Citat:
Ursprungligen postat av
Andrealene
Vedervärdigt. Klarade inte att titta klart. Varför sitter hon och sänder live när hon är så arg och mordisk?
Varför kommunicera med sina följare när hon verkar hata dem?
Gillar hon att vara elak mot folk och vilka sitter och tar emot skiten utan att reagera?
Bland det värsta jag sett faktiskt.
Ja, den gjorde mig riktigt förbannad minns jag. Kalla andra ”pundare”, det är ju hon rätt person för

-schysst med tanke på att hennes son och dotter har haft drogproblem dessutom. Som om hon skulle ha koll på vilka hennes ”troll” är-dem har hon väl blockat tillsammans med halva svenska folket?
Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
OM nu Anna har så fiiin relation med sina halvsyskon i Spanien så undrar jag varför det aldrig är några bilder på dom..skulle vara kul att kunna fråga dom hur dom ser på sin syrra
Hon har nog träffat dem högst ett fåtal gånger under sin uppväxt skulle jag tro. Misstänker att familjedynamiken varit spänd och skruvad från början med tanke på hur Anna blev till. Kommer ihåg hur hon gapade om hur matbordet var för litet efter Arga Snickarens besök-hur skulle hennes ”stora familj” nu få plats?
Anna har ingen stor familj. Noll kontakt med syster, kusiner, halvsyskon på Mallorca, föräldrar döda, Roberto är endabarn. Naturligtvis hade halvsyskonen synts på IG om hon haft kontakt med dem, hon ser ju tom folk hon nyss träffat som ”bästa”…
Vem sitter och håller handen på låret på wn möbelförsäljare man inte känner?
https://postimg.cc/WdsDM2xC/868dd0e9
Jo, Anna Book. Hand på låret på kvinnor, kladda bringa på män.