook. I just love it

Vad händer i parodin?
Citera
2021-11-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
OM nu Anna har så fiiin relation med sina halvsyskon i Spanien så undrar jag varför det aldrig är några bilder på dom..skulle vara kul att kunna fråga dom hur dom ser på sin syrra
Sanningen är förstås den att hon har ingen kontakt med dem.Anna som lägger upp när hon bäddar sängen, åker till tippen och allt möjligt onödigt skulle givetvis lägga upp bilder på sina halvsyskon men de vill säkert inte ha någon kontakt med henne. Så otrevlig som Anna är så undviker alla människor utom familjen, My och Kin henne.
Citera
2021-11-19, 10:49
Medlem
Citat:

Ja, den gjorde mig riktigt förbannad minns jag. Kalla andra ”pundare”, det är ju hon rätt person för -schysst med tanke på att hennes son och dotter har haft drogproblem dessutom. Som om hon skulle ha koll på vilka hennes ”troll” är-dem har hon väl blockat tillsammans med halva svenska folket?

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Hon har nog träffat dem högst ett fåtal gånger under sin uppväxt skulle jag tro. Misstänker att familjedynamiken varit spänd och skruvad från början med tanke på hur Anna blev till. Kommer ihåg hur hon gapade om hur matbordet var för litet efter Arga Snickarens besök-hur skulle hennes ”stora familj” nu få plats?
Anna har ingen stor familj. Noll kontakt med syster, kusiner, halvsyskon på Mallorca, föräldrar döda, Roberto är endabarn. Naturligtvis hade halvsyskonen synts på IG om hon haft kontakt med dem, hon ser ju tom folk hon nyss träffat som ”bästa”…
Vem sitter och håller handen på låret på wn möbelförsäljare man inte känner?

https://postimg.cc/WdsDM2xC/868dd0e9

Jo, Anna Book. Hand på låret på kvinnor, kladda bringa på män.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-19 kl. 11:33.
Citera
2021-11-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vad händer i parodin?
Kim Sulocko kommer inskuttande i ett stort krulligt hår med en rych-Psych-spets-stretch klänning och sjunger Q X C Sen står ”hon” bredvid scenen och ser ut som en hund som vill få klappar att ”hon” varit duktig! Publiken ska ha as-garvat när ”hon” kom in på scenen. T o m PW fick tydligen ett skrattanfall för Kim S spelade Tooket men STOR inlevelse. Skön punch i fejjan på Tooket från PW! Don’t mess with me
Citera
2021-11-19, 11:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Kim Sulocko kommer inskuttande i ett stort krulligt hår med en rych-Psych-spets-stretch klänning och sjunger Q X C Sen står ”hon” bredvid scenen och ser ut som en hund som vill få klappar att ”hon” varit duktig! Publiken ska ha as-garvat när ”hon” kom in på scenen. T o m PW fick tydligen ett skrattanfall för Kim S spelade Tooket men STOR inlevelse. Skön punch i fejjan på Tooket från PW! Don’t mess with me

Hahah… tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in